گردشگری سنتی منسوخ شده است

خبرنگاران/همدان یک مدیر آژانس مسافرتی در همدان با بیان اینکه در همدان نگرش درستی در زمینه گردشگری وجود ندارد، گفت: همدان از نظر جاذبه های توریستی، تاریخی و مبلمان شهری کمبودی ندارد اما متأسفانه در همدان نگرش درستی در زمینه گردشگری وجود ندارد.

گردشگری سنتی منسوخ شده است

سعید بهرامی در گفت وگو با خبرنگاران، با تأکید بر اینکه گردشگری صنعت پولسازی است، اظهار کرد: در سال های گذشته فقط از همدان مسافر خارج می شد اما به تازگی دستگاه های اجرایی و مسئولان و حتی آژانس های مسافرتی به تب و تاب افتاده اند که گرشگر وارد نمایند.

وی با اشاره به اینکه گردشگری در همدان مغفول مانده است، توضیح داد: اقتصاد استان همدان کشاورزی است اما می تواند گردشگری هم باشد چرا که گردشگری صنعتی پولساز است.

گردشگری سنتی منسوخ شده است

این مدیر آژانس مسافرتی یادآور شد: در حال حاضر گردشگری سنتی منسوخ شده است و تا چند سال آینده چیزی به اسم بلیت فروشی نخواهیم داشت بنابراین آژانس ها باید به سمت بوم گردی و چارتر کردن پروازها و مُبلغ بودن بروند.

بهرامی با تأکید بر اینکه هر کس باید به سهم خود به رونق گردشگری یاری کند، اضافه نمود: مسئولان استان باید از رسانه ها به ویژه رسانه ملی یاری بگیرند و با ساخت فیلم ها و برنامه ها این استان را تبلیغ نمایند.

وی با بیان اینکه استراتژی آژانس های مسافرتی باید وارد کردن توریست به استان باشد، ادامه داد: آژانس های مسافرتی نیز با تبلیغات اینترنتی خود حداقل ورودی توریست را به شهر همدان داشته باشند.

قطعی اینترنت باعث خواب یک هفته ای آژانس های مسافرتی شد

این فعال حوزه گردشگری با اشاره به قطعی اینترنت در روزهای گذشته، اعلام نمود: در زمان قطعی اینترنت آژانس های مسافرتی با دو چالش در حوزه تبادلات مالی با خارج از کشور و صدور بلیت هواپیما روبرو بودند.

بهرامی کفت: با قطع اینترنت آژانس های مسافرتی یک هفته خواب بودند به طوریکه سیستم های رزرویشن کار نمی کرد و فقط بلیت قطار به وسیله اینترانت قابل فروش بود.

وی با اشاره به اینکه با شروع فصل سرما آژانس ها در حداقل فروش بلیت هستند، بیان نمود: فصل پاییز و شروع مدارس باعث شده تعداد فروش بلیت در همدان کم گردد البته با افزایش قیمت بنزین پیش بینی می گردد سفرهای توریستی گروهی و به وسیله آژانس های مسافرتی افزایش یابد.

این مدیر آژانس مسافرتی درباره چارتر کردن پرواز همدان- کیش توسط آژانس های همدان، توضیح داد: پرواز همدان- کیش با قیمتی که شرکت هواپیمایی داده است، برای آژانس های همدان توجیه مالی ندارد.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید 

به "گردشگری سنتی منسوخ شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری سنتی منسوخ شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021