تورهای انتخابی کشتی کروز در هلسینکی (فنلاند)

هلسینکی با دیگر پایتخت‌های اسکاندیناوی تفاوت‌های زیادی دارد. شور و هیجان در تمامی خیابان‌های شهر به چشم می‌خورد. رستوران‌های شیک، کافه‌های فضای بیرونی و بلوارها پر از مردمی هستند که می‌خواهند حداکثر بهره را از تابستان‌های کوتاه این کشور ببرند. تورهای انتخابی کشتی کروز در هلسینکی فنلاند شما را با جنبه‌های مختلف و جذاب این شهر آشنا می‌کنند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در هلسینکی (فنلاند)

مرکز طبیعت هاتیا و پیاده‌روی (HSK09)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 129 دلار (بزرگسالان)، 95 دلار (کودکان)

طرفداران فعالیت‌های بیرونی عاشق این تور نیم روزه بازدید از طبیعت زیبا و خارق‌العاده فنلاند خواهند شد. یک سواری 45 دقیقه‌ای با اتوبوس شما را به Finnish Nature Centre Haltia می‌رساند. این مرکز در ساختمانی دوست‌دار محیط زیست قرار گرفته و گرمایش و سرمایش آن از طریق انرژی خورشیدی و انرژی‌های پاک تامین می‌شود. این مرکز ساخته شده به صورت کامل از چوب، طبیعت بی‌نظیر فنلاند را در زیر یک سقف و با مجموعه‌ای از نمایشگاه‌ها و ارائه‌های خلاقانه به گردشگران تور فنلاند نشان می‌دهد. بعد از بازدید از این مرکز، گشت‌تان به سمت پارک ملی Nuuksio ادامه پیدا می‌کند. در آنجا شما در طول مسیر Maahisenkierros و در گروه‌های کوچک، پیاده‌روی خود را شروع می‌کنید تا به تماشاگه مورد نظر برسید. در مسیر حرکت‌تان راهنمای گروه، اطلاعاتی از این منطقه تماشایی به شما می‌دهد. در پایان پیاده‌روی در محل تماشاگه شما از مناظر عالی پارک ملی و دریاچه Pitkäjärvi لذت خواهید برد. در اینجا استراحت خواهید کرد و با یک قهوه آماده شده روی آتش، ساندویچ‌ها و سوسیس‌های فنلاندی پذیرایی می‌شوید. در آخر اتوبوس شما را به بندر و کشتی کروز بر می‌گرداند.

Nuuksio

توجه: مسیر پیاده‌روی به سمت تماشاگه، مسیر ساده و تقریبا مسطحی است. کفش‌های ورزشی برای این پیاده‌روی بهترین انتخاب هستند. این تور برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا محدودیت‌های حرکتی دارند مناسب نیست.

گشت هلسینکی با دوچرخه (HSK02)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 89 دلار (بزرگسالان)، 65 دلار (کودکان)

این بار یک گشت متفاوت بازدید از جاذبه‌ها را انتخاب کنید و به این تور دوچرخه‌سواری در هلسینکی بپیوندید. در این تور شما بهترین‌های این شهر را می‌بینید، از کنار مهم‌ترین جاذبه‌ها عبور می‌کنید و با گذر از موزه‌های مهم و در امتداد کناره دریا، از یک دوچرخه‌سواری عالی در پارک‌های سرسبز هلسینکی لذت خواهید برد. شما با یک راهنما همراه می‌شوید و در مسیرتان توقف‌های متعددی خواهید داشت و در مورد تاریخ و فرهنگ هلسینکی اطلاعات زیادی کسب خواهید کرد. از خیابان Mannerheim، تفرجگاه اصلی شهر هلسینکی، عبور خواهید کرد و یک گشت کوتاه در بازار شهر و سالن Finlandia خواهید داشت.

Helsinki

توجه: این تور برای کودکان زیر 12 سال و مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. استفاده از کلاه ایمنی اجباری است. راهنمایی تور تنها به انگلیسی است.

تور معرفی هلسینکی (HSK01)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

کشتی کروز را ترک می‌کنید و با این تور هلسینکی را می‌گردید. هلسینکی به خاطر ساختمان‌های متعددی که با سنگ‌های گرانیتی بی‌رنگ درست شده‌اند، به شهر سفید شمال مشهور است. این تور گردش در شهر، شما را به دیدن بازار روباز Market Square می‌برد. بعد از آن به میدان سنا می‌روید که قدیمی‌ترین بخش در مرکز هلسینکی است. در آنجا می‌توانید منظره کلیسای جامع هلسینکی را در پس‌زمینه ببینید. یادبود الکساندر دوم که در فنلاند او را به عنوان سزار خوب می‌شناختند هم در این محل قرار دارد. به سمت خیابان Mannerheim، اصلی‌ترین تفریحگاه هلسینکی می‌روید و از ساختمان‌های پارلمان، موزه ملی که در اوایل قرن بیستم ساخته شده و سالن کنسرت فوق مدرن Finlandia دیدن می‌کنید. بعد از آن به بندر و کشتی کروز بر می‌گردید.

توجه: این تور شامل پیاده‌روی در خیابان‌های سنگ‌فرش شده است بنابراین توصیه می‌کنیم کفش‌های راحت به پا داشته باشید. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

گشت هلسینکی با قایق (HSK04)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 59 دلار (کودکان)

با در نظر گرفتن این که 73 درصد مساحت کل پایتخت فنلاند را آب تشکیل می‌دهد و تعداد بی‌شماری جزیره کوچک و بزرگ، این شهر را شکل داده‌اند، اشتباه نیست اگر بگوییم هلسینکی یک شهر آبی است. این گشت به شما فرصت می‌دهد سوار یک قایق تفریحی شوید، در میان این مجمع‌الجزایر قایق‌سواری کنید و از مناظر زیبای اطرافتان لذت ببرید. در مسیری که در اطرافِ جزایر هلسینکی طی می‌کنید، شما از کنار سوناهای شگفت‌آور کنار آب و ویلاهای مجللی که در میان طبیعت زیبا قرار گرفته‌اند دیدن می‌کنید. در همین زمان با یک فنجان قهوه عالی پذیرایی شده و راهنمای تور اطلاعاتی جالب در مورد تاریخ هلسینکی به شما می‌دهد. وقتی قایق‌سواری مفرح شما تمام شد، در یک بازار روباز توقف خواهید داشت تا از دکه‌های رنگارنگ و متنوع آن جا دیدن کنید. برگشت شما به کشتی کروز پایان‌دهنده تورتان خواهد بود.

توجه: مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

مزرعه Savijärvi و تور پانورامای هلسینکی (HSK03)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 85 دلار (بزرگسالان)، 62 دلار (کودکان)

در این تور نیم‌روزه، مزه زندگی روستایی را خواهید چشید و شانس این را پیدا می‌کنید که اصلی‌ترین جاذبه‌های هلسینکی را ببینید. این گشت طراحی شده تا بهترین‌های فنلاند را به شما نشان دهد. خانه اربابی Savijärvi به فاصله یک سواری کوتاه با اتوبوس به سمت شرق هلسینکی و در میان طبیعت بکر و دست نخورده قرار گرفته است. این خانه شما را در زمان به عقب و به زمان ساختش در اواخر قرن نوزدهم می‌برد. در فضای آرامش‌بخش محیط گردش کنید، با نحوه زندگی در سالیان دور آشنا شده و از یک فنجان قهوه یا چای گوارا لذت ببرید. سکون و آرامش Savijärvi را پشت سر می‌گذارید و به هلسینکی بر می‌گردید. در یک گشت پانورامیک، از نمادین‌ترین جاذبه‌های شهر مانند خیابان Mannerheim (تفرجگاه اصلی شهر)، ساختمان پارلمان و بازار روباز اصلی شهر با نام Market Square دیدن می‌کنید. توقف کوتاهی هم در میدان سنا دارید و از مناظر کلیسای جامع هلسینکی و یادبود تزار روسی، الکساندر دوم دیدن می‌کنید. گردشتان با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

توجه: این تور مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

جاذبه‌های هلسینکی و معرفی قطران فنلاندی (HSK11)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ظرفیت محدود، همراه با خوراکی، تور پر مخاطب، سواری طولانی با اتوبوس
  • قیمت برای هر نفر: 119 دلار (بزرگسالان)، 85 دلار (کودکان)

در شروع این تور نیم روزه، همراه با اتوبوس از داخل شهر هلسینکی و معماری بی‌نظیرش عبور می‌کنید. بعد از آن در یک جزیره کوچک که با یک گذرگاه به شهر هلسینکی متصل می‌شود در مورد محصولاتی که شامل قطران چوب هستند اطلاعات کسب می‌کنید. این تور، علاوه بر این که جاذبه‌های اصلی شهر را در بر می‌گیرد، امکان این را فراهم می‌کند که شما در مسیرتان از کلیسای شگفت‌انگیز صخره‌ای هم دیدن کنید. این کلیسا در دل یک صخره سنگی تراشیده شده است. شما از یادبود Sibelius در پارک Sibelius هم دیدن می‌کنید. مقصد نهایی شما جزیره Tervasaari است. این جزیره در حال حاضر به یک مکان تفریحی تبدیل شده اما زمانی خانه تعداد زیادی انبارهای قطران چوب بوده است. شما از رستوران Savu دیدن می‌کنید. این رستوران در یکی از همین انبارها قرار دارد و محلی است که در آن شما در مورد محصولات مرتبط با قطران اطلاعات کسب می‌کنید. در این مکان با قهوه یا آب و شیرینی‌های خوشمزه و شیرین پذیرایی می‌شوید و می‌توانید محصولات درست شده با قطران را به عنوان سوغات تهیه کنید. در مسیر برگشت‌تان به کشتی کروز از میدان سنا عبور می‌کنید.

Rock Church

توجه: این تور برای مهمانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست، چرا که برای رسیدن به رستوران باید از 15 پله بالا بروید.

سرزمین عجایب زمستانی و هلسینکی (HSK12)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ظرفیت محدود، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 129 دلار (بزرگسالان)، 95 دلار (کودکان)

در هر فصلی که در تور کشتی کروز در فنلاند باشید، این گشت نیم روزه به شما شانس بازدید از سرزمین عجایب شگفت‌انگیزی که در وسط پایتخت فنلاند قرار گرفته را می‌دهد. یک سواری کوتاه با اتوبوس بعد از ترک بندر شما را به تنها هتل اسکیمویی هلسینکی که در تمام طول سال باز است می‌رساند. در این مرکز می‌توانید با سگ‌های هاسکی سورتمه‌سواری و همچنین اسکی کنید. در هنگام ورود لباس‌های گرم در اختیارتان قرار می‌گیرد. وارد کلبه اسکیمویی می‌شوید و با یک نوشیدنی که در لیوان یخی سرو می‌شود پذیرایی می‌شوید. زمان آزاد خواهید داشت تا سوغات‌های مربوط به مردم سامی را تهیه کنید. بعد از آن با اتوبوس از جاذبه‌های هلسینکی دیدن می‌کنید. بازدید شما شامل کلیسای صخره‌ای و یک توقف کوتاه برای عکس گرفتن در میدان سنا نیز می‌شود. گشت‌تان با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Winter Wonderland

توجه: بازدید از سرزمین برفی شامل پیاده‌روی روی زمین نامسطح و برفی می‌شود. این تور مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در هلسینکی (فنلاند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در هلسینکی (فنلاند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021