کاروان ورزشی کارگران ایران راهی اسپانیا شد

کاروان ورزشی کارگران متشکل از 140 ورزشکار، مربی و سرپرست برای شرکت در مسابقات جهانی امروز یک شنبه 9 تیر راهی اسپانیا شد.

کاروان ورزشی کارگران ایران راهی اسپانیا شد

به گزارش خبرنگاران، کاروان طلایه داران رونق فراوری برای شرکت در ششمین دوره مسابقات دنیای کارگران صبح امروز یک شنبه 9 تیر با حضور 140 ورزشکار، مربی و سرپرست راهی تورتوسا اسپانیا شد.

این سومین حضور جامعه ورزش کارگری در مسابقات دنیای است. در نخستین حضور کارگران که در ایتالیا برگزار گردید کاروان ایران با تعداد 70 نفر در 8 رشته ورزشی شرکت کرد که در این مسابقات 3 هزار نفر از 38 کشور دنیا شرکت نموده بودند و کاروان ایران با کسب 33 مدال در صندلی نهم نهاده شد. هم چنین کاروان ایران در دومین حضور خود که در لتونی برگزار گردید با 221 نفر در قالب 17 تیم شرکت کرد که در این دوره از مسابقات 5 هزار ورزشکار از 38 کشور دنیا حضور داشتند که کشور ما با 45 مدال دوباره در صندلی نهم نهاده شد.

در سومین دوره مسابقات که از نهم تا 17 تیر در اسپانیا برگزار می گردد کاروان ایران با 140 نفر در قالب 16 تیم که 13 تیم از تیم های ملی و3 تیم به صورت منتخب است شرکت خواهد نمود. در این مسابقات بیش از 5 هزار ورزشکار از 42 کشور دنیا در 18 رشته ورزشی حضور پیدا می نماید که ایران در 9 رشته ورزشی کشتی فرنگی، پتانک، جودو، شنا، کشتی ساحلی، والیبال ساحلی، کاراته، تنیس روی میز و دو و میدانی حضور خواهد داشت.

در این دوره از مسابقات کاروان ورزشی کارگران به دنبال تکرار صندلی نهمی و در صورت امکان ارتقای آن است.

به "کاروان ورزشی کارگران ایران راهی اسپانیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان ورزشی کارگران ایران راهی اسپانیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021