پیشنهاد چند تیم اسپانیایی به شجاعی و رد پیشنهاد آ.ا.ک یونان

خبرنگاران: هافبک 30 ساله تیم ملی کشورمان ترجیح می دهد فوتبالش را در لیگ اسپانیا ادامه دهد.

پیشنهاد چند تیم اسپانیایی به شجاعی و رد پیشنهاد آ.ا.ک یونان

به گزارش خبرنگاران، اخیراً سایت canarias7.es اسپانیا گفت مسعود شجاعی که قرارداد یک ساله اش با لاس پالماس به خاتمه رسیده در آستانه پیوستن به تیم دسته سومی آ.اِ.ک آتن یونان است اما اکنون خبر می رسد که هافبک تیم ملی کشورمان ترجیح می دهد فوتبالش را در سرزمین ماتادورها ادامه دهد.

مدیر برنامه های مسعود شجاعی در گفت و گو با روزنامه اسپورت دِی یونان اطلاع داد که این بازیکن چند پیشنهاد از تیم های لالیگایی و لیگ دسته دوم اسپانیا دارد و ترجیح می دهد در اسپانیا به بازی اش ادامه بدهد تا اینکه بخواهد گزینه های احتمالی از کشورهای دیگر را مورد آنالیز قرار دهد.

بر اساس گفته مدیر برنامه های شجاعی این بازیکن از باشگاه آ.اِ.ک آتن پیشنهاد دارد جایی که اخیراً برانکو میلووانوویچ را از لاس پالماس به عنوان مدیر ورزشی تیم فوتبال خود انتخاب نموده و وی به دنبال جذب هافبک ایرانی فصل پیش زردپوشان جزایر قناری است.

قرارداد شجاعی 30 ژوئن 2014 با لاس پالماس به خاتمه رسیده و به عنوان بازیکن آزاد می تواند به هر باشگاهی که می خواهد ملحق گردد. این هافبک 30 ساله که فصل گذشته پس از شش سال حضور در اوساسونا اسپانیا و بازی در لالیگا به تیم دسته دومی لاس پالماس ملحق شد در 24 بازی که در رقابت های مختلف برای زردپوشان جزایر قناری به میدان رفت 6 گل به ثمر رساند.

به "پیشنهاد چند تیم اسپانیایی به شجاعی و رد پیشنهاد آ.ا.ک یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد چند تیم اسپانیایی به شجاعی و رد پیشنهاد آ.ا.ک یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021