پیشنهاد اسپانیایی برای مجید، بازگشت وحید به ایران

رسانه های ترک در آستانه فصل جابجایی خبر داده اند که امیری، حسینی و توره در آستانه جدایی از ترابزون هستند. زارگو توره و امیری هنوز یک سال با ترابزون قرارداد دارند اما مدیر باشگاه به این دو گفته که اگر پیشنهاد رسمی داشته باشند، باشگاه با آنها موافقت خواهد نمود.

پیشنهاد اسپانیایی برای مجید، بازگشت وحید به ایران

حال اگر این به معنای جدایی رایگان باشد، شانس فوق العاده ای برای باشگاه های ایرانی و به خصوص پرسپولیس خواهد بود. رسانه های ترکیه خبر داده اند که امیری در این مدت با باشگاه های ایرانی در تماس بوده و احتمال جدایی اش وجود دارد. اما زارگو توره احتمالا به فرانسه می رود.

باشگاه ترابزون اسپور بی میل نیست که مجید حسینی را بفروشد و یک بازیکن باتجربه تر را به خدمت گیرد. در همین خصوص مدیربرنامه های مجید حسینی نیز ادعا نموده که او پیشنهادی از لیگ اسپانیا دارد و اگر ترابزونی ها موافق باشند، این انتقال می تواند انجام گردد. اما در این بین رقم پیشنهادی از سوی باشگاه اسپانیایی مورد قبول ترابزون نبوده و آن ها راضی به این انتقال نشده اند.

به نظر می رسد رایزنی در این خصوص همچنان ادامه داشته باشد. جدایی حسینی احتمالا به لژیونر ماندن او ختم می گردد اما اوضاع برای امیری برعکس است.

در واقع حسینی باید با پیشنهاد اقتصادی نظر باشگاه را جلب کند اما امیری حتی اگر پیشنهادی از لیگ ایران داشته باشد، ترابزون با او احتمالا موافقت میکند. البته نکته اصلی این است که طرفداران فوتبال در ایران باید بدانند که شلوغ کردن اوضاع می تواند منجر به قیمت گذاری سنگین ترابزون روی این ستاره ایرانی گردد.

لازم به ذکر است ترابوزان اسپور آدینه شب در آخرین بازی سوپر لیگ ترکیه به مصاف ریزه اسپور رفت و 3 بر یک میزبانش را شکست داد.مجید حسینی در ترکیب اصلی ترابوزان اسپور حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد اما خبری از وحید امیری در این مسابقه نشد.

ترابوزان با 63 امتیاز در صندلی چهارم نهاده شد و به لیگ اروپا رسید.

به "پیشنهاد اسپانیایی برای مجید، بازگشت وحید به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد اسپانیایی برای مجید، بازگشت وحید به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021