ویزای ایتالیا با رایزنی سرپرست فدراسیون کشتی رسید ، سه کشتی گیر شاید جا بمانند

تیم ملی کشتی آزاد امشب در حالی راهی ایتالیا می گردد که ویزای این تیم بعد از به وجود آمدن مسائل زیاد در نهایت با رایزنی بهروز نعمتی صادر شد. هر چند که هنوز سه کشتی گیر هم منتظر هستند.

ویزای ایتالیا با رایزنی سرپرست فدراسیون کشتی رسید ، سه کشتی گیر شاید جا بمانند

تیم ملی کشتی آزاد در حالی امشب راهی کشور ایتالیا می گردد که در روزهای گذشته این شایعه مطرح شده بود که شاید به دلیل صادر نشدن ویزا سفر این تیم لغو گردد.

به دلیل مسائل سیاسی که در این روزها وجود دارد سفر بسیاری از تیم ها به اروپا به دلیل صادر نشدن ویزا لغو می گردد که آخرین آن تیم ملی تکواندو است که بعد از تاخیر فراوان در نهایت ناقص راهی مسابقات جهانی انگلیس شد. به همین دلیل هم سفر تیم ملی کشتی آزاد به ایتالیا برای حضور در تورنمنت ساساری با مسائل زیادی همراه شد اما ظاهرا مشکل این تیم حل شده است و شاگردان محمدی امشب به وسیله مسکو راهی ایتالیا می شوند.

با وجود مسائل زیادی که هم به لحاظ صدور ویزا و هم به لحاظ اقتصادی اما تیم ملی کشتی آزاد ویزای سفر به ایتالیا را با رایزنی هایی که بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی انجام داد، گرفت و تیم تقریبا بدون مشکل راهی ایتالیا می گردد.

البته شنیده شده در همین تیم هم سه نفر بدون ویزا ماندند که به احتمال زیاد نمی توانند راهی ایتالیا شوند. این سه نفر با نظر غلام رضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خیلی دیر به ترکیب تیم ملی اضافه شدند و به همین دلیل هم ویزای این سه کشتی گیر انجام نشده است.

ظاهرا این سه کشتی گیر هم خیلی دیر برای انجام مصاحبه راهی سفارت شدند و از همان ابتدا هم مسولان سفارت اعلام نموده بودند که حداقل باید 14 روز قبل این کار انجام می شد اما تاخیری که در این باره وجود داشت باعث شد تا این سه نفر نتوانند ویزای خود را دریافت نمایند.

به "ویزای ایتالیا با رایزنی سرپرست فدراسیون کشتی رسید ، سه کشتی گیر شاید جا بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای ایتالیا با رایزنی سرپرست فدراسیون کشتی رسید ، سه کشتی گیر شاید جا بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021