ورشکستگی آلیتالیا و درخواست یاری از دولت ایتالیا

به نقل از یورونیوز، یک شرکت هواپیمایی ورشکسته در ایتالیا، از دولت این کشور درخواست یاری کرد. این شرکت که آلیتالیا نام دارد، خواهان برنامه ریزی و مدیریت ویژه از سوی دولت، به منظور بازسازی دوباره این هواپیمایی شد.

ورشکستگی آلیتالیا و درخواست یاری از دولت ایتالیا

در حال حاضر، بازنگری و تغییر در کل سیستم در جهت بهبود این شرکت، از راهکار های پیش روی دولت است. از دیگر گزینه های موجود، فروش و یا تعطیلی آلیتالیا است که در نهایت منجر به بیکاری 12 هزار و 500 نفر می گردد.

کارکنان این شرکت با طرح نجات به شدت مخالفند؛ چون این طرح در نهایت تعدیل نیرو و کاهش دستمزد را به دنبال دارد. از سوی دیگر اگر این طرح عملی گردد، سهام داران آلیتالیا سرمایه گذاری خود را قطع نموده و دیگر پروازی در این هواپیمایی اتفاق نمی افتد.

مدیرعامل یکی از شرکت های سهامدار آلیتالیا گفت: بدون حمایتِ دیگر سهامداران، ادامه سرمایه گذاری در این شرکت و امید به بهبود آن غیرممکن است.

در حال حاضر، میزان ضرر این شرکت روزانه یک میلیون یورو اعلام شده است. دریافت وام های پی درپی منجر به پرداخت 7 میلیون یورو مالیات از سوی ایتالیایی ها در دهه گذشته شده است.

خشم مردم باعث شده از دولت بخواهند هیچ اقدامی برای یاری به این شرکت هواپیمایی انجام ندهد. طبق نظرسنجی صورت گرفته، 77 درصد مردم با طرح یاری دولت مخالفند و تعطیلی آلیتالیا را ترجیح می دهند.

به "ورشکستگی آلیتالیا و درخواست یاری از دولت ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورشکستگی آلیتالیا و درخواست یاری از دولت ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021