رقابت های هندبال در فرانسه

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های هندبال جهان 2017 از تاریخ 22 دی‌ماه در فرانسه آغاز شد و تا دهم بهمن‌ماه ادامه داشته که تا به حال فرانسه به فینال این رقابت‌ها رسیده است.

رقابت های هندبال در فرانسه

تیم هندبال کشور فرانسه با پنج برد پی‌‌در‌پی مقابل لهستان،برزیل، ژاپن، نروژ و روسیه، به عنوان سری گروه A به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا نمود. در مرحله یک هشتم توانست تیم کشور ایسلند و در مرحله یک چهارم تیم کشور روسیه را شکست بدهد و به نیمه‌نهایی راه پیدا نمود.

در نیم‌نهایی تیم هندبال کشور فرانسه در مقابل کشور اسلوونی قرار گرفت و این تیم را نیز با حساب 31 بر 25 از پیش رو برداشت و  اولین کشوری می‌باشد که به فینال بیست و پنجمین دوره هندبال قهرمانی جهان راه پیدا نمود.

تیم اسلوونی از گروه B با سه بردی که در برابر آنگولا، ایسلند و مقدونیه داشت و یک تساوی در برابر تونس و شکستی که در مقابل اسپانیا داشت، به مرحله یک هشتم راه یافت و در این مرحله با شکست روسیه به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد. در مرحله یک چهارم نیز توانست قطر را شکست بدهد.

تیم کرواسی در مرحله گروهی از گروه C، با چهار بردی که در مقابل عربستان، بلاروس، مجارستان و  شیلی داشت و شکستی که در برابر آلمان خورد به عنوان دومین گروه به یک هشتم رسید و در مرحله یک هشتم، مصر و در مرحله یک چهارم اسپانیا را شکست داد.

دو تیم فرانسه و اسلوونی نیز در مرحله نیمه نهایی به دیدار هم رفتند که در نهایت اسلوونی به جام برنزی رسید و قرار است برای جام طلا، دو تیم نروژ و فرانسه روز یکشنبه دهم بهمن ماه به رقابت بپردازند.

به "رقابت های هندبال در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های هندبال در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021