نماینده دوم اردبیل با شکست برابر گرجستان در صندلی ششم نهاده شد

به گزارش خبرنگاران، تیم شهدای مدافع حرم اردبیل که با ترکیبی از بازیکنان بومی در پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های دنیا حاضر گردیده بود با شکست مقابل گرجستان در صندلی ششم نهاده شد.

نماینده دوم اردبیل با شکست برابر گرجستان در صندلی ششم نهاده شد

در شرایطی که آب و هوای سرد و برفی استان اردبیل و قرارگیری زمان مسابقه در ساعات قبل از ظهر باعث کاهش تعداد تماشاگران گردیده بود؛ اما تماشاگران حاضر نیز در کوشش برای تغییر جو مسابقه به سود اردبیلی ها بودند اما جو حاکم بر این مسابقه مانع از شکست نماینده کشورمان نشد.

تیم شهدای مدافع حرم اردبیل که به عنوان تیم سوم گروه خود جواز حضور در این مرحله را به دست آورده بود، در نهایت به جایگاهی بهتر از ششمی دست نیافت.

در این دیدار در وزن 55 کیلوگرم نماینده اردبیل کشتی گیری نداشت تا ننیجه بازی 5-0 به سود اوروماجد لیشوبلی تمام گردد.

در وزن 60 کیلو امید علیایی با نتیجه 4-1 نتوانست از سد مورمانیدزه راماز عبور کند. در اوزان 63 و 67 کیلوگرم نیز به ترتیب مسیب اکبری با نتیجه 4-0 مقابل شوتادزه گورکی به برتری دست یافت اما محسن طاهری در مقابل آبولادزه اوتار 3-0 بازنده شد.

در اوزان 72 و 77 کیلوگرم بار دیگر بخت با گرجستان یار بود تا به ترتیب توسط نورینکه و ماموکاشویلی با نتایج 4-1 و 4-0 در مقابل میلاد ندایی و محمد سرخی نژاد به برتری دست یابند.

هادی علیزاده و مهدی محمدزاده نیز در وزن 82 و 87 کیلو با نتایج 5-0 و 4-1 مقابل ریکادزه آونگو و دویدزه لاشا به برتری دست یافتند.

در دو وزن پایانی 93 و 130 کیلوگرم نیز به ترتیب کاجایا ایراکلی در مقابل علی کنعانی و پارسا نظری مقابل سولژانی به پیروزی رسیدند.

به "نماینده دوم اردبیل با شکست برابر گرجستان در صندلی ششم نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده دوم اردبیل با شکست برابر گرجستان در صندلی ششم نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021