اولین دوره لیگ جهانی کاراته 2017 در فرانسه

اولین روز از مسابقه‌‌‌های کاراته‌وان در فرانسه از روز 8‌ام بهمن آغاز گردید که مبارزات 50- کیلوگرم زنان و 60- و 67- کیلوگرم مردان در این روز انجام گرفت.

اولین دوره لیگ جهانی کاراته 2017 در فرانسه

کاراته‌کارها از روز شنبه رقابت‌های خود را آغاز نمودند و مبارزات روز دوم در وزن‌های 55-، 61-، 68- و 68+ کیلوگرم زنان و 75-، 84- و 84+ کیلوگرم مردان انجام می‌گردد.

در وزن 55- کیلوگرم گروه زنان، طراوت خاکسار در اولین گام با انژلیکا ترلایگا از اوکراین (نایب قهرمان اروپا در سال 2016 و دارنده 4 مدال لیگ جهانی کاراته) به رقابت خواهد پرداخت و در صورت پیروزی با نماینده فرانسه مسابقه خواهد داد. در وزن 68+ کیلوگرم حمیده عباسعلی که در کارنامه خود نایب قهرمانی جهان در سال 2014 و نفر سوم جام 2016 و دارنده 5 مدال در پیکارهای کاراته‌ می‌باشد، ابتدا به مصاف آنا ایزایل مندوزا از مکزیک می‌رود و در صورت پیروزی کاراته‌کارهایی از کشور میزبان را پیش رو دارد.

در وزن 75- کیلوگرم گروه مردان، علی اصغر آسیابری که در کارنامه خود جایگاه سوم را در پیکارهای جهانی 2016 را دارد در اولین مبارزه‌ای که در کاراته‌وان فرانسه دارد با پاول یویچ از بلاروس دیدار خواهد نمود و در صورت پیروزی باید منتظر برنده دیدار فرانسه و عربستان بماند. ابراهیم حسن بیگی دیگر کاراته‌کار ایران در این وزن اول باید با روی دیمیترو نگاتوروف از اوکراین رقابت کند.

در وزن 84- کیلوگرم مردان، 3 کاراته‌کار ایرانی برای نبرد آماده هستند. احسان حیدری در این وزن ابتدا در برابر ارتم جکالیوک از اوکراین قرار خواهد گرفت و سپس با برنده دیدار آمریکا و عربستان مبارزه خواهد نمود. مهدی خدابخشی ابتدا اندری توروشانکو از اوکراین را پیش رو داشته و باید با ابراهیم نانتومی یکی از نمایندگان کشور عربستان رقابت کند. ذبیح اله پورشیب که 7 مدال رنگارنگ در کاراته‌وان داشته، ابتدا با عبدالعزیز الحکیمی نماینده عربستان رقابت می‌کند و سپس به مصاف برنده دیدار فرانسه و آلمان خواهد رفت.

در وزن 84+ کیلوگرم هادی عرب باید با دیماش اوکماتوف قزاق مبارزه کند و در صورت پیروزی در این پیکار، کاراته‌کارهایی از کشور میزبان را پیش رو خواهد داشت. سامان حیدری که در کارنامه خود دو مدال لیگ جهانی کاراته دارد، به مصاف ابلایب دایپ از فرانسه می‌رود و سجاد گنج‌زاده قهرمان جهان در سال 2016 که 3 مدال در لیگ جهانی کاراته نیز در کارنامه خود دارد، در ابتدا گیاکوما کازولینو از ایتالیا را در پیش داشته و در صورت برتری در این رقابت‌ها  با الکسناندور پایون از رومانی مبارزه می‌کند.

کاراته‌کارهای ایرانی حاضر در مسابقات جهانی کاراته در فرانسه، متاسفانه با هزینه شخصی خود به کاراته‌وان پاریس سفر نمودند.

به "اولین دوره لیگ جهانی کاراته 2017 در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دوره لیگ جهانی کاراته 2017 در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021