میثیمنا، مرکز توریستی جزیره تاریخی لسبوس یونان

میثیمنا (Mithymna یا Molyvos) مرکز توریستی جزیره تاریخی و مشهور لسبوس یونان در دریای اژه است. این منطقه فعالیت‌های مفرحی بسیاری را برای گردشگران تور یونان آماده کرده است. این شهر در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته و مناظری تماشایی دارد. قلعه بیزانسی شهر بر بالای کوه، بر روی میثیمنا احاطه دارد.

میثیمنا، مرکز توریستی جزیره تاریخی لسبوس یونان

صدها خانه سنگی از بالای کوه تا پایین چیده شده‌اند و مجموعه‌ای از خیابان‌ها را شکل داده‌اند؛ خیابان‌هایی که قدم زدن در آنها برای بسیاری از مسافران تور یونان یک تفریح به یاد ماندنی است. تعداد زیادی مغازه، کافه و رستوران در این خیابان‌ها پیدا می‌شوند. شما همچنین می‌توانید با قایق میثیمنا و مناطق اطرافش را بگردید. گردشگران همچنین از ورزش‌های آبی، استراحت در ساحل و زندگی شبانه این شهر لذت می‌برند.

شهر میثیمنا شهری زیبا است که فعالیت‌های متنوع و مفرحی را در اختیارتان قرار می‌دهد. چشمه‌های آب گرم Eftalou نیز در نزدیک این شهر قرار دارند و بین گردشگران تور یونان بسیار محبوب هستند. هوا در تمام طول سال در این منطقه گرم است. تابستان بهترین زمان برای لذت بردن از ساحل است. شما می‌توانید به وسیله هواپیما و از شهرهای مختلف یونان و یا دیگر شهرهای اروپایی به لسبوس برسید. از فرودگاه با تاکسی یا اتوبوس تا Molyvos حدود 50 دقیقه راه است.

به "میثیمنا، مرکز توریستی جزیره تاریخی لسبوس یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میثیمنا، مرکز توریستی جزیره تاریخی لسبوس یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021