فعالیت 40 انجمن مردم نهاد میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از فعالیت 40 انجمن مردم نهاد در حوزه های مرتبط با فعالیت این اداره کل در استان اطلاع داد.

فعالیت 40 انجمن مردم نهاد میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار با اشاره به این که تبریز و آذربایجان از پیشگامان مشارکت مردمی در قالب تشکل های اجتماعی در کشور به شمار می فرایند، گفت: با توجه به نقش با اهمیت انجمن های مردم نهاد به عنوان مجموعه های مکمل و همراه، از ظرفیت علمی و اجرایی این مجموعه ها در تمامی زمینه های فعالیتی اداره کل استفاده می کنیم.

او ادامه داد: با توجه به اتخاذ راهبردهای حمایتی از سوی اداره کل استان برای تشکیل و فعالیت این مجموعه ها، اکنون تعداد 40 انجمن مردم نهاد در استان فعال هستند که از این تعداد 21 مورد در چهار سال اخیر مجوز فعالیت اخذ نموده اند.

آبدار گفت: در حال حاضر، شش انجمن مردم نهاد به صورت تخصصی در حوزه صنایع دستی، 16 انجمن در حوزه گردشگری، 14 انجمن در حوزه میراث فرهنگی و چهار انجمن با مجوز فعالیت در هر سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آذربایجان شرقی فعال هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اضافه نمود: شهرستان های تبریز، میانه، مراغه، مرند و شبستر، بستان آباد دارای بیشترین تعداد انجمن های مردم نهاد در حوزه کاری اداره کل هستند.

او در سرانجام گفت: در راستای حمایت از فعالیت های سمن ها و انجمن های مردم نهاد، اردیبهشت ماه امسال با حضور معاون وقت سرمایه گذاری، امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سمن­ سرای تشکل های مردم نهاد آذربایجان شرقی در محل خانه تاریخی صلح جو تبریز شروع به کار کرد.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "فعالیت 40 انجمن مردم نهاد میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 40 انجمن مردم نهاد میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021