صدور 20 موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در استان خراسان رضوی

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از صدور 20 موافقت اصولی تأسیسات گردشگری طی هشت ماهه امسال در استان خراسان رضوی اطلاع داد.

صدور 20 موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در استان خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، احمد دیناری گفت: این موافقت های اصولی برای ساخت و تبدیل تأسیسات گردشگری در استان خراسان رضوی صادر شده است که از این تعداد شش مورد اقامتی مربوط به سه هتل، دو هتل آپارتمان و یک مهمان پذیر، چهار مورد پذیرایی و 10 مورد نیز تاسیسات گردشگری محرک همچون مراکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری، مجتمع گردشگری و محیط های گردشگری روستایی بوده است.

او اضافه کرد: از تعداد شش واحد اقامتی دارای موافقت اصولی، فقط چهار واحد مربوط به شهر مشهد است، به عبارتی 16 پروژه از 20 پروژه دارای موافقت اصولی در شهرستان های بینالود، فریمان، قوچان، سبزوار، چناران، تربت حیدریه، کاشمر، کلات و فیروزه ساخته خواهد شد.

دیناری توضیح داد: با توجه به وضعیت موجود بازار، تعداد زیاد واحدهای اقامتی فعال در مشهد و راهنمایی هایی که در معاونت سرمایه گذاری ارائه می گردد، شاهد راهنمایی و توزیع متناسب سرمایه گذاری ها در شهرستان ها و محورهای گردشگری استان هستیم و روز به روز تمرکز سرمایه گذاری صرف در بخش اقامتی مشهد کاهش پیدا می نماید.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی دیناری گفت: حجم سرمایه گذاری این 20 پروژه، حدود 65میلیارد ریال و متعلق به بخش خصوصی است و برای 1560 نفر اشتغال زایی می گردد.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید

به "صدور 20 موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در استان خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 20 موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در استان خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021