دبیر فدراسیون بسکتبال: از همگروهی با اسپانیا خوشحالیم!

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: از همگروهی با تیم هایی مانند اسپانیا در جام جهانی 2019 چین خوشحالیم.

دبیر فدراسیون بسکتبال: از همگروهی با اسپانیا خوشحالیم!

مسعود عماری در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد هم گروهی تیم ملی بسکتبال با تیم های اسپانیا، پورتوریکو و تونس در گروه C جام جهانی بسکتبال گفت: به هر حال همه تیم های حاضر در جمع 32 تیم کشورهای صعود نموده به جام جهانی از قدرت خوبی برخوردار هستند و نمی توان تیمی را دست کم گرفت. حقیقت ماجرا این است که ما از هم گروهی با تیم هایی مانند اسپانیا خوشحال هستیم و امیدواریم بازی خوبی را مقابل چنین کشورهایی ارائه دهیم.

او در مورد بازی برابر تیم های پورتوریکو و تونس نیز گفت: از نظر من بازی برابر اسپانیا برای تیم ملی ما خوب است و برابر پورتوریکو و تونس هم کار راحتی نداریم. شاید پورتوریکو کشور کوچکی باشد اما بسکتبال آن ها رشد خوبی داشته و حتی چند بازیکن آن ها در NBA بازی می نمایند. تونس هم از قهرمانان خوب قاره آفریقا است که بازی مقابل آن ها راحت نخواهد بود. با این وجود همه کوشش خود را می کنیم تا عملکرد قابل قبولی را مقابل این تیم ها داشته باشیم.

دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد برنامه های آماده سازی تیم ملی برای رقابت های جام جهانی نیز شرح داد: در کوشش هستیم تا با رایزنی بازی های تدارکاتی و تورنمنت های تدارکاتی مناسبی را برای تیم ملی فراهم کنیم. قصد داریم با کشورهایی وارد مذاکره و به توافق برسیم که بسکتبال آن ها به هم گروه های ما در جام جهانی نزدیک باشد.

او تاکید نمود: هدف ما در جام جهانی داشتن عملکرد قابل قبول مقابل رقبا و انتخاب شدن به عنوان تیم نخست آسیا است تا با خیالی آسوده سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو را کسب کنیم.

عماری در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون بسکتبال رایزنی های لازم برای بازی با تیم های اروپایی و خارج از آسیا را آغاز نموده است؟ شرح داد: ما این کار را از یک ماه و نیم پیش آغاز نموده ایم و با تیم هایی مانند صربستان و یونان که در گروه های جام جهانی هم سرگروه هستند وارد مذاکره شده ایم. به دنبال این هستیم که بازی های تدارکاتی را فراهم کنیم که در آن ها تحت فشار بوده و یاد بگیریم. البته تیم هایی که مد نظر داریم باید به تیم های هم گروه ما نزدیک باشند تا نتایج خوبی حاصل گردد.

او در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون این مذاکره ها امیدوار نماینده بوده؟ اظهار کرد: بلی، مذاکرات ما امیدوار نماینده بوده و ان شاءالله نتایج خوبی را خواهد داشت. خوشبختانه روابط ما با کشورهای صاحب سبک در بسکتبال خوب است و همه کوشش خود را می کنیم که با آن ها به توافق نهایی برسیم. امیدوارم سال 98 برای ورزش ایران و خصوصاً برای تیم ملی بسکتبال در مسابقات جام جهانی سال خوبی باشد.

به "دبیر فدراسیون بسکتبال: از همگروهی با اسپانیا خوشحالیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر فدراسیون بسکتبال: از همگروهی با اسپانیا خوشحالیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021