حضور 3 بازیکن ماهان تندیس قم در تورنمنت بین المللی چین

خبرنگاران: سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم از حضور 3 بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم در تورنمنت بین المللی چین اطلاع داد.

حضور 3 بازیکن ماهان تندیس قم در تورنمنت بین المللی چین

جعفر کیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در قم، اظهار کرد: 3 بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای شرکت در تورنمنت بین المللی چین راهی این کشور می شوند.

وی گفت: مهدی زاهدی, ابوالقاسم عروجی و مسلم اولادقباد بازیکنانی هستند که از سوی کادر فنی تیم ملی امید فراخوانده شدند و هر 3 نفر این بازیکنان در مسابقه فینال جام حذفی برابر میثاق تهران هم در میدان حضور داشتند که اولاد قباد در این بازی گلزنی هم کرد.

سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم اضافه کرد: با دعوت از اولاد قباد, عروجی, زاهدی، جمع ملی پوشان تیم ماهان تندیس قم به 4 نفر رسید چنان که پیش از این علیرضا وفایی در ترکیب تیم ملی فوتسال بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام حاضر بود و با این تیم به مقام نایب قهرمانی رسید.

کیانی اعلام کرد: اردوی تیم ملی امید از روز 31 خرداد تشکیل می گردد و اولاد قباد و زاهدی همراه با تیم ملی امید با تیم های چین، ازبکستان و تاهیتی مسابقه می دهند و این مسابقات از بیست و نهم تیرماه تا چهارم مردادماه انجام می گردد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به قهرمانی ماهان تندیس در جام حذفی فوتسال کشور بیان کرد: خوشحالیم که پس از ماه ها کوشش توانستیم جواب محبت مردم قم را بدهیم و جام قهرمانی نخستین دوره این مسابقات را به قم بیاوریم.

سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم ابراز کرد: بازیکنان ماهان تندیس این روز ها در حال استراحت هستند و پس از سپری کردن دوره ریکاوری خاتمه فصل به تمرین فراخوانده می شوند.

به "حضور 3 بازیکن ماهان تندیس قم در تورنمنت بین المللی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 3 بازیکن ماهان تندیس قم در تورنمنت بین المللی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021