تیم کینگ بوکسینگ فارسان در یک قدمی ورود به مسابقات جهانی ایتالیا

خبرنگاران: مربی تیم کیگ بوکسینگ چهارمحال و بختیاری از اعزام تیم شهرستان فارسان به عنوان تنها نماینده استان به مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی اطلاع داد.

تیم کینگ بوکسینگ فارسان در یک قدمی ورود به مسابقات جهانی ایتالیا

اسماعیل امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در شهرکرد اظهار کرد: مسابقات کیگ بوکسینگ که با شرکت 50ورزشکار به میزبانی فارسان از سراسر استان برگزار گردید شهرستان فارسان توانست با هشت ورزشکار در این مسابقات شرکت کند و مقام نخست را به خود اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: تیم شهرستان فارسان با این قهرمانی به انتخابی تیم ملی که در نیمه دوم شهریور ماه در استان قم برگزار می گردد اعزام می شوند.

امیری توضیح داد: مسابقات قهرمانی کشور با شرکت 32 تیم از سراسر کشور در قم بر گزار می گردد که تیم شهرستان فارسان به عنوان تنها نماینده استان در این مسابقات حضور پیدا می نماید.

مربی تیم کیگ بوکسینگ چهارمحال و بختیاری با آرزوی موفقیت برای ورزکاران استان، اظهار داشت: در صورت کسب پیروزی ورزشکاران در این دوره از مسابقات تیم شهرستان فارسان به مسابقات قهرمانی دنیا که در آبان ماه درکشور ایتالیا برگزار می گردد اعزام می گردد.

امیری اضافه کرد: اعضای تیم شهرستان فارسان را بهنام سلجوقی، ابراهیم امامی، محمد صالحی، جعفر فرامرزی، وحید باقری، مجید زمانی پور، محسن اسکندری و سجاد جمالی تشکیل می دهند.

ق

به "تیم کینگ بوکسینگ فارسان در یک قدمی ورود به مسابقات جهانی ایتالیا" امتیاز دهید

9 کاربر به "تیم کینگ بوکسینگ فارسان در یک قدمی ورود به مسابقات جهانی ایتالیا" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم کینگ بوکسینگ فارسان در یک قدمی ورود به مسابقات جهانی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021