تیم کاراته سبک ذوالفقار مرکزی نایب قهرمان مسابقات ارمنستان شد

غلامعباس خوانساری در حاشیه استقبال از این قهرمانان در اراک در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: تیم 12 نفره سبک کاراته ذوالفقار استان مرکزی با حمایت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان مرکزی با نام تیم امام رضا(ع) در مسابقات بین المللی کاراته آزاد به میزبانی کشور ارمنستان حضور یافت.

تیم کاراته سبک ذوالفقار مرکزی نایب قهرمان مسابقات ارمنستان شد

رئیس سبک ذوالفقار کاراته کشور اضافه نمود: تیم 12 نفره متشکل از 10 ورزشکار، یک مربی و سرپرست در رده بندی تیمی از میان کشورهای ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، بر سکوی دوم این رقابت ها ایستاد.

خوانساری گفت: همچنین در رده بندی انفرادی نیز یک طلا، یک نقره و هشت برنز سهم ایران شد و ورزشکاران موفق شدند پرچم جمهوری اسلامی ایران و در کنار آن پرچم ذوالفقار را نیز به اهتزاز درآورند.

وی بیان داشت: مهدی آنجفی(طلا)، ایلیا افشار (نقره)، محمد دوخایی (برنز)، فردین صالحی (برنز)، محمد کریم آذری (برنز)، مرشاد مختاری (برنز)، سبحا برقانی(برنز)، ابوالفضل ابراهیم گل(برنز)، محمدحسین محمدزاده(برنز) و رضا احمدلو (برنز) اعضای تیم و همچنین غلامرضا خوانساری به عنوان مربی و علیرضا رضایی به عنوان سرپرست، کاروان ورزشی 12 نفره استان مرکزی به پیکارهای بین المللی کاراته جوانان زیر 18 سال ارمنستان را تشکیل دادند.

به "تیم کاراته سبک ذوالفقار مرکزی نایب قهرمان مسابقات ارمنستان شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "تیم کاراته سبک ذوالفقار مرکزی نایب قهرمان مسابقات ارمنستان شد" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم کاراته سبک ذوالفقار مرکزی نایب قهرمان مسابقات ارمنستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021