تکواندوکاران اعزامی به اندونزی به اسپانیا نمی روند

خبرنگاران: سرمربی تیم اعزامی تکواندو به بازی های کشورهای اسلامی گفت: با توجه به تغییر زمان برگزاری رقابت های کشورهای اسلامی، نفرات انتخاب شده برای اعزام به اندونزی به اسپانیا نخواهند رفت.

تکواندوکاران اعزامی به اندونزی به اسپانیا نمی روند

سیدنعمت خلیفه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: با توجه به تغییر زمان برگزاری بازی های کشورهای اسلامی، اردوی تیم اعزامی به اندونزی پس از جلسه با فدراسیون در تاریخ دیگری برپا می گردد. تمرکز تکواندو بیشتر بر روی رقابت های جهانی مکزیک است که خرداد ماه انجام می گردد. به هر حال تمام خانواده تکواندو باید به دنبال موفقیت تیم ملی در پیکارهای جهانی باشند.

وی ادامه داد: به طور کلی معتقدم که به تعویق افتادن بازی های کشورهای اسلامی به سود تکواندو است زیرا می توانیم در زمان بهتری برای حضور در اندونزی به آماده سازی ملی پوشان بپردازیم. زمان چند ماهه ای که در اختیار ما قرار گرفته این فرصت را به ما می دهد تا بهتر برنامه ریزی کنیم و بهتر هم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم ملی اعزامی تکواندو به بازی های کشورهای اسلامی در خصوص برگزاری رقابت های انتخابی پیاپی که این روزها در اردوهای تیم های ملی برگزار می گردد، گفت: معتقدم برگزاری این مسابقات می تواند یاری بزرگی برای پیشرفت ملی پوشان باشد. هر یک مبارزه می تواند تاثیر بیشتری از چند جلسه تمرین داشته باشد. به هیچ وجه برگزاری این مبارزات تاثیر فرسایشی بر روی نفرات نخواهد داشت.

خلیفه در پایان اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی های اجرا شده، تیم های تکواندو و به صورت کلی تمامی تیم های ورزشی کشورمان در سال 92 بهترین نتایج را در میادین بین المللی بدست بیاورند.

به "تکواندوکاران اعزامی به اندونزی به اسپانیا نمی روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوکاران اعزامی به اندونزی به اسپانیا نمی روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021