تورهای انتخابی کشتی کروز در کازابلانکا (مراکش)

کازابلانکا بزرگترین شهر مراکش، پایتخت تجاری این کشور و بزرگترین بندر در شمال غرب افریقا است. در تورهای انتخابی کشتی کروز در این شهر شما علاوه بر جاذبه‌های کازابلانکا این فرصت را دارید که از شهرهای مراکش و رباط نیز دیدن کنید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در کازابلانکا (مراکش)

مراکش (CAS02)

  • مدت زمان تور: 11 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با ناهار، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 142 دلار (بزرگسالان)، 102 دلار (کودکان)

به فاصله یک سواری 3 ساعته با اتوبوس از بندر کازابلانکا، شهر پر جنب و جوش مراکش قرار گرفته است. این شهر را با نام مروارید جنوب می‌شناسند. در برنامه سفر این تور بازدید از برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر، از جمله آرامگاه زیبا و تزئین شده سعدیان و قصر و باغ‌های باشکوه قرن نوزدهمی باهیه لحاظ شده است. بعد از میل کردن یک ناهار خوشمزه، به سمت آخرین مقصد تور یعنی میدان جامع‌الفنا مراکش حرکت می‌کنید. در این بازار قدیمی می‌توانید زندگی جاری در این شهر را حس کنید. فروشنده‌ها، ماربازها، بندبازها، قصه‌گویان، شعبده‌بازان، نوازنده‌ها و دستفروشان داروهای سنتی، شما را به زمان‌های دور می‌برند. قبل از برگشت به کازابلانکا به یک عطاری سنتی نیز سر می‌زنید.

توجه: این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست، چرا که شامل پیاده‌روی‌های طولانی مدت است.

رباط (CAS03)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

یکی از مکان‌هایی که باید در تور کشتی کروز در شمال آفریقا ببینید، شهر ساحلی و تاریخی رباط است. رباط نه تنها پایتخت پادشاهی مراکش، بلکه با جمعیتی 650 هزار نفری، سومین شهر بزرگ این کشور نیز هست. بعد از سوار شدن بر یک اتوبوس مدرن در بندر کازابلانکا، با یک سواری 1.5 ساعته به سمت شمال، به مقصدتان می‌رسید. شهر رباط مقر حکومت مراکش و محل اقامت پادشاه این کشور است. تور بازدید از اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر همراه با راهنما، در میدان Grand Mechouar آغاز می‌گردد. بعد از آن به برج Hassan می‌روید. این مناره متعلق به مسجدی است که در زمان ساختش در سال 1195 قرار بود به بزرگترین مسجد دنیا تبدیل شود. 4 سال بعد، ساخت مسجد به خاطر مرگ پادشاه متوقف شد و تمام آن چیزی که هم اکنون از این جاه‌طلبی بزرگ باقی مانده، پایه دیوارها و حدود 300 ستون کامل نشده است. در ادامه از آرامگاه باشکوه سفید رنگ Mohammed V دیدن می‌کنید. این آرامگاه، قبر این پادشاه مراکش و دو پسرش را در خود جای داده است. در این جا از باغ‌های تزئین شده قصبة الودایة دیدن می‌کنید. بعد از آن به کازابلانکا و کشتی کروز بر می‌گردید.

توجه: این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست؛ چرا که شامل پیاده‌روی‌های طولانی مدت است. در زمان جشن‌های مذهبی بازدید از آرامگاه از بیرون خواهد بود. در زمان حضور پادشاه در شهر، بازدید از این آرامگاه ممکن است از برنامه تور حذف شود. می‌توانید در زمان حضور در کشتی از برنامه این تور اطلاع دقیق کسب کنید. برای بازدید از مسجد لباس‌های پوشیده نیاز دارید. این تور در بعد از ظهرها برگزار می‌شود.

کازابلانکا و رباط (CAS05)

  • مدت زمان تور: 10 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با ناهار، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 142 دلار (بزرگسالان)، 102 دلار (کودکان)

این گشت بازدید از دو شهر، راهی عالی برای دیدن جاذبه‌های اصلی کازابلانکا، بزرگترین شهر و بندر اصلی مراکش و همچنین رباط، پایتخت این کشور است. با کازابلانکا شروع می‌کنید و اولین توقف‌تان میدان Mohamed V و مسجد Hassan II، سومین مسجد بزرگ دنیا، خواهد بود. این مسجد آن قدر اتاق دارد که می‌تواند 25 هزار نمازگزار را در داخل و 80 هزار نفر دیگر را در محوطه وسیع بیرون مسجد جای دهد. قرار گرفتن این مسجد بر روی دماغه‌ای رو به اقیانوس اطلس شکوهی خاص به آن داده است. در ادامه گشت‌تان در کازابلانکا در امتداد جاده‌ای ساحلی حرکت کرده و از منطقه Anfa عبور می‌کنید تا به محله الحبوس برسید. در این جا می‌توانید در بازار محلی گشته و از یک عطاری سنتی دیدن کنید. قبل از رفتن به رباط یک ناهار خوشمزه نوش جان خواهید کرد. با یک سواری 1.5 ساعته به این شهر می‌روید و از جاذبه‌های بی‌نظیر آن دیدن می‌کنید. در رباط از آرامگاه زیبای Mohamed V، و همچنین برج Hassan دیدن می‌کنید. این برج در حقیقت مناره‌ای ناتمام متعلق به مسجدی کامل نشده است که تاریخ ساختش به قرن دوازدهم بر می‌گردد. تعداد زیادی دیوار نیمه کاره و پایه‌های حدود 300 ستون، باقی‌مانده‌های این طراحی جاه‌طلبانه در آن زمان هستند. در محل قصبة الودایة و کاخ سلطنتی هم توقف می‌کنید و از بیرون از آن‌ها دیدن می‌کنید. بعد از آن به بندر بر می‌گردید.

توجه: این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست، چرا که شامل پیاده‌روی‌های طولانی مدت است. در زمان جشن‌های مذهبی بازدید از آرامگاه از بیرون خواهد بود. در زمان حضور پادشاه در شهر بازدید از این آرامگاه ممکن است از برنامه تور حذف شود. می‌توانید در زمان حضور در کشتی از برنامه این تور اطلاع دقیق کسب کنید. برای بازدید از مکان‌های مذهبی لباس‌های پوشیده نیاز دارید.

گشت شهر و بازدید از مسجد حسن دوم (CAS01)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، گشت خرید، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 69 دلار (بزرگسالان)، 52 دلار (کودکان)

کازابلانکا توسط کارتاژها بنا نهاده شد. آن‌ها این شهر را Anfa می‌نامیدند. چیزی که امروز از این شهر می‌بینید، نتیجه بازسازی‌های بعد از زلزله ویران‌کننده سال 1755 است. این گشت شهری شما را به یک تور پانورامیک از خیابان‌ها و میدان‌های اصلی شهر کازابلانکا می‌برد. توقفی کوتاه در محله الحبوس و بازار محلی خواهید داشت و نگاهی به زندگی روزمره مردم شهر می‌اندازید. در این تور از کلیسای جامع Notre Dame de Lourdes دیدن می‌کنید. نقطه برجسته این گشت بازدید از مسجد باشکوه حسن دوم خواهد بود. این مسجد دومین مسجد بزرگ در دنیای اسلام است. قبل از برگشتن به کشتی کروز برای خرید توقف می‌کنید.

توجه: در زمان برگزاری جشن‌های مذهبی، بازدید از مسجد از بیرون خواهد بود. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مسجد لازم است. این تور هم صبح‌ها و بعد از ظهرها برگزار می‌شود. اگر تور صبح‌ها را انتخاب کنید می‌توانید این گشت را با کد CAS09 ترکیب کنید. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. توقف‌تان برای خرید یا در عطاری محلی یا در بازار خواهد بود.

تجربه شهر نورانی کازابلانکا در شب (CAS09)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، همراه با یک وعده غذایی
  • قیمت برای هر نفر: 92 دلار (بزرگسالان)، 69 دلار (کودکان)

شهر بزرگ کازابلانکا در غرب مراکش در ساحل اقیانوس اطلس قرار گرفته است. این شهر در طول روز مکانی دیدنی است اما در شب با روشن شدن انواع چراغ‌های رنگی منظره‌ای رویایی در جلوی چشمانتان شکل می‌گیرد. در این گشت سوار بر اتوبوس از جاذبه‌های شهر دیدن کرده و در یکی از رستوران‌های شهر شام میل می‌کنید. به عنوان اولین مقصدتان، در میدان Mohamed V توقف می‌کنید تا از این مکان تماشایی عکس بگیرید. در ادامه به پارک Arab League و بلوار Moulay Youssef، یکی از شاهراه‌های اصلی شهر می‌روید. این خیابان برای معماری پر جزئیات سبک‌های Art Deco و Neo-Moorish معروف است. در مکان مسجد Hassan II توقفی دیگر برای عکس گرفتن انجام می‌دهید. شب هنگام این مسجد با چراغ‌های رنگی زیبا روشن می‌شود. این مسجد یکی از بزرگترین مسجدهای دنیا بوده و می‌تواند 25 هزار نمازگزار را در داخل و 80 هزار نفر دیگر را در محوطه بیرونی مسجد میزبانی کند. در امتداد جاده ساحلی معروف کازابلانکا حرکت کرده و برای صرف شام به یک رستوران می‌روید. حال و هوای اصیل مراکشی را در این رستوران می‌توانید حس کنید. لذت میل کردن یک غذای خوشمزه با موسیقی و رقص محلی همراه می‌شود. گشت‌تان با برگشت به بندر و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Casablanca

توجه: این تور را می‌توانید با تور با کد CAS01 ترکیب کنید.

وسیله نقلیه همراه با راهنما

در این تورها یک اتومبیل همراه با یک راهنمای حرفه‌ای و راننده، در بندر منتظر شما، خانواده و دوستانتان خواهد بود. شما می‌توانید تور خود را داشته باشید و با اتومبیلی که به صورت کامل در اختیارتان است از یک روز در بیرون از کشتی لذت ببرید.

  • شناسه CAS33PV: اتومبیل همراه با راهنما به مدت 4 ساعت (329 دلار)
  • شناسه CAS34PV: ون همراه با راهنما به مدت 4 ساعت (472 دلار)

توجه: این تور شامل وسیله نقلیه، راننده، راهنما و بنزین است و قیمت این تور شامل هزینه‌های ورودی یا وعده غذایی نیست. قیمت تور بر اساس وسیله نقلیه است و بر اساس نفرات نیست. اگر می‌خواهید یک برنامه سفر سفارشی داشته باشید و بلیت ورودی جاذبه‌های توریستی را تهیه کنید می‌توانید با خدمه کشتی کروز صحبت کنید. در صورت درخواست، ون‌های بزرگتر هم قابل ارائه است.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در کازابلانکا (مراکش)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در کازابلانکا (مراکش)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021