تورهای انتخابی کشتی کروز در لانگیربین/اسپیتسبرگن (نروژ)

مجمع‌الجزایر Svalbard، دورافتاده‌ترین استان در اروپای شمالی است. وقتی سوار بر کشتی کروز به لانگیربین می‌روید، یعنی به شمالی‌ترین شهر دنیا رفته‌اید. Longyearbyen به خاطر استخراج زغال سنگ شکل گرفته، بنابراین معدن‌های متروکه بسیاری در این منطقه وجود دارند. تورهای انتخابی کشتی کروز در این شهر نروژ، شما را به ماجراجویی‌های قطبی برده و با طبیعت بکر و دست‌نخورده و شگفت‌انگیز این نقطه از جهان آشنا می‌کنند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در لانگیربین/اسپیتسبرگن (نروژ)

یک سورتمه‌سواری مهیج با سگ‌ها (LYR05)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 169 دلار (بزرگسالان)، 169 دلار (کودکان)

در این تور انتخابی کشتی کروز، فرصت این را پیدا می‌کنید که با سگ‌ها سورتمه‌سواری کنید؛ فرصتی که کمتر در زندگی برایتان پیش می‌آید. این گشت با یک سواری کوتاه به سمت محل نگهداری سگ‌ها شروع می‌شود. آنجا سورتمه‌سواری شما شروع می‌شود. لباس‌های گرمتان را به تن کنید و در مسیر رسیدن به Endalen از مناظر اطراف لذت ببرید. غیر از گیاهانش، این منطقه برای تاریخ جذاب معادنش نیز مشهور است. این تور مهیج همراه با سگ‌ها، با برگشت به بندر و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Endalen

توجه: راهنمایی تور تنها به زبان انگلیسی خواهد بود. متوسط دما در تابستان در این منطقه از نروژ حدود 6 درجه سانتیگراد است و وضعیت آب و هوا می‌تواند به سرعت تغییر کند. توصیه می‌کنیم ژاکت و کاپشن گرم، بادگیر، شلوارهای ضخیم و دستکش بپوشید. در مسیر این گشت سرویس بهداشتی وجود ندارد. این تور برای آن دسته از مسافران کشتی کروز که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. مهمانان در این تور، سوار بر کالسکه‌ای می‌شوند که توسط هاسکی‌ها کشیده می‌شود.

در کوهستان Sarkofagen شکارچی فسیل شوید (LYR04)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 109 دلار (بزرگسالان)، 109 دلار (کودکان)

بعد از ترک کشتی کروز، حرکت کرده و به Nybyen می‌روید. این سکونت‌گاه که بخشی از لانگیربین است، در گذشته محل زندگی معدنچیانی بوده که در معدن بابانوئل کار می‌کردند. در آنجا پیاده‌روی شما از میان نواحی قطبی به سمت بالا و کوه Sarkofagen شروع می‌شود. همانطور که در مناطق شگفت‌انگیز بین یخچال‌های Longyear و Lars حرکت می‌کنید تا به یخ‌رفت (توده بزرگ سنگ و یخ که از حرکت یخچال به جای می‌ماند) متعلق به یخچال Longyear برسید، زمان آزاد خواهید داشت تا در اتمسفر خاصِ طبیعت بکر و دست‌نخورده اطرافتان غرق شوید و از دیدن مناظر دوست‌داشتنی از محل تماشاگهی که 150 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد لذت ببرید. از آنجایی که مناطق یخچالی مانند این، مکان‌هایی عالی برای به وجود آمدن فسیل‌ها بوده‌اند، فرصت این را خواهید داشت تا دیرین‌شناس درونتان را بیدار کنید و شانس خود را برای پیدا کردن فسیل یک گیاه امتحان کنید. اگر شانس با شما یار باشد، یکی از بهترین یادگارهایی که می‌توانید از تور کشتی کروز با خود به خانه ببرید را پیدا می‌کنید. این تور مفرح و هیجان‌انگیز در مناطق قطبی، با برگشت به بندر و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Sarkofagen

توجه: این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح شیب‌دار و سخت کوهستانی است و می‌توان آن را در رده 4 کوهنوردی قرار داد. شرکت‌کنندگان در این تور باید وضعیت جسمانی خوبی داشته باشند، چرا که کوهنوردی در مسیرهای رفت و برگشت حدود 2 ساعت زمان می‌برد. به کفش‌های کوهنوردی محکم نیاز خواهید داشت. راهنمایی تور تنها به زبان انگلیسی خواهد بود. متوسط دما در تابستان در این منطقه از نروژ، حدود 6 درجه سانتیگراد است و وضعیت آب و هوا می‌تواند به سرعت تغییر کند. توصیه می‌کنیم ژاکت و کاپشن گرم، بادگیر، شلوارهای ضخیم و دستکش بپوشید.

پیاده‌روی در فلات یخچال فاکسفونا (LYR09)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 159 دلار (بزرگسالان)

اگر می‌خواهید یک پیاده‌روی قطبی را تجربه کنید، این تور انتخابی کشتی کروز را نباید از دست بدهید. بعد از ترک بندر، یک سواری کوتاه با اتوبوس شما را به دره Adventdalen می‌برد تا در آنجا در امتداد آبدره یک گردش مهیج در مناطق خوش‌منظره داشته باشید. بسته به وضعیت آب و هوا و این که مسیر با برف پوشیده شده باشد، کفش‌های برفی در اختیارتان قرار داده می‌شود و از Breinosa بالا می‌روید تا به فلات یخچالی Foxfonna برسید. در آنجا یک توقف کوتاه خواهید داشت. این جا فرصت این را خواهید داشت که معنی کلمه کلاهک یخی را با تمام وجود درک کنید، آن هم وقتی که تا جایی که چشم می‌بیند تنها یخ وجود دارد. اگر هوا معتدل بود و برف‌ها آب شده بودند، شما همچنان می‌توانید طبیعت وحشی را تجربه کرده و از زیبایی مناطق قطبی نروژ لذت ببرید؛ شاید بتوانید در دور دست بخش بزرگ یخچال Nordenskiöld را هم ببینید. دوربین خود را در همه حال آماده نگه دارید چرا که ممکن است برخی از حیوانات قطبی مانند گوزن شمالی را ببینید. در طول این پیاده‌روی 3.5 ساعته، چندین توقف در مسیر خواهید داشت و در یکی از آنها برای به دست آوردن انرژی با بیسکوئیت و نوشیدنی گرم پذیرایی می‌شوید. از همان مسیر به بندر بر می‌گردید. شما این انتخاب را دارید که در شهر بمانید و بعد از آن خودتان به کشتی کروز برگردید.

Foxfonna

توجه: این تور برای مهمانانی که مشکلات گردن و کمر و محدودیت‌های حرکتی دارند مناسب نیست، چرا که شامل پیاده‌روی در مسیرهای گِلی یا برفی است. در ماه‌های جولای و آگوست ممکن است برف وجود نداشته باشد و مناظر یخ‌زده تنها در دور دست قابل مشاهده باشند. مسیر پیاده‌روی ممکن است به صلاحدید راهنمای تور و با توجه به وضعیت جسمی شرکت‌کنندگان تغییر کند. مهمانان برای شرکت در این تور باید حداقل 14 سال سن داشته باشند. توصیه می‌کنیم لباس گرم، کفش‌های مناسب کوهنوردی، لباس‌های ضد باد، کلاه پشمی و دستکش‌های گرم به تن داشته باشید. به مهمانان توصیه می‌کنیم از عینک‌های محافظی که در اختیارشان قرار داده می‌شود استفاده کنند. راهنمایی تور تنها به زبان انگلیسی است. برگزاری این تور بسته به وضعیت آب و هوا است.

تجربه دره Advent با موتور چهارچرخ (LYR11)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 242 دلار (بزرگسالان)

موتور چهارچرخ دو نفره، بهترین راه برای گشت و گذار در مناطق قطبی اطراف Longyearbyen و دره Advent است؛ وسیله‌ای که با محیط خشن و بکر این منطقه از نروژ به خوبی هماهنگ است. شما هم می‌توانید رانندگی کنید و نوبت به نوبت با همراهتان جا عوض کنید، هم می‌توانید ترک‌نشین شوید و با خیال راحت از مناظر زیبای اطرافتان لذت ببرید. یک سواری 10 دقیقه‌ای شما را به ایستگاه موتورها می‌رساند. آنجا موتورتان را تحویل گرفته و یک جلسه توجیهی کوتاه خواهید داشت. بعد از آن سوار بر موتور، مناطق اطراف را گشته و چندین توقف برای عکس گرفتن در مسیر خواهید داشت. آفتاب در تابستان‌های کوتاه اما دلنواز قطب غروب نمی‌کند؛ در این زمان در نروژ، احتمال دیدن پرندگان مهاجر، روباه‌های قطبی و گوزن‌های شمالی زیاد است، بنابراین حسابی مراقب اطرافتان باشید و دوربین خود را برای شکار لحظه‌ای به یاد ماندنی برای یادگاری بردن از تور نروژ آماده کنید. شما در مسیرتان، به سمت کوهستان معدن 7 می‌روید و در آن بالا مرکز Kjell Henriksen Observatory را خواهید دید. در این مرکز تیمی بین‌المللی از دانشمندان بر روی پدیده شفق قطبی تحقیق می‌کنند. بعد از لذت بردن از مناظر خارق‌العاده دره Advent، به شهر و به کشتی کروز بر می‌گردید.

Adventdalen

توجه: در این تور مهمانان خودشان رانندگی می‌کنند. کسانی که تمایل دارند رانندگی کنند باید گواهینامه بین‌المللی داشته باشند. شرکت‌کنندگان در این تور باید حداقل 12 سال سن داشته باشند. هر موتور ظرفیت حداکثر 2 نفر را دارد، راننده و ترک‌نشین. این تور برای مهمانانی که مشکلات قلبی یا محدودیت‌های حرکتی دارند مناسب نیست. اطلاعات تنها به انگلیسی به شما داده خواهد شد. تمامی شرکت‌کنندگان باید برگه برائت از صدمات فیزیکی را امضا کنند. دیدن حیوانات را نمی‌توان تضمین کرد.

سفر به بالای کوه (LYR03)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 99 دلار (بزرگسالان)، 99 دلار (کودکان)

هوای عالی نروژ، قله‌های برف گرفته و پیاده‌روی به  سمت منطقه‌ای با 327 متر ارتفاع بالاتر از سطح دریا، اجزای اصلی این گشت بیرونی لذت‌بخش هستند. سفر را مقصد خود کنید و در این تور نیم‌روزه بیرون از کشتی کروز، همراه با یک ورزش کوچک از برخی از زیباترین، بکرترین و دست‌نخورده‌ترین مناظر دنیا لذت ببرید. پاداش تلاشی که برای بالا رفتن از کوه انجام می‌دهید را با مناظر بی‌نظیر و نفس‌گیر شهر، رشته کوه‌های اطراف و آبدره‌های Adventfjorden و Isfjorden دریافت خواهید کرد. دوربین خود را همراه داشته باشید تا از این مناظر بی‌نقص، عکس‌هایی عالی برای آلبوم خانوادگیتان بگیرید. به کشتی کروز که بر گردید، می‌توانید یک استراحت حسابی داشته باشید.

Adventfjorden

توجه: این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح شیب‌دار و سخت کوهستانی است و می‌توان آن را در رده 4 کوهنوردی قرار داد. شرکت‌کنندگان در این تور باید وضعیت جسمانی خوبی داشته باشند. کفش‌های کوهنوردی محکم نیاز دارید. راهنمایی تور تنها به زبان انگلیسی خواهد بود. متوسط دما در تابستان در این منطقه از نروژ حدود 6 درجه سانتیگراد است و وضعیت آب و هوا می‌تواند به سرعت تغییر کند. توصیه می‌کنیم ژاکت و کاپشن گرم، بادگیر، شلوارهای ضخیم و دستکش بپوشید. این تور برای کودکان بالاتر از 12 سال در دسترس است.

ماجراجویی قطبی: قایق‌سواری به سمت کوهستان پرنده (LYR08)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 179 دلار (بزرگسالان)، 179 دلار (کودکان)

نروژ و Longyearbyen را بدون تجربه هیجان‌انگیز قایق‌سواری در آب‌های مدار شمالگان ترک نکنید. در این تور سوار یک قایق پر سرعت شده و از مسیر دره Bjørndalen به سمت Fuglefjella یا کوه پرنده می‌روید تا هزاران پرنده دریایی که در این محل لانه دارند را ببینید. در مدت قایق‌سواری، راهنمای تور داستان‌های هیجان‌انگیزی از دوران فعالیت معادن در این منطقه از نروژ را برایتان تعریف می‌کند. دیدن مناظر قطبی هم فرصتی استثنائی برای بهره بردن از تمامی جنبه‌های کشتی کروز را به شما می‌دهد. تورتان با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد اما خاطرات و تجربه‌ای که در این تور به دست آوردید تا آخر عمر در یادتان خواهد ماند.

Fuglefjella

توجه: این تور برای مهمانانی که مشکلات کمر و گردن دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. توصیه می‌کنیم لباس‌های گرم، کفش‌های محکم و سخت، بادگیر و کلاه و دستکش بپوشید. توصیه می‌کنیم حتما از عینک‌هایی که در اختیارتان قرار داده می‌شود استفاده کنید تا از چشمانتان در برابر باد شدید محافظت کنید. راهنمایی تور تنها به انگلیسی خواهد بود. در این تور توقفی وجود ندارد و اگر آب و هوا خیلی پر باد باشد، مسیر دیگری برای حرکت در نظر گرفته می‌شود. زمان کلی این تور شامل یک جلسه توجیهی کوتاه نیز هست. این تور برای کودکان زیر 8 سال در دسترس نیست.

زندگی در حاشیه قطب: بهترین‌های لانگیربین (LYR02)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 105 دلار (بزرگسالان)، 79 دلار (کودکان)

مجمع‌الجزایر Svalbard بین سرزمین اصلی نروژ و قطب شمال قرار گرفته است. لانگیربین مرکز این جزیره و مهمترین شهر در این منطقه است. این شهر به خاطر بنیانگذارش، کارآفرین آمریکایی John Munro Longyear، که این شهر را در سال 1906 بنیان گذاشته به این نام نام‌گذاری شده است. بعد از ترک بندر، به دیدن کلیسای Svalbard می‌روید و بعد از آن نوبت به موزه Svalbard می‌رسد. نمایشگاه‌های مربوط به طبیعت منطقه و آثار تاریخی موجود در آن، دیدی عالی از نحوه زندگی در قطب را به شما نشان می‌دهند. برای بخش آخر این تور، سواری در میان دره بسیار زیبای Adventdalen و بازدید از یک مزرعه هاسکی در نظر گرفته شده است. در آنجا با سگ‌های هاسکی و سورتمه‌سواری با سگ‌ها آشنا خواهید شد. بعد از آن به کشتی کروز بر می‌گردید.

Longyearbyen

توجه: راهنمایی تور تنها به زبان انگلیسی خواهد بود. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا محدودیت‌های حرکتی دارند مناسب نیست. بازدید از موزه بدون راهنما خواهد بود. برای بازدید از مکان‌های مذهبی لباس پوشیده نیاز است. دمای متوسط در تابستان در این منطقه از نروژ، حدود 6 درجه است و شرایط آب و هوایی می‌تواند به سرعت تغییر کند. توصیه می‌کنیم لباس‌های گرم، بادگیر و دستکش بپوشید.

بازدید از Barentsburg با قایق دو بدنه (LYR12)

  • مدت زمان تور: 4.15 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 175 دلار (بزرگسالان)، 89 دلار (کودکان)

با این که شهر Barentsburg دومین منطقه مسکونی بزرگ در جزیره Svalbard است، اما تعداد ساکنانش از حدود 500 نفر فراتر نمی‌رود. بیشتر این جمعیت هم روس‌ها و اکراینی‌هایی هستند که در معادن جزیره کار می‌کنند. در این گشت قایق‌سواری، از لانگیربین حرکت کرده و به سمت روسی‌ترین شهر نروژ می‌روید. در مسیر حرکت‌تان، زمان زیادی دارید تا از مناظر زیبا و دیدنی قطبی و صخره پرنده و هزاران پرنده دریایی که روی آن لانه دارند لذت ببرید. در این مسیر از کنار شهر Grumant که از مدت‌ها پیش بی‌سکنه مانده نیز عبور می‌کنید. سوار بر قایق، در حالی که با چای یا قهوه همراه با بیسکوئیت پذیرایی می‌شوید، راهنمای تور Barentsburg را به شما معرفی می‌کند. وقتی به Barentsburg رسیدید یک راهنمای محلی شهر را به شما نشان می‌دهد. شما همچنین زمان آزاد دارید تا سوغات خرید کنید و عکس‌های یادگاری بگیرید. بعد از آن سوار قایق شده و در مسیری پر از مناظر دیدنی به لانگیربین بر می‌گردید.

Grumant

توجه: این تور شامل عبور از حدود 300 پله و پیاده‌روی در زمین‌های ناهموار و سراشیبی است و برای مهمانانی که محدودیت‌های حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. راهنمایی تور به انگلیسی خواهد بود. شما می‌توانید در کافه موجود در قایق نوشیدنی و غذای اضافی خریداری کنید (با هزینه خودتان). کارت‌های اعتباری و پول نقد (کرون نروژ) قبول می‌شود. به مسافران توصیه می‌کنیم لباس‌های گرم و بادگیر بپوشید و کلاه، شال و دستکش گرم همراه داشته باشید. صندلی‌های کنار پنجره برای مهمانانی در دسترس است که زودتر وارد قایق شوند. این تور تنها در صبح‌ها برگزار می‌شود.

بازدید از Pyramiden با قایق دو بدنه (LYR13)

  • مدت زمان تور: 6.15 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 212 دلار (بزرگسالان)، 109 دلار (کودکان)

شهر Pyramiden در سال 1910 توسط سوئد بنا گذاشته شد و در سال 1927 به اتحاد جماهیر شوروی فروخته شد. این شهر کوچک که زمانی بسیار پر رونق بود، به خاطر شکل خاص و هرم شکل کوهستان این محل به این نام نامگذاری شد. این شهر تا زمان رها شدنش در سال 1998، سکونتگاه معدنچیان روس بود. سفرتان به این شهر ارواح با سواری با یک قایق دو بدنه پر سرعت در میان آبدره‌های Isfjorden و Billefjorden شروع می‌شود. در طول مسیر می‌توانید از دیدن حیات وحش قطبی، مناظر شگفت‌انگیز و میراث صنعتی جزیره Svalbard لذت ببرید. در قایق با قهوه یا چای و بیسکوئیت پذیرایی شده و راهنمای تور قبل از رسیدن به شهر اطلاعات مفیدی در مورد آن به شما می‌دهد. بعد از ملاقات با راهنمای محلی در شهر، به سمت مرکز فرهنگی و ورزشی شهر رفته و از شمالی‌ترین مجسمه لنین در دنیا دیدن خواهید کرد. مقصد بعدی‌تان هتل Tulipan خواهد بود. در آنجا می‌توانید از مناظر آبدره Billefjorden و یخچال Nordenskiöld در دوردست دیدن کنید. در بخش دوم تور دوباره سوار قایق شده و به سمت این پدیده طبیعی حرکت می‌کنید. دوربین خود را آماده کنید و یک فیلم عالی از این طبیعت تماشایی بگیرید. گشت شما با برگشت به سمت کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Pyramiden

توجه: از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی زمین‌های ناهموار است، برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. راهنمایی تور تنها به زبان انگلیسی خواهد بود. غذا و نوشیدنی اضافی در قایق ارائه می‌شود و به هزینه خودتان قابل خرید است. برای خرید می‌توانید از کرون نروژ و کارت اعتباری استفاده کنید. به مهمانان توصیه می‌شود لباس‌های گرم و بادگیر بپوشند و کلاه، شال و دستکش گرم همراه داشته باشند. صندلی‌های کنار پنجره برای آن‌هایی در دسترس است که زودتر وارد قایق شوند. این تور تنها در بعدازظهرها برگزار می‌شود.

گشت و گذار در قطب شمال با یک قایق قطبی (LYR10)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، همراه با ناهار
  • قیمت برای هر نفر: 215 دلار (بزرگسالان)، 95 دلار (کودکان)

در این تور یک روزه، سوار بر یک قایق قطبی شده و ماجراجویی خود را در مناطق قطبی Svalbard شروع می‌کنید. حرکت‌تان را از Longyearbyen شروع کرده و به Barentsburg می‌روید. در مسیرتان توقفی در یخچال 15 کیلومتری Esmark خواهید داشت. زمان کوتاهی در اختیار دارید تا از روی قایق این یخچال را دیده و از آن عکس بگیرید. مجددا به راه افتاده و به Barentsburg می‌روید. Barentsburg به خاطر کاشف هلندی، Willem Barents، به این نام نامگذاری شده و دومین شهر بزرگ جزیره‌ی Svalbard است. به خاطر پیمان Svalbard که اجازه می‌دهد منابع طبیعی منطقه توسط امضاکنندگان این معاهده مورد بهره‌برداری قرار گیرد، شهر Barentsburg حالا به خانه تعداد زیادی روس و اکراینی تبدیل شده که در معادن شهر کار می‌کنند. در ادامه تور از کنار سکونت‌گاه روسی Grumant عبور می‌کنید. این شهر کوچک در سال 1912 بنا شده بود و در سال 1965 رها شد. شما همچنین از کنار صخره پرنده عبور خواهید کرد. بر روی این صخره تعداد زیادی پرنده دریایی لانه دارند. بر روی قایق با یک ناهار سبک پذیرایی شده و بعد از آن به کشتی کروز بر می‌گردید.

Polargirl

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. راهنمایی تور به انگلیسی خواهد بود. ناهار سبک شامل گوشت یا ماهی کبابی است؛ اگر به غذای خاصی حساسیت دارید با خدمه قایق در میان بگذارید. ناهار شامل نوشیدنی نیست و شما می‌توانید به هزینه خودتان در کافه قایق آن را تهیه کنید. برای خرید می‌توانید از کرون نروژ و کارت‌های اعتباری استفاده کنید.

کوتاه اما شیرین: دیدن جاذبه‌های لانگیربین (LYR06)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 85 دلار (بزرگسالان)، 62 دلار (کودکان)

این گشت طراحی شده تا در یک زمان کوتاه مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی لانگیربین را به شما نشان دهد. به علاوه با بازدید از یک مزرعه هاسکی‌ها، با دنیای شگفت‌آور این موجودات دوست‌داشتنی آشنا می‌شوید. این تور 2 ساعته با بازدید از کلیسای Svalbard از بیرون شروع می‌شود. این کلیسا شمالی‌ترین عبادتگاه مسیحیان بر روی زمین است. مقصد بعدی، مزرعه هاسکی‌ها خواهد بود. بعد از یک جلسه توجیهی کوتاه، به دیدن سگ‌ها رفته و در مورد سورتمه‌سواری با سگ‌ها اطلاعات مفیدی به دست می‌آورید. برگشت شما به کشتی کروز پایان گشت‌تان خواهد بود.

Svalbard Church

توجه: راهنمایی تور تنها به انگلیسی خواهد بود. این تور برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. دمای متوسط در تابستان در این منطقه از نروژ حدود 6 درجه است و شرایط آب و هوایی می‌تواند به سرعت تغییر کند. توصیه می‌کنیم لباس‌های گرم، بادگیر و دستکش بپوشید.

آوای وحش: بازدید از کمپ بارنتز (LYR07)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 109 دلار (بزرگسالان)، 79 دلار (کودکان)

گشت‌تان با یک سواری کوتاه به سمت مناطق حومه‌ای Longyearbyen و از میان دره خوش‌منظره Adventdalen شروع می‌شود. این تور به شما این شانس را می‌دهد که چند ساعتی را در دل طبیعت گذرانده و در کمپ Barentz، در مورد تاریخ جذاب لانگیربین، حیات وحش مناطق قطبی و سگ‌های قطبی اطلاعات کسب کنید. شما با سگ‌های هاسکی دوست‌داشتنی نیز آشنا می‌شوید. گشت‌تان با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Camp Barentz

توجه: راهنمایی تور تنها به زبان انگلیسی خواهد بود. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. دمای متوسط در تابستان در این منطقه از نروژ حدود 6 درجه است و شرایط آب و هوایی می‌تواند به سرعت تغییر کند. توصیه می‌کنیم لباس‌های گرم، بادگیر و دستکش بپوشید.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در لانگیربین/اسپیتسبرگن (نروژ)" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در لانگیربین/اسپیتسبرگن (نروژ)" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در لانگیربین/اسپیتسبرگن (نروژ)"

2 دیدگاه

مهدی 16 اسفند 1397

سلام کی تور دارین ب چ صورت و چ هزینه انجام میشه ممنون

پاسخ به مهدی

کارشناس آوای بورالان19 اسفند 1397

سلام مشاورین ما با شما تماس میگیرند و اظلاعاتی که میخواهید در اختیارتون میگذارن

پاسخ به کارشناس آوای بورالان
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021