تورهای انتخابی کشتی کروز در السوند (نروژ)

بازدید از السوند در تور کشتی کروز شرکت MSC در اروپای شمالی، به شما فرصت غرق شدن در دنیایی بیرون آمده از قصه‎های پریان را می‌دهد. بعد از یک آتش‌سوزی ویرانگر، این شهر در ابتدای قرن بیستم با در نظر گرفتن سبک هنری نوو یا همان هنر نو بازسازی شد. خیابان‌های السوند پر هستند از برج‌های کوچک، مناره‌ها و تزئینات باشکوه که این شهر را به معنای واقعی کلمه منحصر به فرد کرده‌اند. گذراندن تعطیلات در تور نروژ یک رویا است و السوند یکی از بخش‌های دلپذیر آن است؛ بخشی که دوست ندارید زود تمام شود.

تورهای انتخابی کشتی کروز در السوند (نروژ)

پیاده‌روی به سمت کوهستان شوگرتاپ (ASD05)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 69 یورو (بزرگسالان)، 49 یورو (کودکان)

یک سواری کوتاه 4 کیلومتری با اتوبوس از میان شهر زیبای السوند (Ålesund)، شما را به جزیره Heissa می‌رساند. از آنجا شما پیاده‌روی یک ساعته خود در امتداد یک مسیر باریک طبیعی را به سمت بالا و به سمت کوه Sukkertoppen یا Sugartop شروع می‌کنید. در حالی که پیاده‌رویتان از ارتفاع 50 متری سطح دریا شروع می‌شود، در ادامه مسیر شما 250 متر صعود کرده و در ارتفاع 304 متری نمایی تماشایی و بی‌نظیر از شهر، آبدره Borgund و جلوتر در روی خشکی رشته کوه‌های Sunnmørsalpane را خواهید دید. در این طبیعت‌گردی هیجان‌انگیز، خود را برای دیدن و لذت بردن از مناظر تماشایی و طبیعت نفس‌گیر این منطقه از نروژ آماده کنید.

Alesund

توجه: تعداد راهنمایانی که به زبان‌های دیگر غیر از انگلیسی صحبت می‌کنند محدود است. اگر راهنمای تور برای زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان انگلیسی خواهد بود. شرکت‌کنندگان در این تور باید از لحاظ جسمانی وضعیت مناسبی داشته باشند، چرا که این تور شامل پیاده‌روی بر روی مسیرهای شیب‌دار و ناهموار است. کفش‌های راحت پیاده‌روی و لباس مناسب برای این تور نیاز است. این تور در تمام شرایط آب و هوایی برگزار می‌شود، بنابراین شرکت‌کنندگان باید لباس مناسب آب و هوای بارانی، کوله‌پشتی و بطری آب همراه داشته باشند.

گشت و گذار در السوند با پای پیاده (ASD03)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 45 یورو (بزرگسالان)، 32 یورو (کودکان)

السوند یکی از معدود شهرهای باقی‌مانده در دنیا است که به سبک هنر نو (Art Nouveau) ساخته شده‌اند. این شهر موفق شده تمامیت سبک خاص معماری‌اش را حفظ کند. راهنمای تور شما را در این گشت پیاده‌روی دو ساعته از میان خیابان‌های پر پیچ و خم این شهر زیبا و قدیمی همراهی می‌کند. در این پیاده‌روی دلپذیر شما در مورد تاریخ شهر اطلاعات کسب خواهید کرد، در مورد آتش‌سوزی ویرانگر سال 1904 خواهید شنید و از تماشای جزئیات پیچیده‌ی معماری ساختمان‌های قدیمی شهر لذت خواهید برد. توصیه می‌کنیم دوربین خود را همراه داشته باشید، چرا که در این گشت به یادماندنی، موقعیت‌های مناسبی برای گرفتن چند عکس عالی در تور نروژ برای آلبوم خانوادگی خود خواهید داشت.

توجه: تعداد راهنمایانی که به زبان‌های دیگر غیر از انگلیسی صحبت می‌کنند محدود است. اگر راهنمای تور برای زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان انگلیسی خواهد بود. این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی سطوح سنگ‌فرش‌شده و شیب‌دار و در بعضی موارد مسیرهای سربالایی  است. کفش‌های راحتی برای این گردش نیاز است. این تور در تمامی شرایط آب و هوایی برگزار می‌شود، در نتیجه شرکت‌کنندگان باید لباس بارانی مناسب همراه داشته باشند.

تور آشنایی با السوند (ASD01)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 65 یورو (بزرگسالان)، 49 یورو (کودکان)

این تور شما را به دیدن شهر السوند می‌برد. Alesund در سال 1793 تاسیس شده و هم اکنون یکی از مهم‌ترین بندرهای نروژ است. یک آتش‌سوزی ویرانگر در سال 1904 مرکز شهر را نابود کرد، با این حال این شهر به معنای واقعی کلمه مانند یک ققنوس از میان خاکسترها جان دوباره گرفت و به شکل زیبایی در سبک هنری Art Nouveau (هنر نو) بازسازی شد. امروزه السوند یکی از معدود شهرهای ساخته شده در این سبک هنری است که توانسته جوهره و هویت معماری منحصر به فردش را حفظ کند. در این تور، راهنما شما را به یک گشت مهیج برای دیدن جاذبه‌های شهر می‌برد. در این گشت شما از یک موزه فضای باز و یک مجموعه منحصر به فرد از قایق‌های محلی دیدن خواهید کرد. قبل از برگشتن به بندر و کشتی کروز در تماشاگه Aksla توقف خواهید داشت.

توجه: تعداد راهنمایانی که به زبان‌های دیگر غیر از انگلیسی صحبت می‌کنند محدود است. اگر راهنمای تور برای زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان انگلیسی خواهد بود.

تماشاگه Aksla و پارک دریایی آتلانتیک (ASD04)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 65 یورو (بزرگسالان)، 49 یورو (کودکان)

یک سفر کوتاه با اتوبوس شما را به پارک دریایی آتلانتیک (Atlantic Sea Park) می‌رساند. این پارک در کنار آب‌های ساحلی ساخته شده و در 3 کیلومتری غرب شهر قرار دارد. این پارک دریایی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های اروپا شناخته می‌شود. در تور کشتی کروز، شانس خود را برای آشنایی نزدیک با گنجینه حیات دریایی آتلانتیک شمالی که در آکواریوم‌های این پارک جای داده شده‌اند از دست ندهید. شما همچنین فرصتی منحصر به فرد در اختیار دارید تا نگاهی عمیق به آبدره Stor، اسکله کشتی‌ها و اقیانوس زیبا و تعدادی زیادی جزیره‌های کوچک و صخره‌های بیرون زده از آب داشته باشید. در این پارک شما می‌توانید غواصان را ببینید که با دست به ماهی‌ها غذا می‌دهند. گشت و گذار در بخش حیوانات دریایی عجیب و غریب، صدف‌ها و حلزون‌های دریایی نیز به طور خاص بین بچه‌ها خیلی محبوب است. این گشت با یک تور آرامش‌بخش بازدید از جاذبه‌های گردشگری السوند ادامه پیدا می‌کند. Ålesund یکی از معدود شهرهای دنیا است که به سبک هنر نو ساخته شده است. این شهر تا به امروز هویت خاص معماری بناهایش را حفظ کرده است. قبل از برگشت به بندر و کشتی کروز، به کوهستان Aksla خواهید رفت. در آن جا مناظری تماشایی و به‌یادماندنی از شهر و جزیره‌های اطراف چشم انتظار شما خواهند بود.

توجه: تعداد راهنمایانی که به زبان‌های دیگر غیر از انگلیسی صحبت می‌کنند محدود است. اگر راهنمای تور برای زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان انگلیسی خواهد بود. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

جزیره‌های Giske و گودوی (ASD02)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 65 یورو (بزرگسالان)، 49 یورو (کودکان)

این تور با یک تور کوتاه بازدید از جاذبه‌های Alesund شروع می‌شود، شهری که به خاطر ساختمان‌های زیبای ساخته شده در سبک هنری نوو (Art Nouveau) مشهور است. در ادامه شما از طریق یک تونل زیر آبی به جزیره Giske خواهید رسید؛ مکانی که در دوره وایکینگ‌ها اهمیت فراوانی داشته است. کل این جزیره تنها 2.67 کیلومتر مربع مساحت داشته و جمعیتش در سال 2010 بیشتر از 717 نفر نبوده است. در این جزیره شما از کلیسای Giske دیدن خواهید کرد. این کلیسای مرمرین رومی قرن دوازدهمی، در بخش جنوبی جزیره قرار گرفته است. سفر شما به سمت جزیره Godøy و دهکده ماهیگیری دلربای Alnes ادامه پیدا خواهد کرد. فانوس دریایی زیبای این دهکده همچنان دریانوردان را به سمت سواحل امن دریای آتلانتیک هدایت می‌کند. تور شما با برگشت به کشتی کروز به پایان می‌رسد.

توجه: تعداد راهنمایانی که به زبان‌های دیگر غیر از انگلیسی صحبت می‌کنند محدود است. اگر راهنمای تور برای زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان انگلیسی خواهد بود. در داخل کلیسا تنها می‌توانید از دوربین‌های بدون فلاش استفاده کنید. این تور برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. به تن داشتن لباس پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در السوند (نروژ)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در السوند (نروژ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021