تصویب 5 طرح گردشگری و بوم گردی در ایلام

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از موافقت با پنج طرح گردشگری و بوم گردی در کمیته فنی سرمایه گذاری اداره کل اطلاع داد.

تصویب 5 طرح گردشگری و بوم گردی در ایلام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده، مدیرکل این اداره اظهار کرد: کمیته فنی سرمایه گذاری امروز 26 آذر 98 با حضور اعضای کمیته در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار گردید.

او اضافه کرد: در این جلسه با تقاضای ایجاد پنج طرح گردشگری و بوم گردی با توجه به احتیاج استان و دارا بودن ظرفیت مناطق مورد نظر برای اجرای این طرح ها شامل سه واحد اقامتگاه بوم گردی و یک مرکز اقامتی پذیرایی و همچنین ایجاد یک هتل در شهرستان های ایلام، دهلران و سیروان با میزان سرمایه گذاری 75میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال زایی 46 نفر موافقت شد.

شنبه زاده گفت: با توجه به رویکرد اداره کل میراث فرهنگی استان در توسعه پایدار گردشگری، راه اندازی تأسیسات گردشگری با هدف تقویت زیرساخت های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغال زایی، احیای فرهنگ، آداب و رسوم بومی، رونق مالی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه های تاریخی و طبیعی کمتر شناخته شده، ایجاد چنین طرح هایی در مناطق با ظرفیت بالا در اولویت های قرار می گیرند.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "تصویب 5 طرح گردشگری و بوم گردی در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 5 طرح گردشگری و بوم گردی در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021