تحقق توسعه مالی با سیاست گذاری متناسب با گردشگری

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: صنعت گردشگری نیازمند توجه ویژه است و جا دارد سرمایه گذاری متناسب در این بخش صورت پذیرد.

تحقق توسعه مالی با سیاست گذاری متناسب با گردشگری

علی اصغر آدینه ای در نشست هیات نمایندگان اتاق سمنان که در کاروانسرای عباسی ده نمک برگزار گردید، اضافه نمود: استان سمنان از موقعیت گردشگری طبیعی ممتازی برخوردار است و مثلاً فاصله زمانی کویر و مناطق ییلاقی به بیش از 30 دقیقه نمی رسد که در هیچ استانی چنین توانمندی وجود ندارد.

به عقیده او، اگر سیاست های متناسب با گردشگری در کشور به درستی اعمال گردد ایران نیازی به درآمدهای نفتی ندارد.

آدینه ای ادامه داد: طی هماهنگی های صورت پذیرفته اتاق سمنان به عنوان نماینده اتاق ایران در کمیسیون آمایش کشور انتخاب شده و این نشست ها در محل سازمان برنامه بودجه مرکز برگزار می گردد.

رئیس اتاق سمنان توضیح داد: کلیات اساسی و بنیادین به وسیله بخش خصوصی اعلام شده در ماده 9 بازنگری و اصلاح آمایش سرزمین عنوان شده است، موضوع آمایش باید در راستای سند آمایش ملی صورت بپذیرد، منتهی در حال حاضر پیکره آمایش ملی و آمایش استان ها از انسجام خوبی برخوردار نیست، جا دارد این مسئله مورد بازبینی قرار بگیرد.

او ادامه داد: سند آمایش یک سند بالادستی است که ضرورت اجرایی را به همراه دارد.

آدینه ای در بخش دیگر از صحبت های خود به بودجه 1399 اشاره نمود و اظهار کرد: بودجه فعلی مسائل و اختلالات زیادی دارد مواردی همانند فروش نفت 50 دلاری، فروش اوراق، سهم بسیار زیاد مالیات در بودجه، فرار مالیاتی گسترده و استرداد مالیات از شناسنامه دارهای صنعت موارد پر ابهامی است که بخش خصوصی را نگران نموده است.

آدینه ای ادامه داد: معاونت پارلمانی اتاق ایران پیشنهاد ها را به مجلس اعلام نموده و جا دارد تا سران قوه مقننه توجه لازم به پیشنهاد های اتاق داشته باشند.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "تحقق توسعه مالی با سیاست گذاری متناسب با گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق توسعه مالی با سیاست گذاری متناسب با گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021