اقامتی لوکس در تور یونان در سوئیت های بیل و کو

هتل بوتیک بیل و کو (Bill & Coo Suites and Lounge) در قلب جزیره میکونوس یونان و بر فراز دریای آبی اژه قرار گرفته است. در پایین هتل، ساحل Megali Ammos با شن‌های نرم خود به مشتاقان آفتاب و دریا خوش‌آمد می‌گوید. هنگام غروب، مسافران تور یونان می‌توانند از منظره شگفت‌انگیز غروب آفتاب از بالای صخره لذت ببرند؛ جایی که یک استخر بی‌انتها و صندلی‌های راحت، این تجربه را تا ابد در خاطرتان ثبت خواهند کرد.

اقامتی لوکس در تور یونان در سوئیت های بیل و کو

این هتل شیک و مجلل، سادگی و خلاقیت و سبک مدرن و سبک سنتی یونانی را به خوبی با هم ترکیب کرده است. اتاق‌های این هتل تراس و بالکن دارند. بعضی از این اتاق‌ها همچنین در بیرون جکوزی دارند. تمام این اتاق‌ها منظره‌هایی عالی از دریا را به مسافران تور یونان تقدیم می‌کنند. این هتل به غذاهای خوشمزه و عالیش که توسط سرآشپز معروف Athinagoras Kostakos تهیه می‌شوند افتخار می‌کند. تخصص این سرآشپز غذاهای مدیترانه‌ای است؛ غذاهایی که با نبوغش آنها را تهیه کرده و شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

این هتل فوق‌العاده رمانتیک، برای زوج‌های جوان ایده‌آل است؛ کسانی که دوست دارند از خلوتشان لذت برده، یک زندگی شبانه پر هیجان را تجربه کرده و در هتلی بی عیب و نقص اقامت کنند. تمام سال برای رفتن به تور یونان عالی است. میکونوس در منطقه آب و هوایی معتدل و دلپذیر مدیترانه‌ای قرار می‌گیرد. این هتل تنها به فاصله یک پیاده‌روی 10 دقیقه‌ای از مرکز شهر قرار دارد.

به "اقامتی لوکس در تور یونان در سوئیت های بیل و کو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتی لوکس در تور یونان در سوئیت های بیل و کو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021