ال کاپیتانو در راه چین

سرخیو راموس از سران باشگاه رئال مادرید خواسته تا شرایط جدایی اش از باشگاه و رفتنش به لیگ چین را فراهم نمایند.

ال کاپیتانو در راه چین

ال کاپیتانو در راه چین

برنامه سکزتا در تلویزیون اسپانیا مدعی شده است که سرخیو راموس از فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید درخواست نموده که به او اجازه دهد به سوپرلیگ چین برود.

چندی پیش برنامه چیرینگیتوی اسپانیا مدعی شده بود که راموس دیگر قصد ندارد در رئال مادرید بماند و اکنون یکی دیگر از برنامه های فوتبال تلویزیون اسپانیا اعلام نموده که مقصد مورد نظر کاپیتان 33 ساله رئالی ها یکی از تیم های چین است.

این شبکه مدعی شده که راموس جلسه ای با حضور او، برادر و مدیربرنامه هایش رنه راموس، وکیلش خولیو سن و فلورنتینو پرز برگزار شده و در آن راموس از پرس تقاضا نموده که به او اجازه دهد برود اما پاسخ پرز به او منفی بوده و گفته:نمی توانم به تو اجازه بدهم بروی، رئال مادرید نمی تواند کاپیتانش را به تیمی دیگر ببخشد.

طبق این گزارش، سرخیو راموس از چین یک پیشنهاد اقتصادی هنگفت دریافت نموده که او را بعد از اختلاف پیدا کردن با پرز، بیش از پیش برای ترک رئال مادرید وسوسه نموده است.

از سوی دیگر مارکا می نویسد مدیران رئال مادرید امیدوارند زیدان بتواند راموس را متقاعد کند که فصل آینده در رئال بازی کند. بر اساس این گزارش، زیدان و راموس در انتها فصل 2018-2019 پشت درهای بسته یک گفتگوی طولانی مدت داشته اند.

مارکا می گوید زیدان و راموس همدیگر را خیلی خوب درک می نمایند و زیدان او را برای تیمش یک مهره بسیار مهم می داند. زیدان، راموس را چه درون زمین و چه بیرون از زمین برای تیمش لازم می داند و امیدوار است فلورنتینو پرز و مدیران ارشد باشگاه بتوانند شرایط مد نظر راموس را فراهم نموده و او را در باشگاه ماندگار نمایند.

به "ال کاپیتانو در راه چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال کاپیتانو در راه چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021