ادعای شبکه رسمی اسپانیا در خصوص تحولات قریب الوقوع در برنابئو

یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی مدعی شد که سانتیاگو سولاری سرمربی کهکشانی ها تا پیش از بازی یکشنبه هفته آینده اخراج خواهد شد وفلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید با برقراری تماسی تلفنی با زین الدین زیدان در صدد ترغیب وی برای بازگشت به برنابئو برآمده است.

ادعای شبکه رسمی اسپانیا در خصوص تحولات قریب الوقوع در برنابئو

به گزارش خبرنگاران، روزنامه آ. اس اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: برنامه تلویزیونی هوگونِس که از یکی از شبکه های کشور اسپانیا پخش می گردد، در تازه ترین اجرایی که به روی آنتن برده، مدعی شده است سانتیاگو سولاری سرمربی کنونی کهکشانی ها پیش از بازی روز یکشنبه هفته آینده این تیم مقابل وایادولید از سمتش برکنار خواهد شد و رئیس این باشگاه نیز در صدد است تا زیزو را بار دیگر به عنوان سرمربی به سانتیاگو برنابئو باز گرداند.

این برنامه مدعی شده است که پرز با هدف ترغیب زیدان برای بازگشت به مادرید و جایگزینی سولاری، با سرمربی فرانسوی تماس تلفنی برقرار نموده است.

این در حالی است که گزارش مذکور در ادامه، جزئیات بیشتری را در خصوص این مکالمه برملا نموده و مدعی است زیدان پیشنهاد پرز را برای بازگشت بی درنگ به برنابئو رد نموده اما برای تابستان امسال مسئله ای نخواهد داشت.

هوگونس در تکمیل گزارش خود ضمن اشاره به خوزه مورینیو به عنوان دیگر گزینه مد نظر پرز، تاکید نموده است که سفیدپوشان برای اغوای مرد فرانسوی، اختیار تام خرید و فروش بازیکنان را به عنوان یک امتیاز ویژه به وی اعطاء خواهند کرد.

به "ادعای شبکه رسمی اسپانیا در خصوص تحولات قریب الوقوع در برنابئو" امتیاز دهید

1 کاربر به "ادعای شبکه رسمی اسپانیا در خصوص تحولات قریب الوقوع در برنابئو" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای شبکه رسمی اسپانیا در خصوص تحولات قریب الوقوع در برنابئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021