رستوران آخرین ماهیگیر کرابی (تایلند)

رستوران آخرین ماهیگیر (The Last Fisherman) یکی از جذاب‌ترین رستوران‌هایی است که در تور تایلند می‌توانید ببینید. این رستوران در ساحل آونانگ و در بخش جنوبی آن قرار گرفته و در فضای داخلیش از مواد بازیابی‌شده، حصیر، بامبو و چوب‌های شناور در آب استفاده شده است. تنها المان مدرن در این رستوران صندلی‌های پلاستیکی سفید هستند. این المان‌ها فضایی صمیمی و راحت خلق کرده‌اند؛ جایی که مسافران تور تایلند می‌توانند همزمانی که پاهایشان داخل شن‌ها است و زیر سایه درختان نارگیل نشسته‌اند از غذایشان لذت ببرند. مشخص است که نمی‌توان آخرین ماهیگیر را در میان رستوران‌های سطح بالا طبقه‌بندی کرد، اما این رستوران غذاهای بسیار خوب شامل خوراکی‌های غربی، غذاهای مشهور تایلندی و باربیکیو روزانه در بعدازظهرها را ارائه می‌دهد و انواع نوشیدنی برای لذت بردن در خنکای غروب‌ها دارد.

رستوران آخرین ماهیگیر کرابی (تایلند)

در آونانگ، رستوران آخرین ماهیگیر جایی شروع می‌شود که جاده به پایان می‌رسد. امکان ندارد ورودی آن را رد کنید: یک دروازه آجری قرمز با سقفی حصیری که نشان‌دهنده انتهای جاده ساحلی است، وقتی به سمت جنوب حرکت می‌کنید. این رستوران در زمینی 1200 متر مربعی ساخته شده و تقریبا به طور کامل فضایی باز دارد. تنها چند میز و صندلی در دو آلاچیقی که آشپزخانه را پوشانده‌اند وجود دارد و حدود 25 میز چوبی در ساحل، بین درختان و ستون‌های کنده‌کاری‌شده‌ای که رستوران را تزئین کرده‌اند چیده شده‌اند. آرامش‌بخش، راحت و باحال، لغت‌هایی هستند که می‌توانند به بهترین شکل اتمسفر رستوران را توصیف کنند. کارکنان حواسشان به مسافران تور تایلند است و خیلی دقیق کار می‌کنند. با وجود سختی مانور در بین درختان و راه رفتن بر روی شن‌ها، پیشخدمت‌ها همیشه با یک لبخند بر لب به مسافران تور کرابی خدمات ارائه می‌دهند.

منوی رستوران رنگارنگ است و به خوبی بر اساس وعده‌ها و انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها قسمت‌بندی شده است. در منوی ناهار تمام ساندویچ‌های نام‌آشنا (از 100 تا 180 بات)، سالادها (از 100 تا 180 بات)، برگرها (از 160 بات تا 200 بات) و غذاهای تایلندی (از 80 تا 180 بات) وجود دارند. بخش باربیکیوی شام، شامل غذای چهار بخشی است: باربیکیوی کوچک با قیمت 400 بات، شامل یک تکه مرغ یا گوشت گوسفند، فیله ماهی، سوسیس، میگو، همراه با سیب‌زمینی کبابی، ذرت شیرین، سالاد و دسر روز است. باربیکیو کومبو با قیمت 1600 بات، شامل 6 تکه از مرغ یا گوشت گوسفند، سوسیس، فیله ماهی، میگو، 2 سیب‌زمینی کبابی، دو تکه ذرت شیرین، سالاد و دسر روز است.

به "رستوران آخرین ماهیگیر کرابی (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران آخرین ماهیگیر کرابی (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021