سومین همایش جامعه علمی ایرانیان مقیم چین برگزار می گردد

سومین همایش جامعه علمی ایرانیان مقیم چین با عنوان دستاوردهای علمی ایرانیان مقیم چین و سهم آنان در فراوری دانش با همت مجمع دانشجویان ایرانی مقیم این کشور در شانگهای برگزار می گردد.

سومین همایش جامعه علمی ایرانیان مقیم چین برگزار می گردد

دبیر سومین همایش جامعه علمی ایرانیان مقیم چین در این مورد به خبرنگاران گفت: از مجموع 34 اثر ارسال شده به دبیرخانه همایش، 12 اثر در روز همایش به صورت شفاهی ارایه می گردد.

جواد خوش قلب طوسی روز پنجشنبه اضافه کرد: این همایش علمی اول اردیبهشت امسال در محورهای تحقیقات پایه ای و علوم پایه، تحقیقات صنعتی و کاربردی، کشاورزی نوین، محیط زیست، هنر، فرهنگ و گردشگری، مهندسی علوم زیستی، علوم پزشکی، حقوق، بازرگانی و اقتصاد در شانگهای برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: این همایش با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران، معاونت علمی ریاست جمهوری، کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شانگهای، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و با همت مجمع دانشجویان ایرانی مقیم چین برگزار می گردد.

دبیر سومین همایش جامعه علمی ایرانیان مقیم چین اضافه کرد: نخستین همایش جامعه علمی ایرانیان مقیم چین آذرماه سال 96 با عنوان تجربیات و فرصت های آموزش و پژوهش در چین با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

خوش قلب طوسی یادآوری کرد: دومین همایش هم آذرماه سال 97 با عنوان آنالیز فرایندها و دستاوردهای توسعه در چین با همت مجمع دانشجویان ایرانی مقیم این کشور، در سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن برگزار گردید.

به "سومین همایش جامعه علمی ایرانیان مقیم چین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین همایش جامعه علمی ایرانیان مقیم چین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021