سفیر جمهوری فدرال آلمان در تهران: تحریم ثانویه آمریکا برخلاف قوانین بین المللی است، 28 کشور اتحادیه اروپا پایبند برجام می مانند

برشتولد گفت: برای ایجاد بنای جدید کار می کنیم تا با ایجاد تشکیلاتی، امنیت مالی برقرار گردد، تمام 28 کشور اروپا در برجام می مانند.

سفیر جمهوری فدرال آلمان در تهران: تحریم ثانویه آمریکا برخلاف قوانین بین المللی است، 28 کشور اتحادیه اروپا پایبند برجام می مانند

به گزارش خبرنگار، برشتولد سفیر جمهوری فدرال آلمان در تهران در مراسم شروع همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت حفاظت محیط زیست کشور آلمان اظهار کرد: پس از سرانجام برجام وزارت محیط زیست آلمان در ایران فعال شد و سفرهای متعددی میان دو کشور انجام گرفت که پروژه امروز هم یکی از برنامه ها است.

وی با اشاره به مسئولیت وزارت حفاظت محیط زیست آلمان گفت: در راستای همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران در کشور آلمان برنامه همکاری در حوزه انرژی شکل گرفته است.

جایگزینی انرژی های تجدید شونده به جای انرژی های فسیلی در آلمان

برشتولد ادامه داد: تا سال 2021 بودجه 3.5 میلیون یورویی در نظر گرفته گردیده است و به دلیل اهمیت موضوع بهینه سازی انرژی، کشور آلمان به دنبال انرژی های تجدید شونده به جای انرژی های فسیلی است.

سفیر کشور آلمان در ایران با بیان اینکه ایران قابلیت مصرف دوباره انرژی و صادرات آن را دارد، اظهار کرد: کشور آلمان به دنبال کاهش 20 درصدی مصرف انرژی تا سال 2050 است و کشور ایران هم توانایی بهینه سازی انرژی و صادرات دوباره آن ها را دارد.

وی درباره حضور مستمر کشور آلمان در سازمان ملل متحد اظهار کرد: تا سال 2020 کشور آلمان عضو غیر ثابت در شورای سازمان ملل خواهد داشت زیرا حفظ محیط زیست برنامه اصلی ما در این سازمان است.

کشور آلمان پایبند به برجام است

برشتولد با اشاره به تحریم های ثانویه دولت آمریکا در برابر ایران گفت: ما بر این باور هستیم که تحریم ثانویه کشور آمریکا بر خلاف قوانین بین المللی است زیرا کشور ایران تمام وظایف خود را انجام داده است و 28 کشور اتحادیه اروپا به ایران پایبند خواهند بود.

سفیر کشور آلمان در ایران ادامه داد: هفته گذشته برنامه مثبتی را در راستای همکاری با کشور ایران داشته ایم و در این راستا برنامه های متعددی مشخص گردیده اند.

وی با بیان اینکه دولت آلمان به معاهده برجام پایبند است، گفت: کلام ما واضح است ما به این معاهده پایبند می مانیم و در راستای ایجاد برنامه های جدید کار می کنیم تا تشکیلاتی برای برقراری امنیت مالی هر دو کشور ایجاد گردد.

به "سفیر جمهوری فدرال آلمان در تهران: تحریم ثانویه آمریکا برخلاف قوانین بین المللی است، 28 کشور اتحادیه اروپا پایبند برجام می مانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر جمهوری فدرال آلمان در تهران: تحریم ثانویه آمریکا برخلاف قوانین بین المللی است، 28 کشور اتحادیه اروپا پایبند برجام می مانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021