تورهای انتخابی کشتی کروز در پیرئاس/آتن (یونان)

پایریئس (در یونانی پیرئاس) یکی از بنادر یونان و یکی از مقصدهای کشتی های کروز شرکت MSC در دریای مدیترانه است. این بندر در زمان‌های قدیم، بندر آتن بوده و در زمان حاضر متروپولیسی قابل توجه شده است. منطقه مسکونی این شهر پر شده است از کافه‌های جذاب کنار آب و رستوران‌هایی که بهترین غذاهای دریایی شهر را ارائه می‌دهند. تورهای انتخابی شرکت MSC فرصت این را به شما می‌دهند که با گزینه‌های متنوع از جاذبه‌های اصلی شهر آتن دیدن کنید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در پیرئاس/آتن (یونان)

سفری اکتشافی به یونان باستان (PIR09)

  • مدت زمان تور: 5.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 79 یورو (بزرگسالان)، 59 یورو (کودکان)

راهنمای خود را در بندر ملاقات کرده و سوار اتوبوس می‌شوید تا یک تور بازدید از جاذبه‌های تاریخی خیابان‌های اصلی و میدان‌های این شهر مهم تاریخی داشته باشید. بعد از رسیدن به مرکز آتن، شما به آکروپولیس مشهور شهر که در ارتفاع 150 متری زمین قرار گرفته است می‌روید. برای هزاران سال آکروپولیس، سمبل آتن بوده است و تور ما شما را قادر می‌کند از دیگر شاهکارهای عصر طلایی یونان نیز دیدن کنید. خود را آماده کنید تا با پای پیاده به سمت بالای تپه آکروپولیس بروید (150 پله) تا Erechtheion، معبد Athena Nike و سمبل تمدن یونان یعنی پارتنون را ببینید. این معبد به الهه محافظ آتن یعنی آتنا تقدیم شده است و بزرگترین و شگفت‌انگیزترین معبد کل یونان است. گشت شما از منطقه پیاده‌روی آکروپولیس به سمت موزه جدید آکروپولیس ادامه پیدا می‌کند. یک ساعت و نیم کامل را در موزه گذرانده و از تماشای پیکره‌ها، مجسمه‌ها و قطعه‌های مرمری پارتنون لذت ببرید. قبل از برگشت به کشتی کروز فرصت دارید تا برای برگشت از تور یونان سوغاتی بخرید.

توجه: این گشت شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی سطوح ناهموار است و برای کسانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

تجربه واقعیت افزوده آکروپولیس و موزه آکروپولیس (PIR23)

  • مدت زمان تور: 7 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 122 یورو (بزرگسالان)، 85 یورو (کودکان)

این گشت تعاملی تضمین می‌کند که در تور کشتی کروز یک سفر واقعی به یونان باستان خواهید داشت، در حالی که از یکی از آثار تاریخی نمادین پایتخت یونان یعنی آکروپولیس دیدن می‌کنید. تور شما با یک سواری به آکروپولیس شروع می‌شود. خود را برای پیاده‌روی به بالای تپه آکروپولیس (150 پله) آماده کنید و شناخته‌شده‌ترین جاذبه تاریخی آتن را ببینید. با کمک دستگاه‌های هوشمند، بازدید شما بهبود پیدا کرده و شما می‌توانید منظره و حس و حال پارتنون و دیگر بناها مانند معبد Athena Nike یا Erechtheion را آن طوری که در زمان‌های باستان بودند ببینید. بعد از این بازدید حسابی، از طریق منطقه پیاده‌روی آکروپولیس به موزه آکروپولیس خواهید رفت. در این جا کلی زمان برای دیدن موزه خواهید داشت. در موزه می‌توانید از دیدن پیکره‌ها، مجسمه‌ها و قطعه‌های مرمری پارتنون لذت ببرید. قبل از برگشت به کشتی کروز می‌توانید سوغاتی بخرید.

Acropolis

توجه: این گشت شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی سطوح ناهموار است و مناسب کسانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

آتن و آکروپولیس (PIR04)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 72 یورو (بزرگسالان)، 52 یورو (کودکان)

در این تور مدتی را در بیرون کشتی کروز بوده و به آتن خواهید رفت و در یک تور همه جانبه از میان خیابان‌ها و میدان‌های این شهر پر شده از تاریخ عبور کرده و از جاذبه‌های شهر دیدن می‌کنید. آتن نه تنها به عنوان مهد تمدن غرب و زادگاه دموکراسی مدرن شناخته می‌شود، بلکه آکنده از جذابیت‌های بصری است که نباید آنها را از دست دهید. بعد از تور شهر به مهمترین جاذبه آتن خواهید رسید: آکروپولیس شکوه‌مند، فلاتی که در ارتفاع 150 متری سطح زمین قرار گرفته و شهر را در سلطه خود دارد. این مکان محل قرارگیری پارتنون بوده که در تمام جهان مشهور است. پارتنون معبدی عظیم است که به الهه باستانی یونان یعنی آتنا اختصاص داده شده و یکی از بزرگترین جاذبه‌های فرهنگی دنیا است. قبل از تمام شدن تور و برگشتن به کشتی کروز شما برای خرید سوغاتی توقف خواهید داشت.

توجه: این گشت شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی سطوح ناهموار است و مناسب کسانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

آتن و گنجینه‌های باستان‌شناسی‌اش (PIR20)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با ناهار
  • قیمت برای هر نفر: 125 یورو (بزرگسالان)، 89 یورو (کودکان)

برای عاشقان تاریخ و باستان‌شناسان تفریحی، این تور فرهنگی آتن و گنجینه‌های معماری‌اش مانند رفتن به بهشت می‌ماند. یک سفر کوتاه با اتوبوس شما را به آکروپولیس، شناخته‌شده‌ترین جاذبه آتن می‌رساند. شما از دروازه Propylaea گذشته و به سمت پارتنون که در سال 432 قبل از میلاد ساخته شده و نمونه‌ای عالی از یونان باستان است خواهید رفت. شما همچنین می‌توانید از مناظر باشکوه معبد Athena Nike و Erechtheion و شهر قدیمی از این نقطه مرتفع لذت ببرید. بعد از آن به موزه آکروپولیس رفته و از مجسمه‌ها و آثار تاریخی به دست آمده از پارتنون دیدن می‌کنید. یک سواری کوتاه دیگر با اتوبوس شما را به موزه ملی باستان‌شناسی می‌رساند. در این موزه می‌توانید مجموعه‌ای از آثار به جا مانده از تمدن‌های Cycladic، مینوسی‌ها و میسنی‌ها و هنر کلاسیک یونانی را ببینید. در میان مهمترین آثار موزه می‌توان به مجسمه‌های برنزی Poseidon و Jockey of Artemision، مجسمه نیم‌تنه Hygeia (الهه سلامتی)، نقاب طلایی Agamemnon و نقاشی‌های دیواری تمدن مینوسی از سانتورینی اشاره کرد. آخرین نقطه برجسته این گشت در منطقه تاریخی پلاکا در آتن ادامه پیدا می‌کند. پلاکای آتن هزارتویی از کوچه‌های باریک است که با ساختمان‌های نئوکلاسیک فوق‌العاده زیبا پر شده است. در این منطقه یک ناهار یونانی خوشمزه در انتظار شما خواهد بود. سواری بر اتوبوس و برگشت به کشتی کروز این تور را پایان می‌دهد.

Athens Museum

توجه: این گشت شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی سطوح ناهموار است و برای رسیدن به آکروپولیس نیز باید از تعداد زیادی پله بالا بروید؛ در نتیجه مناسب کسانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

پلاکا، آکروپویس و موزه باستان‌شناسی (PIR02)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 79 یورو (بزرگسالان)، 59 یورو (کودکان)

بندر پیرئاس در فاصله کوتاهی از آتن قرار گرفته است و نقطه شروعی عالی برای بازدید از پایتخت یونان و البته آکروپولیس مشهور است. آکروپولیس دژی باستانی بوده که بالای یک تپه صخره‌ای در 150 متری بالای زمین قرار گرفته است. این مکان ثبت شده در میراث جهانی یونسکو، نه تنها محل قرارگیری باقی‌مانده باستانی از چندین ساختمان قدیمی است بلکه مکانی است که پارتنون شکوهمند، نماد آتن در آن قرار گرفته است. این سازه بین 447 و 432 قبل از میلاد ساخته شده و در اصل به الهه یونانی، آتنا اختصاص داده شده بود. در قرن پنجم بعد از میلاد به افتخار مریم مقدس به کلیسایی مسیحی تبدیل شد و در نهایت در قرن پانزدهم به یک مسجد تبدیل شد، به همین دلیل است یک مناره به این بنا اضافه شده است. امروزه پارتنون به عنوان نمادی از یونان باستان و محل تولد دموکراسی مدرن شناخته می‌شود. برای این که خسته پیاده‌روی نشوید، تمام جاذبه‌های اصلی این شهر تاریخی را در راحتی و به وسیله یک اتوبوس مدرن خواهید دید. شما در این گشت فرصت این را خواهید داشت که از موزه شگفت‌انگیز باستان‌شناسی دیدن کنید. این موزه آرشیوی از آثار نایاب دارد که هیچ همانندی ندارند. بعد از آن از بخش قدیمی آتن که به خوبی بازسازی شده یعنی منطقه پلاکا دیدن خواهید کرد. ساختمان‌های قدیمی زیبا در سبک نئوکلاسیک، خیابان‌های باریک و باقی‌مانده‌های باستان‌شناسی که شاخصه‌های این منطقه هستند باعث می‌شوند این مکان حال و هوایی قدیمی پیدا کرده و باعث شوند در این تور لذت کامل را از آتن ببرید. این تور با برگشت به Piraeus و کشتی کروز پایان می‌یابد.

توجه: این گشت شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی سطوح ناهموار است و مناسب کسانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

تور پیشگوی دلفی (PIR21)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، شامل سواری طولانی با اتوبوس، همراه با ناهار، محدودیت در عکسبرداری
  • قیمت برای هر نفر: 122 یورو (بزرگسالان)، 85 یورو (کودکان)

دلفی و پیشگوی معروفش در یونان باستان جلوه‌ای بزرگ دارند و این مکان زمانی به عنوان مرکز فیزیکی و روحانی زمین تکریم می‌شده است. امروزه باقی‌مانده‌های این مکان بسیاری را به خود جذب می‌کند، کسانی که به دنبال فهمیدن اهمیت این منطقه در گذشته بوده‌اند. گردش شما با یک سواری 3 ساعته آرامش‌بخش در مناطق روستایی یونان آغاز می‌شود و با مناظری از کوهستان‌ها، آب‌های آبی خلیج Corinth و چشمه‌های Castalia که گفته می‌شود منبع جوانی جاودانه است، تکمیل می‌شود. با رسیدن به کوه Parnassus شما با راهنمای حرفه‌ای خود ملاقات کرده و از مسیر مقدس عبور کرده و به تئاتر دلفی و معبد آپولو می‌رسید که در قرن چهارم قبل از میلاد ساخته شده است. بعد از آن به موزه این مکان می‌روید که برای داشتن مجموعه‌ای عالی از آثار باستانی و کلاسیک مشهور است. از جمله این آثار می‌توان به ارابه‌ران دلفی ساخته شده از برنز اشاره کرد. این مجسمه در سال 1896 در زیر قلوه سنگی که از یک زمین لرزه در بیش از 2000 سال پیش باقی مانده بود کشف شد. بعد از پشت سر گذاشتن دلفی، یک ناهار یونانی در یک رستوران محلی انتظار شما را می‌کشد. بعد از آن زمان آزاد خواهید داشت که در دهکده مدرن دلفی مدتی بگردید. مسیر برگشت 3 ساعته با مناظر خارق‌العاده به شما فرصت می‌دهد تا استراحت کنید تا زمانی که تور شما به پایان برسد.

Sacred Way

توجه: این گشت شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی سطوح ناهموار است و مناسب کسانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

تور مناظر نفس‌گیر آتن و پلاکا (PIR16)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 42 یورو (بزرگسالان)، 32 یورو (کودکان)

در این تور، چند ساعتی را به تماشای آتن از دو نقطه نظر متفاوت اختصاص خواهید داد: از کوه بلند Lycabettus که بلندترین قله منطقه است و بعد از آن از روی سطح زمین در بخش تاریخی شهر که پلاکا نامیده می‌شود. ماجراجویی آتنی شما با یک گشت کلی از جاذبه‌های اصلی شهر با اتوبوس شروع می‌شود. بعد از آن به دامنه کوه Lycabettus می‌روید. قطار کابلی Lycabettus مسئول رساندن شما به بالای کوه خواهد بود. در بالا، مناظری 360 درجه و خارق‌العاده از آتن و مناطق اطرافش در انتظار شما خواهد بود. در این جا زمان آزاد دارید تا عکس بگیرید و از اتمسفر منحصر به فرد کوهستان لذت ببرید. بعد از آن به سمت شهر و به سمت منطقه تاریخی پلاکا خواهید رفت. این بخش کاملا بدون ماشین شهر، با هزارتوی خیابان‌های باریکش، معماری‌های نئوکلاسیک فوق‌العاده زیبایش و نزدیکی‌اش به آکروپولیس شناخته می‌شود. برای آخری این منطقه محله خدایان نیز نامیده می‌شود. در این جا کلی زمان دارید تا به دلخواه خودتان از این منطقه استثنائی لذت ببرید، قبل از این که به به پیرائوس و به کشتی کروز برگردید.

Lycabettus

توجه: بر اساس این که اتوبوس کجا توقف دارد، در مجموع حدود 157 تا 167 قدم تا بالای تپه فاصله خواهید داشت. مسیرتان ممکن است مسطح یا پله‌دار باشد. مجموع زمان بالا رفتن شما به بالای تپه 10 تا 15 دقیقه است. این تور مناسب کسانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

تور پانورامای آتن (PIR08)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، تور پر مخاطب، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 42 یورو (بزرگسالان)، 32 یورو (کودکان)

این گشت مناسب کسانی است که قادر به بالا رفتن از پله‌ها برای رسیدن به آکروپولیس نیستند ولی آرزو دارند تا نگاهی کلی به پایتخت یونان داشته باشند. شما با راهنمای خود در بندر ملاقات کرده و سوار اتوبوس خواهید شد. این تور اصلی‌ترین جاذبه‌های آتن را در بر می‌گیرد. در مدت سواری از Piraeus به آتن راهنما به مکان‌های اصلی باستانی و مدرن مسیر اشاره می‌کند. از آن جمله می‌توان به طاق Hadrian، مجسمه لرد Byron، معبد زئوس المپیایی، میدان قانون اساسی و مقبره سرباز گمنام اشاره کرد. این تور با گذر از باغ‌های ملی، استادیوم Panathinion، آکادمی آتن، دانشگاه و کتابخانه ملی ادامه پیدا خواهد کرد. در این تور می‌توانید آکروپولیس را از دور دیده و قبل از این که به پلاکا بروید توقف خواهید داشت تا عکس بگیرید. در پلاکا وقت خواهید داشت تا در منطقه گشته و خرید انجام دهید. راهنما به شما کمک می‌کند تا بهترین سوغاتی برای برگشت از تور یونان را پیدا کنید.

توجه: این تور تنها شامل بازدید از بیرون جاذبه‌ها است. به مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود که یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آنها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کند.

گشت در کانال کورینث با قایق (PIR03)

  • مدت زمان تور: 5.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

بندر پیرئاس را ترک می‌کنید و بعد از سپری شدن یک سواری 1.5 ساعته مفرح با اتوبوس از میان مناطق روستایی یونان، به کانال Corinth می‌رسید. در آنجا توقفی کوتاه خواهید داشت و قایق‌هایی را که در این کانال باریک تردد می‌کنند را مشاهده می‌کنید. این کانال 6.4 کیلومتر طول دارد و شبه جزیره Peloponnese را از سرزمین اصلی یونان جدا می‌کند. این کانال تنها 21.3 متر عرض دارد و همسطح دریا حفر شده تا نیازی به جداکننده در مسیر نباشد. بعد از جایگزینی اتوبوس‌تان با یک قایق کوچک، به یک سفر لذت‌بخش و آرامش‌بخش در طول کانال می‌روید. در زمان سواری بر قایق با یک خوراکی لذیذ پذیرایی می‌شوید. بعد از آن به پیرئاس و کشتی کروز بر می‌گردید.

توجه: مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. این تور از ماه نوامبر تا مارس برگزار نمی‌شود.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در پیرئاس/آتن (یونان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در پیرئاس/آتن (یونان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021