تورهای انتخابی کشتی کروز در ناپل (ایتالیا)

بندر مدیترانه‌ای ناپل ایتالیا، شهری بزرگ است. تورهای انتخابی کشتی کروز در ناپل شما را با این شهر بی‌نظیر و دوست‌داشتنی آشنا کرده و به شما فرصت بازدید از بهترین و شگفت‌انگیزترین مناطق اطراف این شهر را نیز می‌دهند. در این تورها شما می‌توانید از کوه وزوویوس، جزیره کاپری، شهر سورنتو، شهر کاسترا و شهر سوخته‌ی پمپی دیدن کنید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در ناپل (ایتالیا)

گشت بازدید از آتشفشان وزوویوس (NAP04)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 52 دلار (کودکان)

خلیج زیبای ناپل در جنوب ایتالیا، با نمادین‌ترین دیدنی برجسته‌اش یعنی کوه وزوویوس شناخته می‌شود. قله این آتشفشان ارتفاعی 1300 متری دارد. می‌توان جریان گدازه‌ها را روی دامنه‌ی کوه دید، یادگارهایی که از فوران‌های گذشته باقی مانده‌اند. شناخته‌شده‌ترین فوران کوه وزوویوس در سال 79 بعد از میلاد اتفاق افتاده است. این فوران منجر به نابودی دو شهر پمپی و Herculaneum شد. این فوران و تاثیر فاجعه‌بارش بر این شهرها در قرن هجدهم کشف شد. یک تور همراه با راهنما و لذت‌بخش، شما را به سمت دهانه آتشفشان خواهد برد. از آن نقطه شما می‌توانید بستر گدازه‌ها را دیده و از بالا نگاهی به خلیج زیبای ناپل داشته باشید. سفر برگشت شما به کشتی کروز به شما فرصت بیشتری برای لذت بردن از مناظر دوست داشتنی و به یاد ماندنی این منطقه از ایتالیا را می‌دهد.

توجه: توصیه می‌کنیم برای پیاده‌روی 30 دقیقه‌ای صعود به سمت دهانه آتشفشان، کفش‌های راحت پیاده‌روی بپوشید. زمان‌هایی که هوا بد باشد، برنامه تور به یک گشت پانورامیک از ناپل تغییر می‌کند.

گشت مرکز تاریخی ناپل (NAP02)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 52 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

از بندر خارج شده و به سمت منطقه معروف Posillipo خواهید رفت. این منطقه‌ی ناپل، در بالای تپه قرار گرفته و شما با گذر از مهم‌ترین و جذاب‌ترین خیابان‌های ناپل به آن می‌رسید. در ادامه تور شما از ساختمان مشهور Galleria Umberto I، تئاتر San Carlo (نمای بیرونی) و Piazza Plebiscito دیدن خواهید کرد. در ادامه، یک فرصت کوتاه خواهید داشت تا در تور کشتی کروز خرید کرده و از کلیسای San Lorenzo که در مرکز تاریخی این شهر باستانیِ رومی/یونانی پنهان شده، دیدن کنید.

توجه: این تور شامل یک پیاده‌روی طولانی است. بازدید از کلیسا منوط به موافقت اسقف است؛ در مدت حضور در کشتی کروز می‌توانید در مورد این موضوع مطمئن شوید. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی لازم است.

سورنتو (NAP07)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 49 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

یکی از مرواریدهای خلیج ناپل، سورنتو است. شهر زیبای سورنتو با تپه‌های سنگ آهکی احاطه شده است. در این تپه‌ها درختان زیتون و باغ‌های مرکبات، مشهورترین و دیدنی‌ترین مناظر ایتالیا را به رخ بازدیدکنندگان خوش‌شانس این شهر می‌کشند. در این تور شما بندر را ترک کرده و بعد از یک سواری یک ساعته و با عبور از میان دهکده‌های کوچک قرار گرفته در ساحل، به Sorrento می‌رسید. تور پیاده‌روی شما در Piazza Tasso شروع شده و در خیابان‌های باریک این شهر منحصر به فرد ادامه پیدا می‌کند. شما از گالری قرن پانزدهمی Sedil Dominova دیدن کرده و بعد از آن از کلیسای جامع و کلیسای San Francesco بازدید خواهید کرد. این کلیسا دربردارنده باغ‌ها و صومعه‌ای جذاب است و مناظری شگفت‌انگیز از بندرگاه Marina Grande را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. قبل از برگشتن به ناپل زمان آزاد برای گشتن منطقه را خواهید داشت.

توجه: با این که این تور شامل پیاده‌روی است اما ویلچرسواران می‌توانند با استخدام یک کمک‌کننده در آن شرکت کنند. کمک‌کننده‌ها این مهمانان را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس یاری کرده و ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

پمپی (NAP01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

این تور باستان‌شناسی با سواری به سمت پمپی شروع می‌شود. این شهر پر رونق و شکوفا در سال 79 بعد از میلاد و به خاطر فورانی فاجعه‌بار به طور کامل در زیر گدازه‌ها، خرده‌سنگ‌ها و خاکستر دفن شد. بعد از آن این شهر پنهان شد و در زیر چندین تن خاکستر آتشفشانی و برای حدودا 1700 سال به خوبی حفظ شد. این شهر به طور اتفاقی در میانه‌ی قرن هجدهم کشف شد و از آن زمان به بعد مورد کاوش قرار گرفت. تعداد زیادی آثار باستانی کشف شده در این مکان، مخصوصا چیزهایی مانند نان و عسل که در زندگی روزمره استفاده می‌شدند، به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهند تا نیم‌نگاهی به نحوه زندگی رومیان باستان داشته باشند. یک تور پیاده‌روی جذاب و همراه با راهنما، شما را با تاریخ این محوطه باستان‌شناسی فوق‌العاده بزرگ و شگفت‌انگیز آشنا می‌کند. در مسیر برگشت به کشتی کروز، توقفی در یک کارخانه مرجان‌سازی محلی خواهید داشت.

توجه: این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی سطوح ناهموار است. در خیابان‌های پمپی تخته سنگ‌های بزرگ وجود دارد، در نتیجه این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

کاخ سلطنتی کاسرتا (NAP05)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

کاخ Caserta و شهر Caserta درست در شمال ناپل قرار گرفته‌اند. شهر کاسرتا به واسطه این کاخ زیبا بین مسافران تور ایتالیا مشهور شده است. یک سواری 45 دقیقه‌ای با اتوبوس از بندر، شما را به قصر شگفت‌انگیزی می‌رساند که سابقا سکونتگاه خانواده سلطنتی بوده است. این کاخ برای پادشاهان بوربون ناپل و در سال‌های انتهایی قرن هجدهم ساخته شده است. کاخ کاسرتا در سال 1997 در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شد. این شاهکار بی‌نظیر، ساخته شده به سبک باروک، از روی کاخ ورسای الگوبرداری شده و یکی از عالی‌ترین نمونه‌های معماری دوره بوربون‌ها است. زمان آزاد خواهید داشت تا به اختیار خودتان اتاق‌های پر زرق و برق را دیده و در پارک وسیع و سرسبز کاخ بگردید. بعد از آن به ناپل و کشتی کروز بر خواهید گشت.

توجه: مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

تور جزیره کاپری (NAP03)

  • مدت زمان تور: 5.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 95 دلار (بزرگسالان)، 69 دلار (کودکان)

جزیره زیبای کاپری به فاصله یک سفر کوتاه با قایق مسافربری یا قایق باله‌دار از خلیج ناپل قرار گرفته است. بعد از رسیدن به Marina Grande در بخش شمالی جزیره، سوار یک مینی‌بوس شده و به سمت Anacapri می‌روید. کومونه Anacapri اولین آشنایی شما با زندگی به سبک کاپری خواهد بود. در این جا زمان آزاد خواهید داشت تا در خیابان‌های صمیمی و دلچسب شهر قدم زده و خرید کنید. بعد از آن به Villa San Michele بسیار زیبا خواهید رفت. این ساختمان توسط فیزیکدان سوئدی، دکتر Munthe و در اوایل قرن بیستم ساخته شد. از این جا می‌توانید نماهایی تماشایی از جزیره و دریای روبه‌رویتان را ببینید. بعد از آن سوار مینی‌بوس شده و به شهر کاپری خواهید رفت. در آن جا زمان آزاد خواهید داشت تا خیابان‌های افسون‌کننده اطراف میدان مشهور Piazza Umberto I را بگردید یا اگر دلتان خواست خودتان به تنهایی از باغ‌های Augustus دیدن کنید (هزینه ورودی باغ در تور لحاظ نشده است). در آن‌جا می‌توانید مناظری فریبنده و تماشایی از Faraglioni مشهور را ببینید. یک سواری با مینی‌بوس شما را به بندر بر می‌گرداند و از آنجا سوار قایق مسافربری یا هیدروفویل شده و به سمت بندر ناپل بر می‌گردید.

توجه: انتقال به کاپری ممکن است به وسیله قایق‌های باله‌دار یا قایق‌های مسافربری خصوصی یا عمومی انجام گیرد. این تور از نوامبر تا فوریه برگزار نمی‌شود. این تور برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. راهنما دستورالعمل‌های ابتدایی در مورد گشت در جزیره را در اختیارتان قرار می‌دهد. راهنماها همراه مسافران نمی‌مانند.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در ناپل (ایتالیا)" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در ناپل (ایتالیا)" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در ناپل (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021