تورهای انتخابی کشتی کروز در میکونوس (یونان)

در میکونوس در تابستان بیشتر مردم در طول روز به سمت سواحل سرازیر می‌شوند و در نتیجه اوایل صبح و بعدازظهر بهترین زمان‌ها برای گشت و گذار در هزارتوی خیابان‌های باریک و دیدنی این جزیره است. البته سواحل زیبا و آب‌های زلال و شفاف مدیترانه، هر عاشق آفتاب و شنا را به سمت خود می‌کشاند. تورهای انتخابی کشتی کروز در میکونوس بهترین‌های این منطقه از یونان را به بهترین شکل به شما معرفی می‌کنند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در میکونوس (یونان)

دلوس: جزیره اساطیر یونان (MYK04)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

دلوس در میان گروه جزیره‌های سیکلدیز قرار گرفته و مقصد این تور هیجان‌انگیز است. بعد از یک سواری کوتاه با قایق، گشت و گذار در خرابه‌های تاریخی دلوس شروع می‌شود. افسانه‌ها می‌گویند زئوس در یک نظر عاشق Leto زیبا شد. نتیجه این عشق باردار شدن لتو بود. این باعث خشم همسر زئوس، هرا شد و او مادر زمین را از دادن سرپناهی به لتو منع کرد. درست لحظه‌ای که تمام امیدها از بین رفته بود، جزیره دلوس به صورت غیر مترقبه‌ای از دریا بیرون آمد. این جزیره سرپناهی امن در اختیار لتو قرار داد تا دوقلوهایش، آرتمیس و آپولو، را به دنیا بیاورد. در میان یونانیان باستان، دلوس یک مکان زیارتی مهم بود و به یکی از ثروتمندترین زیارتگاه‌های عهد عتیق بدل شده بود. در میان باقی‌مانده‌های باستانی در این مکان، می‌توان به خیابان شیرها اشاره کرد. این خیابان به خاطر ردیفی از شیرهایی که در قرن هفتم از مرمر اسکندر ساخته شده‌اند به این نام خوانده می‌شود. این شیرها محافظ مکانی بودند که لتو در آنجا فرزندانش را به دنیا آورده بود. شما می‌توانید این تجربه استثنائی را با قدم گذاشتن در مسیر کوه Cynthos، جایی که گفته می‌شود زئوس متولد شدن دوقلوهایش را تماشا کرده، به سفری فراموش‌نشدنی تبدیل کنید. اجازه ندهید مسیر سربالایی شما را سست کند، مناظر چشم‌نواز و نفس‌گیر قله، ارزش هر قدم را خواهد داشت. قبل از برگشت به کشتی کروز از چند جاذبه دیگر هم بازدید خواهید کرد.

Delos

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

تور جزیره میکونوس (MYK05)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

در این تور با جنبه‌های مختلف جزیره میکونوس آشنا می‌شوید. هر آن چیزی که این جزیره برای ارائه به مسافران تور یونان دارد را می‌توانید در این تور راحت و مبتنی بر سواری با اتوبوس ببینید. گشت‌تان با سواری به سمت تماشاگه پانورامیک جزیره شروع می‌شود. یک توقف کوتاه برای عکس گرفتن به شما فرصت می‌دهد از مناظر افسون‌کننده و تماشایی جزیره میکونوس و بندر قدیمیش عکس بگیرید. بعد از آن در یک مسیر خوش‌منظره از این دهکده‌های Agios Ioannis و Kalafatis گذشته و از ساحل بین‌المللی Ornos عبور می‌کنید. در قلب میکونوس توقف خواهید داشت تا از دومین منطقه مسکونی بزرگ جزیره یعنی دهکده Ano Mera دیدن کنید. در مرکز این دهکده، صومعه و کلیسای Panagia Tourliani قرار گرفته‌اند. این ساختمان‌ها احتمالا در قرن شانزدهم ساخته شده‌اند و بعدها در سال 1767 بازسازی شده‌اند. یک خوش‌آمدگویی گرم یونانی در یک رستوران کوچک محلی، با سرو نوشیدنی‌های محلی و خوراکی‌های خوشمزه، منتظر شما خواهد بود. می‌توانید در مسیر برگشت به بندر و کشتی کروز از مناظر زیبای بیشتری لذت ببرید.

Ornos

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

تور پیاده‌روی در میکونوس و بازدید از آسیاب‌های بادی (MYK06)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 49 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

به عنوان یکی از جزایر سیکلدیز، میکونوس از دهه 1950 محبوبیت بسیاری در بین گردشگران تور یونان به عنوان یک مقصد گردشگری عالی کسب کرده است. این جزیره به مهمانان خود مهمان‌نوازی سنتی یونانی‌ها را به علاوه یک زندگی شبانه پر هیجان، سواحل شگفت‌انگیز، خانه‌های سفیدپوش‌شده و مناظر دیدنی ارائه می‌دهد. آنچه که باعث شده این جزیره این قدر محبوب شود، در این تور پیاده‌روی برای شما آشکار خواهد شد. در این تور شما از گوشه‌های به ندرت دیده شده، جواهرهای پنهانش، خیابان‌های باریک و پیچ در پیچش و باغ‌های دیوارکشی‌شده‌اش دیدن می‌کنید. اگر نقشه میکونوس به نظرتان گیج‌کننده می‌آید، به این خاطر است که این شهر اختصاصا برای این طراحی شده که حمله‌های دزدان دریایی را خنثی کند. جاذبه برجسته میکونوس، آسیاب‌های بادیش هستند. این‌ها نشانه‌هایی از زمان‌هایی هستند که گندم کشت شده در جزیره آسیاب می‌شد و نان ساکنین جزیره را تامین می‌کرد. این آسیاب‌ها مکانی عالی برای عکس گرفتن هستند. گشت و گذار شما در میکونوس با برگشتن به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Mykonos

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

شب‌گردی در میکونوس (MYK08)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

سواحل عالی، مناظری پر از آسیاب‌های بادی، مردم محلی دوست‌داشتنی و زندگی شبانه سرزنده، میکونوس را به مقصدی محبوب در تمام دنیا تبدیل کرده‌اند. در این تور شما کشتی کروز را ترک کرده تا مهمان‌نوازی یونانی‌ها را تجربه کنید. ابتدا در یک رستوران، یک غذای سبک نوش جان می‌کنید. وقتی در این رستوران یونانی هستید علاوه بر لذت بردن از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های عالی یونانی، از یک نمایش سنتی نیز لذت خواهید برد. اگر دوست داشته باشید می‌توانید یک تجربه منحصر به فرد در تور کشتی کروز داشته باشید و خودتان در این رقص سنتی شرکت کنید. بعد از شام راهنمای تور شما را در کوچه‌های باریک میکونوس که با خانه‌های سفیدپوش شده و باغ‌های دیوارکشی‌شده پر شده می‌گرداند. در پایان این پیاده‌روی شما می‌توانید به کشتی کروز برگردید یا زمان بیشتری را در Chora سپری کنید. هر وقت که خواستید می‌توانید خودتان به کشتی کروز برگردید.

Mykonos Night

توجه: هزینه تور شامل یک لیوان آب یا نوشیدنی محلی است و شامل دسر نمی‌شود. از آن‌جا که این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی است، برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در میکونوس (یونان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در میکونوس (یونان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021