تورهای انتخابی کشتی کروز در صیر بنی یاس (امارات متحده عربی)

در جزیره صیر بنی یاس شما می‌توانید حیواناتی نادر را در محیطی حفاظت شده ببینید. حیوانات در حفاظتگاه طبیعی این جزیره به شکلی آزاد زندگی کرده و بازدید از این منطقه به گردشگران تور امارات متحده عربی فرصتی می‌دهد که در کمتر جایی در دنیا در دسترس‌شان است. تورهای انتخابی کشتی کروز MSC شما را با جنبه‌های مختلف این جزیره آشنا می‌کنند. در ادامه این تورها را به شما معرفی می‌کنیم.

تورهای انتخابی کشتی کروز در صیر بنی یاس (امارات متحده عربی)

گشتن در جزیره با دوچرخه کوهستان (SBY08)

  • مدت زمان تور: 1 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 49 یورو (بزرگسالان)، 32 یورو (کودکان)

صیر بنی یاس جزیره‌ای است که میلیون‌ها سال قبل توسط نیروهای زمین شناسی طبیعی ساخته شده است. این جزیره در حقیقت قله قابل رویت یک گنبد نمکی بزرگ است. این جزیره یک خط ساحلی بسیار زیبا دارد و درون خود پارک حیات وحش عربی را در بیشتر از نیمی از مساحتش جای داده است. این گشت 1 ساعته، ورزش کردن در هوای تازه را با کلی تفریح و لذت دیدن مناظر دلپذیر جزیره ترکیب می‌کند. بعد از ترک کشتی کروز و انتخاب دوچرخه‌ای که مناسب سطح توانایی شما باشد، گشت همراه با راهنمای شما در مسیر جاده‌ای که به شما زیبایی طبیعی جزیره را نشان می‌دهد شروع می‌شود. همان‌طور که در مسیرتان به مناطق سخت‌تر و ناهموارتر می‌رسید، تلاشتان با لذت دیدن مناظر فوق‌العاده زیبایی که ارزش عکس گرفتن دارند پاداش داده خواهد شد. بنابراین همراه داشتن دوربین در این تور دوچرخه‌سواری فراموشتان نشود.

توجه: راهنمای دوچرخه‌سوارها تنها اطلاعاتی پایه‌ای به انگلیسی به شما می‌دهد. این تور برای کسانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند در دسترس نیست. به مهمانان توصیه می‌شود کفش‌های ورزشی پوشیده و کرم ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنند. مهمانان برای شرکت در این تور باید حداقل 8 سال سن داشته باشند.

ماجراجویی اکتشافی با جیپ (SBY05)

  • مدت زمان تور: 1.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 59 یورو (بزرگسالان)، 42 یورو (کودکان)

در این تور، کشتی کروز را ترک کرده و سوار جیپ خواهید شد و در میان منطقه محافظت شده زیبایی که کمی بیشتر از نصف جزیره صیر بنی یاس را در برگرفته یک بیرون‌گردی ماجراجویانه خواهید داشت. با حکم شیخ زاید بن سلطان آل نهیان فقید، شکار در صیر بنی یاس قدغن شده و تمام کارهای توسعه‌ای که در جزیره انجام شده، با این دید صورت گرفته از اکوسیستم آسیب‌پذیر جزیره حفاظت شود. شیخ زاید می‌خواست پناهگاهی امن برای گونه‌های در معرض خطر و دیگر حیوانات، چه محلی چه خارجی، فراهم کند تا آن‌ها آزادانه در محیط گشته و زاد و ولد کنند. این تور یک ساعته شامل چندین توقف برای عکس گرفتن می‌شود. به خاطر اطلاعاتی که راهنمای خبره این تور به شما می‌دهد شما با دانش کامل‌تری نسبت به این محیط بر خواهید گشت. شما به کشتی کروز بر می‌گردید در حالی که کشتی نوح زمان حال حاضر را دیده‌اید؛ محیطی که با موجودات اعجاب‌انگیز پر شده است و شما ممکن است هیچ جای دیگر فرصت دیدن آن را نداشته باشید.

توجه: راننده اطللاعاتی پایه‌ای به زبان انگلیسی به شما می‌دهد و برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند در دسترس نیست.

تور جزیره (SBY09)

  • مدت زمان تور: 1.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 39 یورو (بزرگسالان)، 29 یورو (کودکان)

یکی از دستاوردهای آینده‌نگرانه شیخ زاید بن سلطان آل نهیان، تبدیل جزیره صیر بنی یاس به یک پناهگاه حیات‌وحش بوده است. در این جزیره شکار ممنوع بوده و برای گونه‌های در معرض خطر و دیگر موجودات، هم محلی و هم خارجی، خانه‌ای امن برای گشتن به صورت آزادانه فراهم شده است. بخشی از هدف این برنامه سبز کردن صحرا، دوستانه‌تر کردن محیط صحرا برای اقامت انسان نیز بوده است. این یک تور یک ساعته دلپذیر در جزیره، در نظر دارد تا به شما میراث به جای مانده از شیخ زاید را نشان دهد؛ میراثی که شامل یک سیاست توسعه‌ای است و بالاترین اولویتش ترویج توازن بین طبیعت و فرهنگ است. در کنار تعداد زیاد مکان‌های باستان‌شناسی، این جزیره در حال حاضر زیستگاهی امن برای تعداد زیادی حیوان که آزادانه در اطراف چرخیده و بی‌شمار گیاه و درخت فراهم کرده است. تور سواری در اطراف جزیره برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن شامل چند توقف در مکان‌های باستان شناسی نیز می‌شود. در این مکان‌ها راهنما اطلاعاتی جذاب راجع به آن‌ها به شما می‌دهد.

توجه: این تور به زبان انگلیسی بوده و تمام شرکت‌کنندگان هدست‌های چند زبانه در اختیار خواهند داشت. این تور برای کسانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند در دسترس نیست. به گردشگران توصیه می‌شود کفش‌های ورزشی پوشیده و از کرم‌های ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنند. 

کایاک سواری در مانگرو (SBY10)

  • مدت زمان تور: 45 دقیقه
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 39 یورو (کایاک تک نفره)، 59 یورو (کایاک دو نفره)

صیر بنی یاس نام بزرگترین جزیره طبیعی امارات متحده عربی را با خود یدک می‌کشد و خانه پارک حیات وحش عربی (Arabian Wildlife Park) است. چشم‌اندازهای این جزیره همچنین شامل مناطق مانگرو نیز هست. این تور فرصتی لذت‌بخش فراهم می‌کند تا این تالاب را به وسیله کایاک بگردید. بسته به وضعیت آب و برای دلایل ایمنی کایاک سواری شما یا در تالاب خواهد بود یا در دریا. شما در ابتدا یک جلسه توجیهی خواهید داشت تا بتوانید یک کایاک یک یا دو نفره را برانید. بعد از آن می‌توانید در آبراه‌های ساکت پارو زده و از زیبایی‌های واقعی جزیره در تور دبی لذت ببرید. ماجراجویی خارق‌العاده شما با کایاک با برگشت به کشتی کروز به پایان می‌رسد.

توجه: راهنمای کایاک‌سواری اطلاعاتی پایه‌ای به انگلیسی به شما می‌دهد. این تور برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند در دسترس نیست. مسافرانی که دوست دارند دو نفره کایاک سواری کنند باید SBY10 و مسافرانی که ترجیح می‌دهند یک نفره کایاک سوار شوند باید SBY10SIN را رزرو کنند.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در صیر بنی یاس (امارات متحده عربی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در صیر بنی یاس (امارات متحده عربی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021