تورهای انتخابی کشتی کروز در رودس در یونان

رودس یکی از مقاصد اصلی کشتی‌های کروز شرکت MSC در شرق دریای مدیترانه است. در بخش شمالی جزیره، شهر رودس قرار دارد که بزرگترین شهر جزیره است. ترکیه از این جزیره تنها 20 کیلومتر فاصله دارد. شهر قدیمی رودس جواهری باقی مانده از قرون وسطی است. تورهای انتخابی ارائه شده توسط کشتی‌های کروز شما را به دیدن جاذبه‌های مختلف تاریخی و باستانی این نقطه از یونان دعوت می‌کنند. در ادامه این تورها را به شما معرفی می‌کنیم.

تورهای انتخابی کشتی کروز در رودس در یونان

گردش در شهر رودس (ROD04)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌ها: متوسط (سختی تور)
  • قیمت: 45 یورو (بزرگسالان)، 32 یورو (کودکان)

رودس به خاطر کولوسوس، یکی از عجایب هفتگانه دنیای باستان که زمانی در این منطقه بوده، مشهور است و به عنوان یکی از حفظ‌شده‌ترین شهرهای قرون وسطایی اروپا مطمئنا ارزش بازدید در تور یونان را دارد. این گشت به شما فرصت می‌دهد از تعداد زیادی از جاذبه‌های این شهر با پای پیاده دیدن کنید. در مسیرتان در اطراف بخش قدیمی شهر، که در سال 1988 در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است، از قصر قرن پانزدهمی و خارق‌العاده ارباب بزرگ دیدن خواهید کرد. متاسفانه قصر اصلی به طور گسترده‌ای در یک انفجار نابود شد. بازسازی دلسوزانه این بنا به سبک قرون وسطایی، به دست ایتالیایی‌های اشغالگر رودس در سال 1912 انجام شد. شما شانس این را خواهید داشت که در خیابان مشهور شوالیه‌ها پیاده‌روی کرده و از تعداد زیادی از مهمانخانه‌های قرون وسطایی‌اش دیدن کنید. تور شما با برگشت به کشتی پایان می‌گیرد.

توجه: از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی است، برای مهمانانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

قصر ارباب بزرگ و تپه فیلریموس (ROD07)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌ها: متوسط (سختی تور)
  • قیمت: 55 یورو (بزرگسالان)، 42 یورو (کودکان)

این تور گشت کامل و همه جانبه بازدید از شهر قرون وسطایی رودس را با منطقه باستان‌شناسی Filerimos ترکیب کرده است. بعد از خروج از بندر، یک سواری 30 دقیقه‌ای با اتوبوس شما را به منطقه باستان‌شناسی Filerimos می‌رساند که 15 کیلومتر با رودس فاصله دارد. در این مکان از منطقه بالای تپه دیدن خواهد کرد که شامل خرابه‌های باقی مانده از قرن سوم قبل از میلاد، شالوده یک معبد و مسیری خوش منظره به سمت غربی‌ترین بخش تپه است. تور شما در رودس ادامه پیدا خواهد کرد؛ در آنجا می‌توانید خیابان‌های باریک و تاریخی شهر را دیده و در خیابان شوالیه‌ها قدم بزنید. این گشت با بازدید از اطراف قصر ارباب بزرگ پایان خواهد گرفت. قصر اصلی به صورت گسترده‌ای در یک انفجار نابود شد ولی در سال 1912 در زمان اشغال رودس توسط ایتالیا به شکل دلسوزانه‌ای بازسازی شد.

توجه: از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی است، برای مهمانانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

لیندوس (ROD02)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌ها: متوسط (سختی تور)، گشت خرید
  • قیمت: 65 یورو (بزرگسالان)، 49 یورو (کودکان)

بعد از خروج از بندر، به وسیله یک اتوبوس مدرن و در یک سواری یک ساعته به سمت جنوب از میان مناطق روستایی فوق‌العاده زیبای جزیره رودس، به شهر و محوطه باستان‌شناسی Lindos خواهید رسید. این شهر توسط دوری‌ها، زمانی در قرن دهم قبل از میلاد ساخته شده است. لیندوس روی پرتگاهی صخره‌ای رو به خلیجی زیبا جای گرفته و در حدود 50 کیلومتری شهر رودس قرار دارد. در بالای شهر، آکروپولیس لیندوس قرار گرفته است. این مکان، دژی طبیعی بوده که توسط یونانی‌ها، رومی‌ها، بیزانسی‌ها، شوالیه‌های سینت جاون و اوتامان‌ها به یک قلعه مستحکم تبدیل شده است. این بنا مدت‌ها است که از نقش سابقش به عنوان محافظت کننده شهر بازنشسته شده و در این زمان مناظری دوست‌داشتنی از خلیج و خطوط ساحلی اطراف را برای گردشگران تور یونان فراهم می‌کند. در زمان‌های قدیم، زمانی بعد از 300 قبل از میلاد، معبد بزرگ آتنا لیندیا در اینجا ساخته شد. در زمان هلنیستی و رومی، چندین بنا به این معبد اضافه شدند و سرانجام در قرن چهارده بعد از میلاد بی استفاده شدند. در این جا فرصت آزاد خواهید داشت که خرید کنید و نمایش ساخت کوزه توسط هنرمندان محلی را ببینید. بعد از آن به بندر و کشتی بر خواهید گشت.

توجه: برای رسیدن به آکروپولیس باید از تعداد زیادی پله بالا بروید. این تور به مهمانانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه نمی‌شود.

خرابه‌های کمیروس (ROD03)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌ها: متوسط (سختی تور)
  • قیمت: 49 یورو (بزرگسالان)، 35 یورو (کودکان)

بعد از ترک بندر و یک سواری یک ساعته از میان دهکده‌های زیبای ساحل غربی جزیره شما به باقی‌مانده‌های شهر Kameiros می‌رسید. این شهر باستانی بر روی سه سطح مختلف ساخته شده است. تراس میانی محل قرارگیری سکونت‌گاه‌های اصلی بوده و توسط دوری‌ها در اوایل قرن هشتم قبل از میلاد ساخته شده است. در این تور بازدید از این مکان باستان‌شناسی همراه با راهنما، شما شانس این را خواهید داشت که از بقایای شهر شامل خانه‌های آتریوم‌دار (میان‌تالار)، معبدها و ته ستون‌هایی که زمانی نگهدارنده مجسمه‌ها بودند دیدن کنید. این تور همچنین شامل پیاده‌روی در امتداد خیابان شوالیه‌ها در بخش قدیمی شهر رودس نیز می‌باشد.

این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی است و برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

تور کشتی کروز

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در رودس در یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در رودس در یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021