تورهای انتخابی کشتی کروز در دبی (امارات متحده عربی)

همسایه شیخ‌نشین ما، قرار گرفته در سواحل خلیج فارس، یکی از پر طرفدارترین مقاصد جهان برای مسافرت‌های تفریحی است. در بسیاری از مسافرت‌ها فرصت آشنا شدن با بخش‌های ناآشنای این کشور و دیدن روی نادیده امارات متحده عربی کمتر پیش می‌آید. تجربه این کشور با کشتی کروز همین فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر لذت بردن از یکی از لوکس‌ترین وسایل سفر در دنیا، شما با همراه شدن در تورهای انتخابی کشتی‌های کروز MSC تجربه‌ای منحصر به فرد از دبی خواهید داشت.

تورهای انتخابی کشتی کروز در دبی (امارات متحده عربی)

سواری اکتشافی بر روی تپه‌های شنی (DXB07)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با نوشیدنی، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 89 یورو (بزرگسالان)، 79 یورو (کودکان)

در این ماجراجویی در تپه‌های شنی صحرا، خود را برای مهیج‌ترین و نفس‌گیرترین تجربه عمرتان آماده کنید. در این تور، یک سواری هیجان‌انگیز ترن هوایی مانند، بر روی تپه‌های شنی طلایی منتظر شما است و آن هم به وسیله یک اتومبیل چهارچرخ‌محرک راحت و مدرن. نقطه اوج این تور بازدید از یک کمپ دور افتاده در صحرا است، کمپی که با سبک عربی اصیل تزئین شده است. این نقطه آرامش‌بخش نه تنها مکانی عالی برای گذراندن اوقاتی آرام و ساکت در میان تپه‌های شنی خارق‌العاده است، بلکه فرصتی خوب برای شتر سواری و اسکی روی شن را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

توجه: راننده به انگلیسی اطلاعات در اختیارتان قرار می‌دهد. لطفا لباس‌های راحت و غیر رسمی و کفش‌های پیاده‌روی راحت به تن داشته باشید. از آنجا که این تور شامل حرکت بر روی سطوح ناهموار و سخت است، برای مهمانانی که مشکلات حرکتی، مشکلات گردن و کمر دارند و برای خانم‌های باردار و کودکان زیر 4 سال مناسب نیست. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. این تور فقط صبح‌های جمعه برای مهمانان سوار بر کشتی کروز در دسترس است. برای مهمانانی که در دبی سوار کشتی کروز می‌شوند، این تور صبح‌های شنبه در دسترس است. در روزهای جمعه این تور می‌تواند با تورهای DXB01 و DXB04 و DXB06 و DXB19 ترکیب شود. برگزاری این تور بستگی به شرایط آب و هوایی دارد.

تور شهر دبی (DXB06)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 59 یورو (بزرگسالان)، 45 یورو (کودکان)

تو شهر دبی، تضاد بین دنیای جدید و قدیم این شهر هیجان‌انگیز و با رشد فوق‌العاده سریع را به شما نشان می‌دهد. دبی به خاطر تاریخ طولانی‌اش در تجارت، بین گردشگران تور دبی به شهر تجار معروف است. این تور شما را از کنار هتل 7 ستاره برج‌العرب گذرانده و به شما فرصت عکس گرفتن از این سازه زیبا را می‌دهد. در ادامه گردش، برای عکس گرفتن در مسجد جمیرا که یک نمونه عالی از معماری نئو اسلامی است توقف خواهید داشت. بعد از آن به مرکز تجارت جهانی دبی خواهید رفت؛ این مرکز یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های شهر و یکی از اولین آسمان‌خراش‌های این منطقه است. بعد از آن در یک تضاد کامل، به منطقه قدیمی البستکیه دبی خواهید رفت. اینجا مکانی عالی برای لذت بردن از ساختمان‌های قدیمی این منطقه است. شاخصه اصلی این ساختمان‌ها بادگیرهایشان هستند که در زمان‌های قدیم در نبود سیستم‌های تهویه مطبوع وظیفه خنک کردن خانه‌ها را به عهده داشتند. این تور شامل بازدید از موزه واقع در دژ قرن هجدهمی الفهیدی، گذر از نهر با قایق‌های عبرة و یک توقف در بازار ادویه‌های معطر نیز هست. بازدید از بازار عظیم طلای دبی پایان‌بخش این تور خواهد بود. در این بازار فوق‌العاده عالی فروش فلزهای گرانبها، می‌توانید جواهرات طلایی زیبا را با جذاب‌ترین قیمت‌های روی زمین پیدا کنید.

توجه: به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. این تور فقط صبح‌های جمعه برای مهمانان سوار بر کشتی کروز در دسترس است. برای مهمانانی که سوار کشتی کروز می‌شوند این تور صبح‌های شنبه در دسترس است. در روزهای جمعه این تور می‌تواند با تورهای DXB01 و DXB07 و DXB12 ترکیب شود. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس یاری کند. این مسافران باید هماهنگی‌های لازم را در داخل کشتی کروز انجام دهند.

تور اختصاصی دبی: برج خلیفه و ناهار در برج العرب (DXB25)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، گشت خرید، بدون راهنما، همراه با ناهار، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 202 یورو (بزرگسالان)، 169 یورو (کودکان)

این تور قول ارائه احساسی منحصر به فرد از شهر و دیدن برخی از نمادین‌ترین سمبل‌های دبی را به شما می‌دهد. اولین مقصد در این تور یک روزه، به شما ثابت می‌کند که چرا به دبی شهر بازرگانان گفته می‌شود. یک سواری کوتاه مدت با اتوبوس شما را به Dubai Mall می‌رساند. این مجتمع تجاری در پایین برج دبی قرار گرفته و بخشی از این ساختمان به حساب می‌آید. در این جا زمان زیادی برای خرید دارید. بعد از آن با بالا رفتن از برج باورنکردنی الخلیفه، خود را برای لذت بردن از یکی از خارق‌العاده‌ترین منظره‌های دبی آماده کنید. این برج با ارتفاع سرگیجه‌آور 828 متری‌اش، رکورد جهانی بلندترین ساختمان جهان را در اختیار دارد. شما به سکوی تماشای منظره در طبقه 124ام برج رفته و نمایی 360 درجه و خارق‌العاده از دبی را قبل از برگشتن به سطح زمین و رفتن به برج العرب خواهید دید. این هتل لوکس که در جزیره‌ای مصنوعی ساخته شده، نه تنها جاذبه‌ای کاملا متناسب با هزاره جدید است، بلکه مکانی عالی است که می‌توانید در آنجا ناهار بخورید. بعد از آن که حسابی سر حال آمدید با اتوبوس به سفر خود ادامه داده و به جزیره نخل شکل Palm Jumeirah خواهید رفت. این جزیره مصنوعی در انتهای منطقه قدیمی البستکیة دبی قرار گرفته است. این بخش از دبی مکانی عالی برای توقفی کوتاه برای دیدن و لذت بردن از خانه‌های قدیمی این منطقه است. بادگیرهایی که می‌توانید در این منطقه ببینید، زمانی برای خنک کردن خانه‌ها در نبود سیستم‌های تهویه مطبوع مورد استفاده بودند و شاخصه این بناها هستند. مقصد بعدی شما موزه دبی قرار گرفته در قلعه قرن هجدهمی Al Fahidi است. این موزه قصد دارد روش زندگی سنتی در دبی را به نمایش بگذارد. بعد از عبور از رودخانه با قایق عبرة و توقف در بازار ادویه، شما به دیدن بازار عظیم طلای دبی خواهید رفت. این مکان برای خرید جواهرات و طلا با قیمت‌های فوق‌العاده پایین عالی است. بعد از آن به بندر بر خواهید گشت.

Dubai Mall

توجه: این تور تنها روزهای جمعه در دسترس است. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. این گشت برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

تور عجایب جدید دبی (DXB01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 55 یورو (بزرگسالان)، 42 یورو (کودکان)

این تور اکتشافی، با یک توقف برای عکس‌برداری در مکانی که تجسم دبی مدرن است شروع می‌شود. هتل مجلل برج العرب، تنها هتل 7 ستاره دنیا، نقطه توقف شما خواهد بود. این تور با سواری به سمت Palm Jumeirah، مجمع‌الجزایری مصنوعی به شکل یک درخت نخل ادامه پیدا خواهد کرد. هتل تاثیرگذار و جذاب Atlantis نیز فرصتی عالی برای گرفتن عکس‌های نفس‌گیر در اختیار شما قرار می‌دهد. مقصد بعدی شما در این تور Dubai Marina زیبا خواهد بود. هدف این مجموعه تبدیل شدن به بزرگترین محوطه بندری ساخته بشر در دنیا است. این تور شما را از میان محله‌های لوکس و اشرافی دبی یعنی Emirates Hill و The Spring عبور می‌دهد. گزینه بعدی در برنامه سفر، سواری در طول جاده شیخ زاید است. در ادامه به سوق (بازار) Al Bahar رفته و در آنجا می‌توانید از زمان آزاد خود برای گشتن در بازار استفاده کنید. این سوق بیش از 100 مغازه دارد که در آن‌ها انواع و اقسام چیزها به فروش می‌رسد. این بازار رستوران، کافه و مکان‌های استراحت دارد که در کنار مسیر پیاده‌روی اسکله بزرگ بازار جای گرفته‌اند. سوق البحّار که به معنی بازار دریانورد است نام خود را هم از معماری سنتی‌اش، راهروهای سنگی طبیعی، گذرگاه‌های طاق‌دار و نورپردازی ملایمش و هم از محل قرارگیری منحصر به فردش در جزیره‌ای در دریاچه برج خلیفه گرفته است.

توجه: به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. این تور فقط صبح‌های جمعه برای مهمانان حاضر در کشتی کروز در دسترس است. برای مهمانانی که سوار کشتی کروز می‌شوند این تور صبح‌های شنبه در دسترس است. در روزهای جمعه این تور می‌تواند با تورهای DXB03 و DXB04 و DXB06 و DXB18 و DXB19 ترکیب شود. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید یک کمک کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس یاری کند. این مسافران باید هماهنگی‌های لازم را در داخل کشتی کروز انجام دهند.

تور پیاده‌روی در دبی قدیمی (DXB36)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 29 یورو (بزرگسالان)، 22 یورو (کودکان)

اگر می‌خواهید بازدید از جاذبه‌های دبی برایتان زنده و مستقیم باشد، هیچ راه بهتری غیر از شرکت در این تور نیم روزه برای دیدن بخش قدیمی دبی وجود ندارد. در این تور شما بدون عجله و در آرامش کامل در خیابان‌های تاریخی این شهر قدم خواهید زد. برای شروع یک اتوبوس‌سواری کوتاه شما را به منطقه البستکیه می‌رساند. در مسیر، توقف کوتاهی برای عکس گرفتن در رودخانه آب شور دبی خواهید داشت. منطقه البستکیه مشخصا برای خانه‌های قدیمی و بادگیرهایش معروف است. این بادگیرها به صورت طبیعی و بدون نیاز به تهویه مطبوع که با برق کار کند، خانه‌ها را خنک می‌کنند. شما همچنین در مدت بازدید خود، از بازار پارچه و منطقه میراثی دبی نیز عبور خواهید کرد. نقطه برجسته و پایانی این تور توقف در موزه دبی که بخشی از قلعه قرن هجدهمی Al Fahidi است خواهد بود. شما یک ساعت فرصت دارید تا به سلیقه خودتان اطراف را بگردید و بعد از آن سوار بر اتوبوس به کشتی کروز برگشته و گشت شما پایان می‌گیرد.

Bastakiya

توجه: از آنجا که این تور شامل 3 ساعت راه رفتن و ایستادن است، برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

تماس با دلفین‌ها و بازدید از پارک آبی Aquaventure دبی (DXB09)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، بدون راهنما، محدودیت در عکسبرداری
  • قیمت برای هر نفر: 222 یورو (بزرگسالان)، 222 یورو (کودکان)

اگر تا به حال خواسته‌اید که با دلفین‌ها دوست شوید و آن‌ها را از نزدیک لمس کنید، این تور برای شما عالی است. در مسیر حرکت به سمت خلیج دلفین که بخشی از مجموعه هتل آتلانتیس است، شما از میان Palm Jumeirah نیز عبور خواهید کرد. Palm Jumeirah مجمع‌الجزایری مصنوعی و فوق‌العاده است. وقتی به خلیج دلفین رسیدید در آنجا با یک متخصص پستانداران دریایی همراه شده و او به شما اطلاعات مختصری در مورد زندگی دلفین‌ها داده و شما را در مورد چگونگی رفتار با این موجودات دریایی راهنمایی می‌کند. شما بعد از آن فرصت پیدا می‌کنید با دلفین‌ها در تالابشان تعامل داشته باشید (بدون شنا کردن). این تور با بازدید از پارک آبی Aquaventure که در نزدیکی قرار دارد ادامه پیدا می‌کند. این پارک سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز، استخرهای شنای آرامش‌دهنده و سواحل دست‌نخورده و زیبا دارد.

توجه: شما اجازه ندارید از کرم ضد آفتاب و روغن برنزه شدن استفاده کنید یا جواهرات همراه داشته باشید چرا که ممکن است به پوست دلفین‌ها صدمه بزنید. در این تور باید لباس شنا بپوشید. بچه‌ها برای شرکت در این تور باید حداقل 4 سال سن داشته باشند. یکی از والدین یا قیم قانونی باید کودکان زیر 12 سال را همراهی کنند. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. این تور صبح‌های جمعه برای مسافران حاضر در کشتی کروز در دسترس است و می‌تواند با DXB19 ترکیب شود.

شنا با دلفین‌ها و بازدید از پارک آبی Aquaventure دبی (DXB10)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، بدون راهنما، محدودیت در عکسبرداری، امکان شنا
  • قیمت برای هر نفر: 262 یورو (بزرگسالان)، 262 یورو (کودکان)

این تور فرصتی استثنائی در اختیار کسانی قرار می‌دهد که می‌خواهند در تور دبی از نزدیک با دلفین‌ها در تماس باشند؛ کسانی که می‌توانند در آب‌های عمیق شنا کنند. در مسیرتان به سمت خلیج دلفین که بخشی از مجموعه هتل آتلانتیس است، شما از میان جزیره‌ی مصنوعی Palm Jumeirah عبور خواهید کرد. وقتی به خلیج دلفین رسیدید یک آموزش‌دهنده متخصص، خیلی کوتاه در مورد دلفین‌ها با شما صحبت می‌کند. بعد از آن شما به آب زده، همراه با دلفین‌ها شنا کرده و بازی می‌کنید. این تور با بازدید از پارک آبی Aquaventure که در نزدیکی قرار دارد ادامه پیدا می‌کند. این پارک آبی سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز، استخرهای شنا و سواحل بکر و زیبا دارد.

توجه: شما اجازه ندارید از کرم ضد آفتاب و روغن برنزه شدن استفاده کنید یا جواهرات همراه داشته باشید چرا که ممکن است به پوست دلفین‌ها صدمه بزنید. مهمانان شرکت‌کننده در این تور باید وضعیت سلامتی خوبی داشته باشند. این تور برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. برای این تور باید لباس شنا همراه داشته باشید. کودکان برای شرکت در این تور باید حداقل 8 سال سن داشته باشند و کودکان زیر 12 سال باید همراه با والدین یا قیم قانونی خود باشند. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. این تور صبح‌های جمعه برای مسافران حاضر در کشتی کروز در دسترس است و می‌تواند با DXB19 ترکیب شود.

بازدید از جاذبه‌های شهر و باغ معجزه دبی (DXB37)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 32 یورو (بزرگسالان)، 29 یورو (کودکان)

این تور به دو بخش تقسیم شده و شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری دبی با اتوبوس و استراحت در باغ رنگارنگ معجزه‌ها است. سواری در اطراف دبی با یک توقف برای عکس گرفتن از برج العرب (تنها هتل 7 ستاره جهان) شروع می‌شود. بعد از آن تور ادامه پیدا کرده و به Palm Jumeirah (جزیره‌ای مصنوعی به شکل درخت نخل) خواهید رفت. در آنجا می‌توانید از منظره هتل آتلانتیس دیدن کرده و بعد از آن به محوطه بندری Dubai Marina (بزرگترین این نوع سازه‌ها در جهان) خواهید رفت. بعد از لذت بردن از این چشم‌اندازهای زیبای شهر، شما فرصت این را خواهید داشت که زمانی را در Miracle Garden دبی بگذرانید. در میان دریایی از گل‌های متنوع شما می‌توانید گیاهانی را ببینید که مختص مناطق معتدل هستند، ولی در این منطقه نادر و نایاب حساب می‌شوند. بخش گیاه‌آرایی باغ شامل نمایشی از گل‌های شکوفه کرده به شکل قلب، ستارگان، کلبه‌های اسکیمویی و هرم‌های غول‌پیکر است. در این جا می‌توانید از زیبایی پارک لذت ببرید، قبل از این که به کشتی کروز برگردید.

Dubai Marina

توجه: به مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک کننده استخدام کرده تا آنها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کند. ویلچرها نیز باید تا شونده باشند.

تماشای مناظر پانوراما از برج الخلیفه (DXB12)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 95 یورو (بزرگسالان)، 72 یورو (کودکان)

این تور با یک توقف برای عکس گرفتن در برج نمادین Al Arab شروع می‌شود. این برج تجسمی عالی از دبی مدرن بوده و تنها هتل 7 ستاره جهان است. این تور با یک سواری از میان Palm Jumeirah که مجمع‌الجزایری مصنوعی به شکل یک درخت نخل است ادامه پیدا می‌کند. این همان جایی است هتل زیبای آتلانتیس در آن قرار گرفته است. بعد از توقف برای عکس گرفتن، تور با عبور از جاده شیخ زاید، خارق‌العاده‌ترین بلوار دبی به پایانش نزدیک می‌شود. در پایان شما به برج اعجاب‌انگیز الخلیفه می‌روید؛ برجی که با ارتفاع سرگیجه‌آور 828 متری‌اش رکورد بلندترین ساختمان جهان را در اختیار دارد. به طبقه 124ام و سکوی تماشای منظره رفته و نمایی 360 درجه و عالی از دبی را خواهید دید.

توجه: به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. این تور فقط صبح‌های جمعه برای مهمانان حاضر در کشتی کروز در دسترس است و می‌تواند با تورهای DXB03 و DXB04 و DXB06 و DXB19 ترکیب شود. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس یاری کند. این مسافران باید هماهنگی لازم را در داخل کشتی کروز انجام دهند.

بازدید از Aquaventure در هتل آتلانتیس (DXB14)

  • مدت زمان تور: 5.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، امکان شنا
  • قیمت برای هر نفر: 92 یورو (بزرگسالان)، 65 یورو (کودکان)

در این تور شما Aquaventure، بزرگترین پارک آبی منطقه را تجربه خواهید کرد. در اصلی‌ترین بخش Aquaventure یعنی Ziggurat با نهایت ترس‌هایتان روبرو خواهید شد و اگر هنوز جراتی برایتان مانده باشد می‌توانید به Leap of Faith بروید؛ یک سقوط 27.5 متری تقریبا عمودی از داخل یک تونل پر آب به سمت آب‌های پر از کوسه. می‌توانید در آرامش در میان آبراه‌های به هم متصل مجموعه قایق‌های بادی سوار شوید. اگر جرات کردید به مسیرهای خروشان سر بزنید یا اگر نخواستید در آرامش و راحتی کامل از اثر جزر و مدی The Surge لذت ببرید. بازدیدکنندگان جوان‌تر برای داشتن یک تجربه ملایم‌تر می‌توانند در محوطه آب‌بازی Splashers خود را مشغول کنند. به هر گوشه این مجموعه که سر بزنید چیزی جدید منتظر شما است و در این جا تجربه‌ای منحصر به فرد از پارک‌های آبی خواهید داشت. قبل از برگشتن به کشتی کروز می‌توانید در ساحل شنی آتلانتیس استراحت کنید.

توجه: لباس‌های شنا، حوله و عینک شنای خود را فراموش نکنید. این تور برای مهمانانی که مشکل گردن و کمر دارند و برای زنان باردار مناسب نیست. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. این تور صبح‌های جمعه برای مسافران حاضر در کشتی کروز در دسترس است و می‌تواند با DXB19 ترکیب شود.

شام در میان تپه‌های شنی (DXB03)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با یک وعده غذایی، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 122 یورو (بزرگسالان)، 112 یورو (کودکان)

در این تور بیابان‌گردیِ ماجراجویانه یکی از بهترین تجربه‌های زندگی خود را خواهید داشت. یک اتومبیل چهارچرخ‌متحرک و مدرن آماده است تا یک سواری هیجان‌انگیز و ترن‌هوایی مانند را بر روی تپه‌های شنی به شما ارائه کند. تماشای منظره زیبای غروب آفتاب از بالای بلندترین تپه شنی و گرفتن عکس‌های خارق‌العاده، نویدبخش یک شب رویایی در صحرا خواهد بود. نقطه برجسته این تور به شکل یک شام باربیکیوی خوشمزه در یک محیط آرامش‌بخش و رمانتیک خود را به شما نشان می‌دهد. دیدن و تجربه کار یک هنرمند که با حنا طرح‌هایی فوق‌العاده زیبا بر روی دست و پا می‌کشد، از دیگر برنامه‌های تفریحی این تور است. نقاشی با حنا روی بدن رسمی محبوب در این منطقه از دنیا بوده و در مناسبت‌های خاص اجرا می‌شود. برای کامل شدن این تجربه زندگی بدوی در صحرا، شما می‌توانید شتر سواری نیز بکنید. در پایان این گردش جادویی شما سوار اتومبیل شده و به کشتی کروز بر خواهید گشت.

Henna

توجه: راننده به شما به انگلیسی اطلاعات می‌دهد. از آنجا که این تور شامل حرکت بر روی زمین‌های ناهموار و سخت است، برای مهمانانی که مشکلات حرکتی و مشکلات گردن و کمر دارند و خانم‌های باردار و کودکان زیر 4 سال مناسب نیست. لطفا لباس‌های راحت و غیر رسمی و کفش‌های پیاده‌روی راحتی به تن داشته باشید. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. این تور در بعد از ظهرهای جمعه برای مهمانان حاضر در کشتی کروز در دسترس است. این تور می‌تواند با تورهای DXB01 و DXB07 و DXB09 و DXB10 و DXB12 ترکیب شود.

گشت و گذار در دبی و ناهار در برج العرب (DXB20)

  • مدت زمان تور: 8 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با یک وعده غذایی، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 192 یورو (بزرگسالان)، 175 یورو (کودکان)

این تور لذت‌بخش بازدید از جاذبه‌های گردشگری دبی، به شما شانس این را می‌دهد که تضاد بین دنیای قدیم و جدید این شهر پر جنب و جوش و در حال رشد را کشف کنید. دبی به خاطر تاریخ طولانیش در زمینه تجارت، بین بسیاری از مسافران تور دبی به شهر بازرگانان شهره است. این تور شما را به منطقه تاریخی البستکیه دبی می‌برد؛ این بخش از شهر برای خانه‌های قدیمی زیبا و بادگیرهای خاصشان شناخته می‌شود. این سازه‌ها طراحی شدند تا ساختمان‌ها را در زمان‌هایی که خبری از سیستم‌های تهویه مطبوع نبود خنک کنند. این تور همچنین شامل بازدید از موزه دبی (قرار گرفته در دژ قرن هجدهمی الفهیدی)، گذر از رودخانه با قایق‌های عبره و توقف در بازارهای ادویه‌های معطر نیز هست. در انتها شما از بازار خیلی بزرگ طلای دبی دیدن خواهید کرد. در این جا می‌توانید طلا و جواهرات را با پایین‌ترین قیمت‌های دنیا خریداری کنید. توقف بعدی شما در این تور هتل 7 ستاره و بسیار مشهور برج‌العرب خواهد بود. این هتل لوکس که بر روی جزیره‌ای مصنوعی ساخته شده، نه تنها یک سازه متناسب با هزاره جدید است، بلکه مکانی عالی است که در آن می‌توانید توقف کنید و یک ناهار عالی بخورید. بعد از آن با اتوبوس به سمت Palm Jumeirah خواهید رفت؛ این جزیره مصنوعی به شکل یک درخت نخل در دریا ساخته شده است. در اینجا شانس این را خواهید داشت که از هتل آتلانتیس عکس بگیرید. بعد از آن سراغ دیگر نقطه برجسته این تور خواهید رفت: آکواریوم The Lost Chambers. در این مجموعه همان‌طور که در میان هزارتوی راهروها و تونل‌های زیرزمینی این مجموعه حرکت می‌کنید حس این را خواهید داشت که انگار مشغول دیدن خرابه‌های شهر افسانه‌ای آتلانتیس هستید. در این جا می‌توانید از موجودات اعجاب‌انگیز دریایی مانند دلقک‌ماهی‌ها، پیراناها و مرجان‌های رنگارنگ دریایی دیدن کنید. قبل از برگشت به بندر و کشتی کروز، آخرین توقف شما در این تور Dubai Mall، بزرگترین مرکز خرید موجود در دنیا خواهد بود. در آنجا می‌توانید از زمان آزاد خود استفاده کرده و در دنیای بی‌انتهای برندهای مشهور گردش کنید.

Dubai Gold

توجه: این تور تنها روزهای جمعه در دسترس است. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. این تور مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکل حرکتی دارند نیست.  این تور می‌تواند با DXB19 ترکیب شود.

گشت و گذار در شهر، شام در برج العرب و بازدید از The Lost Chambers دبی (DXB24)

  • مدت زمان تور: 8 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با یک وعده غذایی، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 192 یورو (بزرگسالان)، 175 یورو (کودکان)

در این گشت بعد از ظهر تا غروب می‌توانید با شهر بازرگانان یعنی دبی آشنا شوید. در ابتدا اتوبوس، شما را به بخش قدیمی و دوست‌داشتنی البستکیه برده تا خانه‌های سنتی آنجا و بادگیرهایشان را ببینید؛ ابزارهایی هوشمندانه برای خنک کردن خانه‌ها در زمان‌هایی که خبری از سیستم‌های الکتریکی تهویه مطبوع نبود. بعد از آن به موزه دبی خواهید رفت. این موزه در داخل دژ قرن هجدهمی الفهیدی قرار گرفته و هدفش نمایش زندگی سنتی دبی‌نشین‌ها به گردشگران است. بعد از گذشتن از رودخانه با یک قایق عبره و توقف در بازار ادویه، شما به بازار بزرگ طلای دبی خواهید رفت. این بازار مکانی عالی برای خرید طلا و جواهرات با قیمت‌های فوق‌العاده پایین است. بعد از آن به هتل 7 ستاره برج‌العرب می‌روید تا شام بخورید. این ساختمان فوق‌العاده، تالاری مرکزی با ارتفاع سرگیجه‌آور 180 متر دارد. دوباره حرکت کرده و مقصد بعدیتان جزیره مصنوعی نخل شکل Palm Jumeirah خواهد بود. در آنجا فرصت دارید از هتل اعجاب‌انگیز آتلانتیس عکس بگیرید. بعد از آن به آکواریوم Lost Chambers خواهید رفت. این مجموعه با هنرمندی فراوان به شکل شهر افسانه‌ای آتلانتیس ساخته شده است. همانطور که در راهروها و تونل‌های زیرزمینی با دیوارهای شیشه‌ای حرکت می‌کنید می‌توانید انواع و اقسام ماهی‌هایی را که در کنار شما شنا می‌کنند ببینید. توقف آخر شما در Dubai Mall عظیم خواهد بود. در آنجا می‌توانید به سراغ برندهای مشهور دنیا رفته و قبل از برگشتن به کشتی کروز خرید کنید.

Lost Chambers

توجه: این تور در بعد از ظهرهای جمعه در دسترس است. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. این تور مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکل حرکتی دارند نیست.

تجربه دبی در شب از برج الخلیفه (DXB19)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 75 یورو (بزرگسالان)، 59 یورو (کودکان)

این تور به شما اجازه می‌دهد زیبایی مسحورکننده دبی در شب هنگام و برج الخلیفه را در یک زمان تجربه کنید. بعد از ترک بندر، شما در طول جاده شیخ زاید (مشهورترین خیابان دبی) حرکت کرده و به برج الخلیفه خواهید رسید. این ساختمان با ارتفاع سرگیجه‌آور 828 متریش عنوان بلندترین ساختمان جهان را در اختیار دارد. سکوی تماشای منظره در طبقه 124ام، نمایی 360 درجه و عالی از دبی و چراغ‌های پر تلالو ساختمان‌ها را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. بعد از آن به Dubai Mall، بزرگترین مرکز خرید دنیا خواهید رفت. در آنجا زمان آزاد دارید تا مغازه‌های فروش برندهای معروف را گشته و از دیگر جاذبه‌های این مرکز مانند آکواریوم و باغ وحش زیر آب دیدن کنید. هزینه ورودی این جاذبه‌ها در قیمت تور لحاظ نشده است. این گشت همچنین فرصت تماشای نمایش منحصر به فرد فواره دبی را به شما می‌دهد. این نمایش تماشایی پرتاب آب به آسمان، در استخر پایین برج الخلیفه اجرا می‌شود. بعد از آن به بندر برخواهید گشت.

Dubai Night

توجه: این تور تنها شب‌های جمعه در دسترس است. زمان ترک کشتی کروز در این تور حدود ساعت 19.30 است. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید.

تور اختصاصی دبی با هواپیمای آبی (DXB15)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 349 یورو (بزرگسالان)، 295 یورو (کودکان)

چرا به تور کشتی کروز خود یک تجربه خاص اضافه نکرده و خودتان و یا عشقتان را مهمان یک گشت خاص در تور دبی نکنید؟ این تور استثنائی شامل یک پرواز 30 دقیقه‌ای با هواپیمای آبی بر فراز شهر دبی خواهد بود. در این تور ویژه دبی، دیدی عالی از شهر از آسمان خواهید داشت و می‌توانید هتل برج العرب، جزیره نخل شکل Palm Jumeirah، هتل آتلانتیس و به معنای واقعی کلمه آسمان‌خراش الخلیفه را ببینید. پرواز شما در بندر پایان می‌گیرد.

Palm

توجه: خلبان تنها به انگلیسی به شما اطلاعات می‌دهد. لطفا لباس‌های غیر رسمی و کفش‌های پیاده‌روی راحت به تن داشته باشید. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند، توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. کودکان باید حداقل 4 سال سن داشته باشند تا در این تور شرکت کنند. قبل از پرواز یک جلسه توجیهی کوتاه خواهید داشت.

گشت خرید در دبی (DXB33)

  • مدت زمان تور: 7 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، گشت خرید، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 25 یورو (بزرگسالان)، 25 یورو (کودکان)

اگر واقعا به خرید علاقه دارید، این تور یک روزه‌ی خرید انواع و اقسام چیزها، برای شما عالی است. اولین نقطه توقف شما در این گشت رویایی، بازار اعجاب‌انگیز Souk Madinat Jumeirah خواهد بود. این بازار یک بازآفرینی مدرن از یک بازار قدیمی با همان حال و هوا است. بعد از گشتن این بازار رنگارنگ و پر زرق و برق، شما به دو تا از بزرگترین مرکزهای خرید دنیا خواهید رفت: Mall of the Emirates و Dubai Mall. مجتمع تجاری امارات کار خود را در سال 2005 شروع کرد و همچنان در حال گسترش است. این مجتمع نه تنها بیشتر از 700 مغازه دارد، بلکه دارای اولین پیست اسکی سرپوشیده و پارک برفی خاورمیانه نیز هست. Dubai Mall حتی از آن نیز بزرگتر است. در این مجتمع بیش از 1200 فروشگاه با برندهای مشهور، بک آکواریوم شگفت‌انگیز، یک زمین اسکی سرپوشیده و خیلی چیزهای دیگر وجود دارد. این مجتمع در پایین برج الخلیفه قرار گرفته است، ساختمانی که به ارتفاع 830 متری سطح زمین رسیده و بلندترین سازه ساخت دست بشر در جهان است. بعد از آن و احتمالا با دستی پر، به کشتی کروز بر خواهید گشت.

Mall of the Emirates

توجه: به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک کننده استخدام کنند. این مهمانان می‌توانند هماهنگی‌های لازم را در کشتی کروز انجام دهند.

عکسبرداری از دبی به وسیله هواپیمای آبی (DXB16)

  • مدت زمان تور: 45 دقیقه
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 209 یورو (بزرگسالان)، 189 یورو (کودکان)

یک مینی‌ون لوکس شما را در بندر سوار کرده و با یک سفر کوتاه به اسکله و هواپیمای آبی خواهید رسید. پرواز ده دقیقه‌ای شما بر فراز دبی، فرصتی استثنائی به شما می‌دهد تا از زیبایی شهر از نقطه نظری کاملا جدید لذت برده و عکس‌های عالی بگیرید. دوربین خود را آماده نگه دارید تا مطمئن شوید چیزی را از دست نمی‌دهید.

Dubai

توجه: خلبان تنها به انگلیسی به شما اطلاعات می‌دهد. لباس‌های راحت و غیر رسمی و کفش‌های پیاده‌روی راحت بپوشید. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. کودکان باید حداقل 4 سال سن داشته باشند تا در این تور شرکت کنند. قبل از پرواز یک جلسه توجیهی کوتاه خواهید داشت.

تجربه‌ی شب‌های صحرای عربی و تور شهر ابوظبی (DXB38)

  • مدت زمان تور: 21.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با وعده غذایی
  • قیمت برای هر نفر: 505 دلار (بزرگسالان)، 505 دلار (کودکان)
  • قیمت برای هر نفر (کد DXB38SGL): 685 دلار (بزرگسالان)
  • قیمت برای هر نفر (کد DXB38CH): 359 دلار (کودکان)

اگر می‌خواهید جادوی شب‌های صحرا را تجربه کنید و همزمان در تور کشتی کروز خود از ابوظبی نیز دیدن کنید، به این تور منحصر به فرد ملحق شوید. بندر دبی را ترک می‌کنید و سوار بر یک خودروی چهارچرخ‌محرک به سمت صحرا پیش می‌روید. توقفی کوتاه کرده و باد لاستیک‌ها را کم می‌کنید تا از حرکت بر روی شن‌های نرم صحرا لذت بیشتری ببرید. بعد از توقف برای تماشای منظره زیبای غروب، به اقامتگاه صحرایی و لوکس Bab Al Shams می‌روید. Bab Al Shams Desert Resort & Spa در قلب صحرا و در میان تپه‌های شنی قرار گرفته است. این هتل فوق‌العاده لوکس در یک قلعه عربی ساخته شده و مکانی عالی برای گذراندن شب خواهد بود. در این هتل از یک شام اصیل خاورمیانه‌ای همراه با نمایش رقص محلی و موسیقی زنده لذت خواهید برد. روز بعد، بعد از میل کردن صبحانه، هتل را ترک می‌کنید و با یک سواری 2.5 ساعته به ابوظبی می‌روید. با ورود به منهتن دنیای عرب، به سمت اولین مقصدتان یعنی مسجد بسیار زیبای شیخ زاید می‌روید. این مسجد یک شاهکار معماری نئو اسلامی و یکی از بزرگترین مسجدهای دنیا است. محوطه بیرونی مسجد با حدود 1000 ستون زینت شده است. تمامی این ستون‌ها با 20 هزار پنل مرمری پوشیده شده‌اند و با سنگ‌های نیمه قیمتی تزئین شده‌اند. در ادامه در امتداد جاده بی‌نظیر Corniche حرکت کرده و از میان شهر ابوظبی عبور می‌کنید. در این گشت شما شانس این را خواهید داشت تا از بیرون از هتل لوکس Emirates Palace عکس بگیرید. این تور با بازدید از Manarat Al Saadiyat پایان می‌گیرد: این مرکز دیدی عالی از توسعه ثروتمندترین شهر روی زمین به شما می‌دهد.

Sheikh Zayed Mosque

توجه: شرکت‌کنندگان در این تور باید وضعیت فیزیکی خوبی داشته باشند. این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی و مشکلات کمر و گردن دارند و خانم‌های باردار مناسب نیست. در زمان سواری با جیپ، راننده اطلاعاتی مختصر به انگلیسی به شما می‌دهد. هر جیپ ظرفیت 6 مسافر را دارد. مهمانان برای بازدید از مکان‌های مذهبی باید لباس‌های پوشیده داشته باشند: لباس‌های گشاد و شلوارهای بلند. خانم‌ها هم باید روسری سر کنند. کد DXB38 برای اقامت در یک اتاق دو تخته است (2 بزرگسال یا یک بزرگسال و یک خردسال). کد DXB38SGL برای آن دسته از مسافرانی است که به یک اتاق یک تخته نیاز دارند. کد DXB38CH برای یک تخت اضافه برای یک کودک است. در این تور پاسپورت خود را همراه داشته باشید. این تور از طریق اینترنت قابل خرید نیست و در زمان حضور در کشتی کروز نیز نمی‌توان آن را تهیه کرد.

تجربه‌ی شب‌های صحرای عربی و تور شهر دبی (DXB39)

  • مدت زمان تور: 21.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با وعده غذایی
  • قیمت برای هر نفر: 505 دلار (بزرگسالان)، 505 دلار (کودکان)
  • قیمت برای هر نفر (کد DXB39SGL): 685 دلار (بزرگسالان)
  • قیمت برای هر نفر (کد DXB39CH): 359 دلار (کودکان)

اگر می‌خواهید جادوی شب‌های صحرا را تجربه کنید و همزمان در تور کشتی کروز خود از دبی نیز دیدن کنید به این تور منحصر به فرد ملحق شوید. بندر دبی و کشتی کروز را ترک می‌کنید و سوار بر یک خودروی چهارچرخ‌محرک به سمت صحرا پیش می‌روید. به صحرا که می‌رسید باد لاستیک‌ها را کم می‌کنید تا از حرکت بر روی شن‌های نرم صحرا لذت بیشتری ببرید. بعد از توقف برای تماشای منظره تماشایی غروب، به هتل لوکس Bab Al Shams می‌روید. هتل باب الشمس، در قلب صحرا و در میان تپه‌های شنی قرار گرفته و مکانی عالی برای گذراندن شب خواهد بود. در این هتل از یک شام اصیل خاورمیانه‌ای همراه با نمایش رقص محلی و موسیقی زنده لذت خواهید برد. صبح روز بعد، بعد از میل کردن صبحانه هتل را ترک می‌کنید و به دبی بر می‌گردید. گشت‌تان در دبی با بازدید از منطقه البستکیة دبی شروع می‌شود. این بخش از شهر برای خانه‌های قدیمی زیبا و بادگیرهایش معروف است. بادگیرها در زمان‌هایی که خبری از تهویه مطبوع نبود وظیفه خنک نگاه داشتن خانه‌ها را به عهده داشتند. از موزه دبی دیدن می‌کنید؛ این موزه در قلعه قرن هجدهمی الفهیدی قرار گرفته است. بعد از یک قایق‌سواری کوتاه به بازار سنتی دبی می‌روید. در آخر نیز از بازار طلای دبی و از بیرون از برج العرب دیدن می‌کنید. گشت‌تان با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Bab Al Shams

توجه: شرکت‌کنندگان در این تور باید وضعیت فیزیکی خوبی داشته باشند. این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی و مشکلات کمر و گردن دارند و خانم‌های باردار مناسب نیست. در زمان سواری با جیپ، راننده اطلاعاتی مختصر به انگلیسی به شما می‌دهد. هر جیپ ظرفیت 6 مسافر را دارد. مهمانان برای بازدید از مکان‌های مذهبی باید لباس‌های پوشیده داشته باشند: لباس‌های گشاد و شلوارهای بلند. خانم‌ها هم باید روسری سر کنند. کد DXB39 برای اقامت در یک اتاق دو تخته است (2 بزرگسال یا یک بزرگسال و یک خردسال). کد DXB39SGL برای آن دسته از مسافرانی است که به یک اتاق یک تخته نیاز دارند. کد DXB39CH برای یک تخت اضافه برای یک کودک است. در این تور پاسپورت خود را همراه داشته باشید. این تور از طریق اینترنت قابل خرید نیست و در زمان حضور در کشتی کروز نیز نمی‌توان آن را تهیه کرد.

لنج سواری و نوشیدنی در هتل برج العرب (DXB41)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 189 دلار (بزرگسالان)، 139 دلار (کودکان)

در این گشت بعد از ظهری، اول لنج‌سواری می‌کنید و بعد از آن از یک نوشیدنی عالی در محیط لوکس هتل برج العرب، لوکس‌ترین هتل دنیا، لذت خواهید برد. اتوبوس شما را به بندر رشید می‌برد؛ در آنجا سوار لنج می‌شوید. این قایق‌های چوبی سنتی، در شبه جزیره عربستان پر استفاده‌اند و از دهه 60 به این سو اصلی‌ترین وسایل تجارت بین خلیج فارس و شمال آفریقا بوده‌اند. بعد از خروج از لنج، سوار اتوبوس شده و به جزیره مصنوعی نخل جمیرا و برج العرب می‌روید. در چهارمین هتل بلند دنیا از یک نوشیدنی و خوراکی سبک در محیط اشرافی هتل لذت خواهید برد. این گشت با برگشت‌تان به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Burj Al Arab

توجه: برای این تور لباس‌های معمولی و نیمه رسمی به تن داشته باشید. مردها، پیراهن یقه‌دار، شلوارهای بلند یا جین‌های شیک و کفش‌های بسته بپوشند (کفش‌های ورزشی، کفش کتانی، دمپایی، تی‌شرت و شلوارک نپوشید). خانم‌ها نیز دامن و یا شلوار بلند، لباس آستین بلند و کفش‌های بسته یا باز به تن داشته باشند. این تور تنها جمعه برگزار می‌شود و برای مهمانانی است که در میانه سفرشان هستند و در دبی از کشتی کروز پیاده نمی‌شوند. این تور را می‌توان با کدهای DXB01 و DXB07 و DXB12 ترکیب کرد. فیلمبرداری و عکس‌برداری در محیطهای عمومی برج العرب محدودیت دارد. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید در هنگام ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. برای دریافت نوشیدنی، پاسپورت خود را همراه داشته باشید. لنج سواری به وضعیت آب و هوا بستگی دارد.

لنج سواری و چای در هتل برج العرب (DXB42)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 199 دلار (بزرگسالان)، 155 دلار (کودکان)

در ابتدای این تور نیم‌روزه، با یک سواری کوتاه به بندر رشید می‌روید. اتوبوس را ترک می‌کنید و لنج سوار می‌شوید. بعد از لنج‌سواری، توقفی کوتاه برای عکس گرفتن در محل مسجد جمیرا خواهید داشت. بعد از آن به جزیره پالم جمیرا و برج العرب می‌روید. در این هتل با چای و خوراکی پذیرایی می‌شوید. در انتها به کشتی کروز بر می‌گردید.

Burj Al Arab

توجه: برای این تور لباس‌های معمولی و نیمه رسمی به تن داشته باشید. مردها، پیراهن یقه‌دار، شلوارهای بلند یا جین‌های شیک و کفش‌های بسته بپوشند (کفش‌های ورزشی، کفش کتانی، دمپایی، تی‌شرت و شلوارک نپوشید). خانم‌ها نیز دامن و یا شلوار بلند، لباس آستین بلند و کفش‌های بسته یا باز به تن داشته باشند. این تور تنها جمعه برگزار می‌شود و برای مهمانانی است که در میانه سفرشان هستند و در دبی از کشتی کروز پیاده نمی‌شوند. این تور را می‌توان با کدهای DXB01 و DXB07 و DXB12 ترکیب کرد. فیلمبرداری و عکس‌برداری در محیطهای عمومی برج العرب محدودیت دارد. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید در هنگام ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. برای دریافت نوشیدنی، پاسپورت خود را همراه داشته باشید. لنج سواری به وضعیت آب و هوا بستگی دارد.

وسیله نقلیه همراه با راهنما

در این تورها یک اتومبیل همراه با یک راهنمای حرفه‌ای و راننده در بندر منتظر شما، خانواده و دوستانتان خواهد بود. شما می‌توانید تور خود را داشته باشید و با اتومبیلی که به صورت کامل در اختیارتان است از یک روز در بیرون از کشتی کروز لذت ببرید.

  • شناسه DXB67PV: ماشین شخصی به مدت 4 ساعت (429 یورو)
  • شناسه DXB73PV: ماشین شخصی به مدت 8 ساعت (599 یورو)
  • شناسه DXB68PV: مینی ون برای 3 تا 6 نفر به مدت 4 ساعت (529 یورو)
  • شناسه DXB74PV: مینی ون برای 3 تا 6 نفر به مدت 8 ساعت (699 یورو)

توجه: این تور شامل وسیله نقلیه، راننده، راهنما و بنزین است و قیمت این تور شامل هزینه‌های ورودی یا وعده غذایی نیست. قیمت تور بر اساس وسیله نقلیه است و بر اساس نفرات نیست. اگر می‌خواهید یک برنامه سفر سفارشی داشته باشید و بلیت ورودی جاذبه‌های توریستی را تهیه کنید می‌توانید با خدمه کشتی کروز صحبت کنید. در صورت درخواست، ون‌های بزرگتر هم قابل ارائه است.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در دبی (امارات متحده عربی)" امتیاز دهید

3 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در دبی (امارات متحده عربی)" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در دبی (امارات متحده عربی)"

1 دیدگاه

کریمی راد25 شهریور 1397

این تورها قیمتشون چقدره؟

پاسخ به کریمی راد
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021