تورهای انتخابی کشتی کروز در ابوظبی (امارات متحده عربی)

ابوظبی ثروتمندترین امارتِ امارات متحده عربی بوده و نقش پایتخت کشور را بازی می‌کند. این امارت تاثیر عمیقی بر سیاست کشور دارد. کشتی های کروز MSC در مسیرهای حرکت خود در خلیج فارس در بندر ابوظبی توقف داشته و تورهای متنوعی از خود شهر و مناطق اطراف در اختیار مسافران تور ابوظبی قرار می‌دهند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در ابوظبی (امارات متحده عربی)

گردش لوکس با جیپ و شام در صحرا (AUH25)

  • مدت زمان تور: 7 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با یک وعده غذایی، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 159 یورو (بزرگسالان)، 139 یورو (کودکان)

در این گشتِ شب‌های عربی، شما به عمق صحرای ابوظبی رفته و تجربه‌ای فرهنگی و به معنای واقعی همه جانبه از این شهر خواهید داشت. این تور شامل یک شام خوشمزه از غذاهای اصیل عربی نیز هست. شما کشتی کروز را در بعد از ظهر ترک کرده و سوار یک اتومبیل چهارچرخ‌محرک و مدرن شده و بعد از آن یک سواری 1.5 ساعته تا رسیدن به صحرا خواهید داشت. در آنجا شما می‌توانید از یک سواری خارق‌العاده بر روی تپه‌های شنی خوش‌منظره لذت برده و توقفی کوتاه خواهید داشت و فرصت پیدا می‌کنید شتر سواری را تجربه کنید. به جای آن می‌توانید از زمان آزاد خود استفاده کرده و نقاشی‌های سحرانگیز با حنا را تجربه کنید. نقاشی با حنا شکلی فوق‌العاده پر جزئیات از هنر نقاشی روی بدن به صورت نیمه ماندگار است. این هنر در این منطقه خیلی محبوب است. با رسیدن به دهکده اختصاصی این تور، شب‌های عربی شما ادامه پیدا کرده و یک شام بوفه در فضایی رمانتیک و با حال و هوای صحرایی در انتظارتان خواهد بود. برای حسن ختام، مراسمی از رقص سنتی را خواهید دید. تور با برگشتن به کشتی کروز به پایان می‌رسد.

Desert

توجه: راننده به انگلیسی به شما اطلاعات می‌دهد. این تور برای کسانی که مشکل حرکتی دارند، ویلچر سواران، افراد مسن و خانم‌های باردار مناسب نیست. لطفا لباس‌های غیر رسمی و کفش‌های پیاده‌روی راحت بپوشید.

ماجراجویی در تپه‌های شنی صحرا (AUH04)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 85 یورو (بزرگسالان)، 79 یورو (کودکان)

با تور ماجراجویی تپه‌های شنی صحرا، هیجان‌انگیزترین تجربه زندگیتان را خواهید داشت. یک سواری ترن هوایی مانند هیجان‌انگیز بر روی تپه‌های شنی طلایی رنگ منتظر شما خواهد بود و آن را از داخل یک سواری چهارچرخ محرکِ مدرن تجربه خواهید کرد. در بالای بلندترین تپه‌های شنی می‌توانید از مناظر فوق‌العاده زیبای اطراف لذت ببرید، عکس‌های اعجاب‌انگیز بگیرید و اجازه دهید تخیلتان در پهنه خالی صحرا پرواز کند. در ادامه تور شما از میان دهکده‌ها و مزارع قدیمی گذشته و سبک سنتی زندگی که در این مکان‌ها در جریان است و در تضاد کامل با برج‌های فوق مدرن پایتخت است را خواهید دید.

توجه: راننده به شما به انگلیسی اطلاعات خواهد داد. به خاطر تفاوت قابل ملاحظه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. این تور برای کسانی که مشکلات حرکتی دارند، افراد مسن و خانم‌های باردار مناسب نیست. برای شرکت در این تور لباس‌های غیر رسمی و راحت و کفش‌های پیاده‌روی راحتی بپوشید. این تور صبح‌ها برگزار می‌شود و می‌توان با تورهای AUH07 و AUH09 ترکیب شود.

العین: واحه‌ای از یک شهر (AUH06)

  • مدت زمان تور: 6.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 99 یورو (بزرگسالان)، 75 یورو (کودکان)

یک سواری 2 ساعته با اتوبوس شما را به شهر تاریخی العین خواهد برد. این شهر با نام شهر باغ نیز شناخته شده و شهرتش را همزمان مدیون منظره مدرن شهری، سرسبزی، پارک‌های عمومی زیبا، میدان‌های مجلل و پر جزئیات و باغ‌ها و همچنین بلوارهای گسترده‌اش است. این شهرِ صحراییِ دلفریب که با تپه‌های شنی طلایی و قرمز و تپه‌های کوچک با شکل‌های غیر معمول احاطه شده همیشه توقفگاهی مهم در مسیر کاروان‌های سنتی بوده است. تور العین با یک پیاده‌روی آرامش‌بخش در میان درختان نخل فراوان شروع شده و در این میان شما می‌توانید از یک نمونه عالی از فلجی در حال کار دیدن کنید. فلج نوعی کاریز و یک سیستم آبیاری باستانی است. این تور همچنین شما را به بازدید از موزه قصر شیخ زاید خواهد برد. سادگی معماری این ساختمان همراه با باغ‌های خنک و پر آرامشش و درختان نخل سرسبزش قرار گرفته در کناره غربی واحه العین، بدون شک تاثیری فراموش نشدنی در مسافران تور کشتی کروز خواهد داشت. قبل از برگشت به ابوظبی، یک بازدید از بازار مشهور شتر العین خواهید داشت. در این بازدید فرصتی عالی خواهید داشت تا این موجودات پرطاقت صحرا را دیده و این محیط تجاری با حال و هوای قدیمی را تجربه کنید.

توجه: به خاطر تفاوت قابل ملاحظه‌ی دما بین محیطهای بیرونی و محیطهای مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید.

تور کشف ابوظبی (AUH01)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 62 یورو (بزرگسالان)، 45 یورو (کودکان)

قرار گرفته بر کناره سواحل آب‌های خلیج فارس، ابوظبی نه تنها پایتخت امارات متحده عربی بلکه خانه برخی از شگفت‌آورترین معماری‌های دنیا، آسمانخراش‌های آینده‌نگرانه و مساجد باشکوه است. وقتی از اسکله خارج شوید، این تور شما را به مسجد بسیار زیبا و فراموش‌نشدنی شیخ زاید می‌برد؛ شاهکاری از معماری نئو اسلامی و یکی از بزرگترین مسجدهای دنیا. محوطه بیرونی مسجد با حدود 1000 ستون آراسته شده و تمام این ستون‌ها با بیش از 20 هزار پنل مرمری که با سنگ‌های قیمتی شامل لاجورد، عقیق، آمیتیست، صدف آبلونی و مادر مروارید جواهرنشان شده‌اند، تزئین شده‌اند. در ادامه این تور، شما در امتداد جاده تماشایی Corniche حرکت کرده و از میان شهر ابوظبی که به خاطر فراوانی آسمان‌خراش‌های شیشه‌ای فوق مدرنش با نام منهتن دنیای عرب شناخته می‌شود، عبور خواهید کرد. در این تور فرصت خواهید داشت از هتل مجلل Emirates Palace (تنها از محیط بیرونی) که به خاطر محل قرارگیری چشمگیرش به ساختمانی منحصر به فرد تبدیل شده است، عکس بگیرید. این تور با بازدید از مناره السعدیات، مرکز خاصی که دیدی عالی از توسعه ثروتمندترین شهر دنیا به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد پایان می‌گیرد.

توجه: این گشت در بعد از ظهر در دسترس است و از بندر شروع و در همان جا خاتمه می‌یابد. به خاطر تفاوت دمایی محیط‌های بیرونی و مکان‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل که مجهز به تهویه مطبوع است توصیه می‌کنیم یک بلوز کتانی سبک یا ژاکت کش‌باف برای راحتی خودتان همراه داشته باشید. پوشش اسلامی برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. اگر روز تور مصادف با جشنی مذهبی باشد بازدید از مسجد تنها از بیرون صورت می‌گیرد. این تور با شناسه AUH01E تنها برای مسافرانی در دسترس است که در ابوظبی سوار کشتی کروز می‌شوند.

تور بازدید از مسجد شیخ زاید و ابوظبی خوش‌منظره (AUH32)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، شامل سواری طولانی با اتوبوس
  • قیمت برای هر نفر: 45 یورو (بزرگسالان)، 32 یورو (کودکان)

بازدید از یکی از بهترین نمونه‌های معماری نئو اسلامی و بازدید از دیدنی‌های ابوظبی با اتوبوس در برنامه سفر این تور لذت‌بخش وجود دارند. یک اتوبوس سواری کوتاه شما را به مقصدتان می‌رساند: مسجد فوق‌العاده زیبای شیخ زاید، یکی از بزرگترین مساجد دنیا با داشتن فضایی برای میزبانی 41 هزار نمازگزار. از ویژگی‌های اصلی داخل مسجد می‌توان به فرش بسیار بزرگی که با دستان حدود 1300 فرش‌باف بافته شده است، هفت چلچراغ که با کریستال‌های سواروفسکی تزئین شده‌اند، چندین حوضچه که بازتاب‌دهنده راهروهای زیبای مسجد هستند و 96 ستون مرمرین که با مادر مروارید تزئین شده‌اند اشاره کرد. محوطه بیرونی نیز با حدود 1000 ستون پوشیده شده از مرمر که آنها نیز با لاجورد، عقیق، آمیتیست، صدف ابلونی و مادر مروارید جواهرنشان شده‌اند، تزئین شده است. سیستم نورپردازی فوق‌العاده پیشرفته، شب‌ها این عمارت را نورانی می‌کند. بعد از بازدید از مسجد سوار اتوبوس شده و قبل از برگشتن به کشتی کروز در داخل شهر ابوظبی گشته و از بهترین جاذبه‌های شهر دیدن می‌کنید. ابوظبی شهری است که به خاطر فراوانی آسمان‌خراش‌های فوق مدرن شیشه‌ای و فولادیش، منهتن دنیای عرب لقب گرفته است.

Sheikh Zayed

توجه: راهنمایی در این گشت تنها به زبان انگلیسی است. مهمانان برای بازدید از مکان‌های مذهبی باید پوشش اسلامی داشته باشند (روسری برای خانم‌ها و لباس‌های گشاد و کاملا پوشیده). به مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آنها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کند. این تور صبحگاهی می‌تواند با تور بعد از ظهری AUH07 ترکیب شود. این تور تنها در زمان حضور در کشتی کروز قابل رزرو کردن است.

بازدید از جاذبه‌های گردشگری ابوظبی و نوشیدن چای در برج اتحاد (AUH23)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، ظرفیت محدود، بدون راهنما، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 72 یورو (بزرگسالان)، 52 یورو (کودکان)

این تور نیم روزه لذت‌بخش بازدید از اصلی‌ترین جاذبه‌های ابوظبی با یک سواری دیدنی با اتوبوس در امتداد جاده کنار آبی Corniche شروع شده و شما به اولین توقفگاهتان می‌رسید: دهکده موروثی ابوظبی. این موزه زنده به نمایش سنت‌ها و رسوم شگفت‌انگیز امارات متحده عربی اختصاص داده شده است. در این مکان همان‌طور که قدم می‌زنید شانس این را دارید که خیمه‌ها، خانه‌های حیاطدار، یک سیستم آبیاری قدیمی و کارگاه‌های هنرمندان و دیگر جاذبه‌های این مکان را ببینید. از قدیم به جدید، مقصد بعدیتان برج‌های اتحاد خواهد بود، مجموعه‌ای از 5 آسمان‌خراش‌های مدرن که در سال 2011 تکمیل شدند. شما به طبقه 74ام یکی از برج‌ها رفته و از چای، کیک و دیدن مناظر باشکوه از سکوی تماشای منظره لذت خواهید برد. در این جا فرصتی عالی خواهید داشت تا عکس بگیرید. گردش بیرون شهری شما در این تور با سواری از کنار محوطه قصر تا رسیدن به مسجد بزرگ شیخ زاید برای عکس گرفتن از بیرون محوطه تمام می‌شود. بعد از آن به بندر و کشتی کروز بر خواهید گشت.

Etihad Towers

توجه: به خاطر تفاوت قابل ملاحظه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. توصیه می‌کنیم لباس‌های نیمه رسمی به تن داشته باشید. برای مردان پیراهن یقه‌دار و در صورت امکان آستین کوتاه به اضافه شلوارهای بلند و کفش‌های بسته توصیه می‌شود. کفش ورزشی، دمپایی، تیشرت و شلوارک نپوشید. برای زنان شلوارها و دامن‌های بلند، لباس‌های آستین بلند و کفش‌های بسته توصیه می‌شود. این تور به طور تقریبی در ساعت 14.30 شروع می‌شود. این تور در بعد از ظهر اجرا شده و می‌تواند با تورهای AUH01 و AUH04 ترکیب شود. به مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کرده تا آنها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کند.

بازدید از جاذبه‌های گردشگری ابوظبی و پارک موضوعی دنیای فراری (AUH19)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 105 یورو (بزرگسالان)، 95 یورو (کودکان)

در این تور گردش شهری یک روزه شما از جاذبه‌های گردشگری ابوظبی دیدن می‌کنید، شهر را گشته و تفریح خواهید کرد. اولین توقف شما در این تور سد موج‌شکن مصنوعی خواهد بود. در آنجا می‌توانید منظره‌های افق حیرت‌آور شهر را ببینید. بعد از آن گشت شما ادامه پیدا کرده و از نمای بیرونی هتل نمادین 7 ستاره Emirates Palac دیدن خواهید کرد. بعد از گذراندن یک زمان کوتاه برای عکس گرفتن به سمت مسجد زیبای شیخ زاید خواهید رفت. محوطه بیرونی این مسجد با 1000 ستون مرمرین و مزین شده با جواهرات خودنمایی می‌کند. با پشت سر گذاشتن یکی از شاخص‌ترین کارهای مهندسی دنیا به سمت نمایشگاهی رهسپار خواهید شد که به یکی از مشهورترین وسایل نقلیه دنیا اختصاص داده شده است. پارک تفریحی دنیای فراری پارکی اعجاب‌انگیز در جزیره یاس است. سقف 200 هزار متر مربعی، بخش مرکزی پارک را پوشش داده و آن را به بزرگترین پارک تفریحی سرپوشیده دنیا تبدیل کرده است. بعد از آن زمان کافی خواهید داشت تا ناهار میل کنید (هزینه ناهار به عهده خودتان است) یا پارک و جاذبه‌های بسیار متنوع و زیادش را ببینید. این پارک 20 سواری مهیج و مناسب تمام خانواده، سریع‌ترین ترن هوایی دنیا و نمایشگاهی از ماشین‌های فراری دارد. این تور با برگشت به بندر و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Ferrari World

توجه: راهنمایی تور معمولا به زبان انگلیسی است. پوشیدن لباس‌های اسلامی برای بازدید از مکان‌های مذهبی لازم است. خانم‌ها باید روسری به سر داشته باشند. اگر این گشت با مراسم مذهبی مصادف شود بازدید از مسجد از بیرون خواهد بود. سواری Scuderia Challenge در قیمت تور لحاظ نشده است. بازدید از پارک به صورت انفرادی خواهد بود. برخی از جاذبه‌های پارک ممکن است در زمان بازدید شما به خاطر تعمیرات بسته باشند. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید یک کمک‌کننده استخدام کنند.

تور پشت صحنه پیست فرمول وان یاس (AUH09)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 89 یورو (بزرگسالان)، 69 یورو (کودکان)

در این تور شما فرصت این را دارید که به پشت صحنه یکی از پیشرفته‌ترین پیست‌های فرمول وان دنیا بروید. شما در اطراف پیست گشته و از مکان‌های کلیدی آن شامل جایگاه ویژه شمالی، Yas Marina، برج شمس، ساختمان سرخ و جاده مسابقه سرعت یاس دیدن خواهید کرد. در این بازدید همچنین از امکانات فوق مدرن مجموعه شامل اتاق کنترل مسابقه دیدن کرده و فرصتی منحصر به فرد برای رفتن به جایگاه اهدای کاپ داشته تا مانند یک قهرمان فرمول وان عکس بگیرید. در این مجموعه می‌توانید از سازه شگفت‌آور هتل یاس و Marina لوکس دیدن کنید. این از آن تجربه‌هایی است که هر کسی که به تور ابوظبی می‌رود باید آن را داشته باشد. تمام عاشقان ورزش‌های موتوری و کسانی که به چنین مجموعه‌های ورزشی فوق مدرنی علاقه دارند باید این تور را در برنامه تور ابوظبی خود داشته باشند. شما پیست فرمول 1 را مشاهده کرده و در مورد تمام جنبه‌های آن اطلاعات کسب می‌کنید و نگاهی کامل به چیزهایی می‌اندازید که معمولا برای طرفداران در زمان مسابقات قابل مشاهده نیستند.

توجه: در این تور، از بعضی مکان‌ها از بیرون (برج شمس) دیدن می‌کنید و از برخی از داخل. این موضوع بستگی به روز گشت و مسابقات در حال برگزاری در پیست دارد. به خاطر تفاوت قابل ملاحظه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. ای تور حدودا در ساعت 14 شروع می‌شود. این تور در بعد از ظهرها در دسترس است و می‌تواند با تورهای AUH01 و AUH04 ترکیب شود.

تفریح در پارک تفریحی دنیای فراری (AUH08)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 99 یورو (بزرگسالان)، 89 یورو (کودکان)

ابوظبی که به عنوان نقطه تقاطع اروپا، آسیا و آفریقا شناخته می‌شود حالا پارک تفریحی دنیای فراری را در خود جای داده که یکی از مکان‌هایی است که باید حتما در تور امارات متحده عربی ببینید. با یک سفر کوتاه با اتوبوس به این پارک می‌رسید. این پارک موضوعی، تعداد زیادی جاذبه تفریحی و سواری‌های هیجان‌انگیز برای بچه‌ها و بزرگسالان دارد. در میان بیش از 20 سواری مدرن و عالی شما می‌توانید سریع‌ترین ترن هوایی دنیا را نیز پیدا کنید. این ترن شما را با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت جابه‌جا می‌کند تا وحشت و هیجانِ سواری یک اتومبیل فرمول وان را شبیه‌سازی کند. به اندازه کافی نترسیده‌اید؟ به سراغ تجربه نیروی گرانش بروید. این سواری مسافران خودش را تا ارتفاع 62 متری تا سقف بالا برده تا آدرنالین خون آن‌ها را پر کند. بعد از آن صندلی‌ها رها شده و سقوطی مستقیم و سریع به پایین خواهند داشت. شما همچنین می‌تواند سواری V12 را تجربه کنید. این سواری سفری است به قلب یک موتور 12 سیلندر فراری 599. در نمایشگاه ماشین‌های فراری می‌توانید تجربه‌ای از نزدیک از این ماشین‌ها داشته باشید. تور پارک تفریحی دنیای فراری برای گذراندن یک روز عالی همراه با خانواده فوق‌العاده توصیه می‌شود.

توجه: به خاطر تفاوت قابل ملاحظه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. سواری Scuderia Challeng در قیمت تور لحاظ نشده است. این تور حدودا ساعت 12 شهر شروع می‌شود. زمان‌های رفتن به پارک و برگشتن ساعت‌های ثابتی هستند. مهمانان پارک را به تنهایی بازدید خواهند کرد. برخی از وسایل تفریحی پارک ممکن است در زمان بازدید شما به خاطر تعمیرات بسته باشند. به کسانی که ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند. این تور با شناسه AUH08E برای مسافرانی که در ابوظبی سوار کشتی کروز می‌شوند در دسترس است.

عکس‌برداری از ابوظبی با هواپیمای آبی (AUH15)

  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، بدون راهنما، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 209 یورو (بزرگسالان)، 189 یورو (کودکان)

یکی از دلپذیرترین راه‌ها برای دیدن منظره‌ها، از بالا است، از ارتفاعی که باعث شود حس کنید دنیای زیر پایتان مانند نسخه‌ای مینیاتوری از خود واقعی‌اش شده، به چیزی کمی دوست‌دارانه‌تر تبدیل شده و اندازه جذاب‌تری پیدا کرده است. این تور بهترین راه برای لذت بردن از منظره‌های ابوظبی و مناطق شهری‌اش است. در ابتدا با مینی‌ون به بارانداز می‌روید تا سوار هواپیمای دریایی شوید. این هواپیما شما را به سفری 25 دقیقه‌ای و شگفت‌آور برده و در آن بالا می‌توانید از مناظر خارق‌العاده شهر ویدئو تهیه کرده یا عکس بگیرید. بعد از تجربه دیدن ابوظبی از این نقطه‌نظر منحصر به فرد، به سطح زمین برگشته و با یک سفر کوتاه به کشتی کروز باز می‌گردید.

abu dhabi aerial view

توجه: خلبان به انگلیسی به شما اطلاعات می‌دهد. لطفا لباس‌های معمولی و کفش‌های راحتی به تن داشته باشید. بچه‌ها برای شرکت در این تور باید بالای 4 سال سن داشته باشند. به خاطر تفاوت قابل ملاحظه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. مهمانان قبل از پرواز یک جلسه توجیهی کوتاه خواهند داشت. این تور تنها در زمان حضور در کشتی کروز قابل رزرو است.

چشم‌انداز ابوظبی و نوشیدن چای در هتل قصر امارات (AUH07)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 122 یورو (بزرگسالان)، 92 یورو (کودکان)

در این تور شهری آرامش‌بخش از منظره‌های مجلل شهر ابوظبی همراه با اتمسفر بین‌المللی‌اش، خیابان‌های پهنش و هزاران جریب زمین درخت کاری شده لذت خواهید برد. این تور شامل یک مراسم سنتی از نوشیدن چای به سبک بریتانیایی در هتل پر تلالو Emirates Palace است. تپه‌های شنی جزیره لولو و آب‌های یاقوتی خلیج فارس همان‌قدر دیدنی هستند که جاده Corniche که محل زندگی فوق ثروتمندان ابوظبی است. قبل از رسیدن به هتل Emirates Palace برای صرف چای بعد از ظهری، خود را برای شگفت‌زده شدن از معماری‌های خارق‌العاده آسمان‌خراش‌های فوق مدرن و فراوان شهر آماده کنید. در زمان توقف در منطقه موج‌شکن خوش‌منظره ابوظبی می‌توانید مهارت‌های خود به عنوان یک عکاس را به حد عالی برسانید. با داشتن یک ساحل 1.3 کیلومتری اختصاصی از شن‌های سفید و احاطه شده با چیزی در حدود 856 هکتار از باغ‌های تزئین شده به شکلی هنرمندانه، هتل Emirates Palace یکی از دلرباترین دیدنی‌های ابوظبی به شمار می‌رود. در این هتل می‌توانید جو لوکس و پر تجملی که هر گوشه از این بهشت آرامش‌بخش را پر کرده، استشمام کرده و از چای بعد از ظهری خوشمزه خود لذت ببرید. این تور شامل بازدید از منطقه فرهنگی جزیره سعدیات نیز می‌شود.

توجه: به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. توصیه می‌کنیم لباس‌های نیمه رسمی به تن داشته باشید. برای مردان پیراهن یقه‌دار و در صورت امکان آستین کوتاه به اضافه شلوارهای بلند و کفش‌های بسته توصیه می‌شود. کفش ورزشی، دمپایی، تیشرت و شلوارک نپوشید. برای زنان شلوارها و دامن‌های بلند، لباس‌های آستین بلند و کفش‌های بسته توصیه می‌شود. این تور به طور تقریبی در ساعت 14.30 شروع میشود. این تور در بعد از ظهر اجرا شده و می‌تواند با تورهای AUH01 و AUH04 ترکیب شود. به مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک کننده استخدام کرده تا آنها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کند. ویلچرها نیز باید تا شونده باشند.

ابوظبی، رستوران Rogo's و دنیای فراری (AUH24)

  • مدت زمان تور: 8 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با یک وعده غذایی
  • قیمت برای هر نفر: 182 دلار (بزرگسالان)، 132 دلار (کودکان)

در این تور شانس این را خواهید داشت که جاذبه‌های اصلی شهر ابوظبی را در یک گشت یک روزه ببینید. این تور با بازدید از شهر ابوظبی، سوار بر اتوبوس شروع می‌شود. در این مسیر شما از جاده Corniche، هتل شگفت‌انگیز Emirates Palace و مسجد شیخ زاید دیدن خواهید کرد. بعد از آن به جزیره مصنوعی یاس می‌روید تا در رستوران متفاوت Rogo's ناهار میل کنید. در این رستوران غذایتان با گذر از مسیرهای پیچ در پیچ به شما می‌رسد. غیر از غذاهای خوشمزه، این رستوران طراحی داخلی جذابی دارد که هم بچه‌ها و هم بزرگترها را به خود جذب می‌کند. بعد از آن به دنیای فراری می‌روید. این پارک تفریحی یکی از بزرگترین‌ها در نوع خودش در دنیا است. در این جا زمان آزاد دارید تا از جاذبه‌های متعدد پارک مانند سواری‌های مختلف، سریع‌ترین ترن هوایی دنیا و نمایشگاهایی از ماشین‌های فراری دیدن کنید. در انتها اتوبوس منتظر شما خواهد بود تا شما را به کشتی کروز برگرداند.

Rogo

توجه: اگر راهنما برای زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان انگلیسی خواهد بود. مهمانان برای بازدید از مکان‌های مذهبی باید لباس‌های پوشیده به تن داشته باشند. ماموران مسجد می‌توانند از ورود شما جلوگیری کنند، اگر لباس مناسب نداشته باشید. در زمان برگزاری مراسم مذهبی تنها از بیرون مسجد دیدن می‌کنید. مهمانان از پارک به تنهایی دیدن می‌کنند. برخی از جاذبه‌های پارک ممکن است بدون اعلام قبلی و برای تعمیرات بسته باشند.

وسیله نقلیه همراه با راهنما

در این تورها یک اتومبیل همراه با یک راهنمای حرفه‌ای و راننده در بندر منتظر شما، خانواده و دوستانتان خواهد بود. شما می‌توانید تور خود را داشته باشید و با اتومبیلی که به صورت کامل در اختیارتان است از یک روز در بیرون از کشتی کروز لذت ببرید.

  • شناسه AUH67PV: ماشین شخصی به مدت 4 ساعت (429 یورو)
  • شناسه AUH73PV: ماشین شخصی به مدت 8 ساعت (599 یورو)
  • شناسه AUH68PV: مینی ون برای 3 تا 6 نفر به مدت 4 ساعت (529 یورو)
  • شناسه AUH74PV: مینی ون برای 3 تا 6 نفر به مدت 8 ساعت (699 یورو)

توجه: این تور شامل وسیله نقلیه، راننده، راهنما و بنزین است و قیمت این تور شامل هزینه‌های ورودی یا وعده غذایی نیست. قیمت تور بر اساس وسیله نقلیه است و بر اساس نفرات نیست. اگر می‌خواهید یک برنامه سفر سفارشی داشته باشید و بلیت ورودی جاذبه‌های توریستی را تهیه کنید می‌توانید با خدمه کشتی کروز صحبت کنید. در صورت درخواست، ون‌های بزرگتر هم قابل ارائه است.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در ابوظبی (امارات متحده عربی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در ابوظبی (امارات متحده عربی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021