8.4 ترابایت داده های ایمیل های چینی ها هک شد

یک پایگاه داده ایمیل متعلق به دانشگاه چینی جیائو تونگ حاوی 8.4 ترابایت متادیتا در اینترنت در دسترس عموم قرار گرفته است. علت این مساله عدم رعایت استانداردهای امنیتی بوده است.

8.4 ترابایت داده های ایمیل های چینی ها هک شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، یک پایگاه داده ایمیل متعلق به دانشگاهی در چین جیائو تونگ حاوی 8.4 ترابایت متادیتا در اینترنت در دسترس عموم قرار گرفته است. علت این مساله عدم رعایت استانداردهای امنیتی بوده است.

سروری که اطلاعات مختلف ایمیل به وسیله آن سرقت شده اولین بار در 22 می سال 2019 توسط شرکت امنیتی کلودفلیر شناسایی شد. این پایگاه داده حاوی 9.5 میلیارد ردیف داده است که در زمان سرقت کماکان مورد استفاده بوده اند.

دانشگاه چینی جیائو تونگ در شانگهای واقع بوده و یکی از بزرگترین مجموعه های دانشگاهی در این کشور است. بیش از 41 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکترا در این دانشگاه تحصیل می نمایند. خدمات ایمیل این دانشگاه توسط شرکت زیمبرا ارائه می گردد که بیش از 200 هزار کسب و کار مختلف در جهان از آن خدمات دریافت می نمایند.

هنوز تعیین نیست چه فرد یا افرادی در سرقت این پایگاه داده و اطلاعات موجود در آن نقش داشته اند. اما تحقیقات در این زمینه برای شناسایی عوامل اقدام مذکور در جریان است.

به "8.4 ترابایت داده های ایمیل های چینی ها هک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8.4 ترابایت داده های ایمیل های چینی ها هک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021