کارگاه آموزشی آشنایی با ظرفیت های گردشگری و بوم گردی نظرآباد

مدیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نظرآباد گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با ظرفیت های گردشگری و بوم گردی نظرآباد به صورت رایگان فردا برگزار می گردد.

کارگاه آموزشی آشنایی با ظرفیت های گردشگری و بوم گردی نظرآباد

مهدی کاظمی، مدیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار از، گفت: کارگاه آموزشی رایگان جهت آشنایی عموم مردم و علاقه مندان حوزه گردشگری با ظرفیت های گردشگری و بوم گردی شهرستان نظرآباد برگزار می گردد.

کاظمی با اشاره بر توانمندی های غنی گردشگری این شهرستان اضافه نمود: شهرستان نظرآباد صاحب 9 هزار سال فرهنگ و مدنیت بوده و دارای اماکن گردشگری همچون محوطه ازبکی با چندین تپه از جمله تینال تپه و دیگر تپه ها، کوه های مریخی، تالاب صالحیه و... است.

او گفت: روستاهای هدف گردشگری نیز شامل نجم آباد، احمدآباد، قلعه آذری و چند روستای همگی مستعد ایجاد تاسیسات بوم گردی هستند.

مدیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نظرآباد اضافه نمود: در راستای معرفی هرچه شایسته تر شهرستان نظرآباد و ظرفیت های گردشگری و بوم گردی بسیار آن به عموم مردم، کارگاه آموزشی آشنایی با ظرفیت های نامبرده فردا سه شنبه مورخ 26 آذرماه امسال ساعت 9 صبح در محل فرهنگسرای هنر شهرک سیدجمال الدین برگزار خواهد شد.

او در انتها گفت: حضور در این دوره آموزشی که با تدریس اساتید به نام این حوزه و مدیران مربوطه همراه خواهد بود برای عموم مردم شریف استان و علاقه مندان حوزه گردشگری و بوم گردی کاملا رایگان است.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "کارگاه آموزشی آشنایی با ظرفیت های گردشگری و بوم گردی نظرآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی آشنایی با ظرفیت های گردشگری و بوم گردی نظرآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021