کاراته وان چین، میعاد کمک طلایی شد

نماینده وزن 60- کیلوگرم کاراته ایران با برتری در دیدار نهایی مسابقات کاراته وان چین به مدال طلا دست یافت.

کاراته وان چین، میعاد کمک طلایی شد

به گزارش خبرنگاران ، روز سوم از مسابقات لیگ دنیای کاراته وان سری A امروز(یکشنبه) در شانگ های چین پیگیری شد و نماینده کشورمان به رقابت با رقبای خود پرداختند.

در دیدار پایانی وزن 60- کیلوگرم، میعد کمک نماینده شایسته کشورمان به مصاف آری صمدان نفر شماره یک رنکینگ از ترکیه رفت و پس از تساوی صفر-صفر با رای داروان به برتری دست یافت تا به مدال طلای این مسابقات دست پیدا کند.

کمک در این مسابقات ابتدا با نتیجه 5 بر 2 از سد میلتون بوسیرون از فرانسه گذشت و در ادامه با نتیجه 6 بر 2 مقابل هو لی از هنگ کنگ به برتری دست یافت.

نماینده کاراته کشورمان در سومین مبارزه نیز با نتیجه 3 بر صفر ژنوس استفانوس از یونان را مغلوب کرد. کمک در گام چهارم مقابل بروس داگلاس برزیلی دارنده مدال های طلا، نقره و 2 برنز دنیا با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید. او در دور پنجم نیز موفق شد با نتیجه 5 بر 3 از سد کریم آبوئیتانایب قهرمانی امیدهای دنیا از مصر عبور کند. کمک در مرحله نیمه نهایی نیز پس از تساوی صفر-صفر مقابل صدرالدین سایماتوف دارنده عنوان قهرمانی امیدهای دنیا از ازبکستان با رای داوران به برتری دست یافت و فینالیست شد.

در دیدار رده بندی کاتای تیمی نیز تیم کاتای بانوان آوای رزم متشکل از فاطمه موفقی، ملیکا کیوانی و یاسمن صافیبا نتیجه 5 بر صفر مغلوب تیم اسلواکی شد تا زا دست یابی به مدال برنز باز بماند.

همچنین در دیدار رده بندی وزن 84+ کیلوگرم، کوشا تیموری نماینده کشورمان به مصاف لوکا کاستا از بلژیک رفت و با شکست 2 بر صفر از رسیدن به مدال برنز بازماند.

به "کاراته وان چین، میعاد کمک طلایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان چین، میعاد کمک طلایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021