ارتقای گردشگری آموزشی با تعطیلات تابستانی

با شروع تعطیلات تابستانی، بازار گردشگری چین به رونق خود ادامه می دهد. به گفته آژانس خبری «Xinhua» و با استناد به بعضی از پلتفرم های گردشگری آنلاین، انتظار می رود که اندازه این بازار از مدت مشابه در سال 2019 پیشی بگیرد.

ارتقای گردشگری آموزشی با تعطیلات تابستانی

بعضی از حالت های گردشگری جدید شامل «تورهای فارق التحصیلی»، «تورهای مطالعاتی» و «تورهای کتب درسی» می شوند که برای بهبود هرچه بیشتر این صنعت و ترغیب به مصرف، در سال جاری اجرا شده اند. داده های پلتفرم های خدمات آنلاین «Meituan» و «Dianping» نشان می دهند که جستجوی «تورهای فارق التحصیلی» در هفته اخیر 1139 درصد رشد داشت.

فروش محصولات تورهای مطالعاتی از ماه جون 4 برابر شده. در پایان بیست و سومین روز ماه جون، رزرو بعضی از بلیت های مکان های سرپوشیده ای مثل موزه ها و آکواریوم ها به ترتیب 324 و 412 درصد به صورت ماهانه افزایش یافت. تور کتب تحصیلی که در آن دانش آموزان از چشم اندازهایی که در کتاب های درسی خود دیده اند، بازدید می کنند تا پس زمینه های فرهنگی و اشاره های تاریخی چین را بطور دست اول تجربه کنند، برای گردشگران به تازگی رایج شده؛ امری که مستلزم ارتقا یافتن است. Meituan نشان می دهد که جستجوی «تورهای کتب درسی» در هفته اخیر در مقایسه با دوره مشابه در سال پیش 480 درصد افزایش یافته.

 

منبع: وبسایت ChinaTravelNews

به "ارتقای گردشگری آموزشی با تعطیلات تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای گردشگری آموزشی با تعطیلات تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021