چین به اتهام زنی ترامپ درباره پسر بایدن واکنش نشان داد

ایرنا نوشت:گنگ شوانگ سخنگوی وزارت خارجه چین اتهامات اخیر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا مبنی بر پرداخت پول از سوی چین به هانتر بایدن جوانترین پسر جو بایدن معاون سابق رییس جمهوری آمریکا را رد کرد.

چین به اتهام زنی ترامپ درباره پسر بایدن واکنش نشان داد

شبکه خبری آسیا نیوز روز دوشنبه گزارش کرد چنین اتهاماتی از سوی چین کاملا مردود است و طرح چنین مسایلی نیز نادرست است.

یک هفته قبل ترامپ اتهاماتی را بیان کرد مبنی بر اینکه پسر جوان بایدن با یک میلیارد و 500 میلیون دلار سرمایه، چین را ترک نموده است.

این اخبار در واقع مربوط به فعالیت های تجاری پسر بایدن در چین است ترامپ در این باره توئیت نموده است هانتر با یک میلیارد و 500 میلیون دلاری که از چین بدست آورده و با هواپیمای ایرفورس دو آمریکا این کشور را ترک نموده است و این یک رویداد بسیار وحشتناک و بی سابقه در دنیا است.

گزارش می افزاید در سال 2017 میلادی نیز ایوانکا ترامپ دختر رییس جمهوری آمریکا امتیاز یک مارک تجاری چین را در اختیار گرفته است و بعد از همین خبر ایوانکا در ضیافت شامی با رییس جمهور چین نیز شرکت کرد.

بر اساس شواهد در سال 2008 میلادی هم پسر بایدن یک شرکت تجاری تشکیل داد و در سال 2013 میلادی با یک شرکت خصوصی چینی تفاهنامه همکاری امضا کرد.

جرج مسیروس از وکلای هانتر بایدن می گوید نهایتا یک شرکت مدیریتی مشترک فعال شد که بخشی از سهامش نیز به هانتر تعلق داشت و در واقع سهم او در معامله ای که در سال 2013 میلادی در چین انجام شد نزدیک به 4 میلیون و 200 هزار دلار بود زیرا او در این شرکت 420 هزار دلار سهام داشته است و رقم یک میلیارد و 500 میلیون دلار مطرح شده توسط ترامپ از اساس نادرست است.

بر اساس اخبار این رسانه هانتر بایدن دسامبر سال 2013 از ژاپن با هواپیمای ایرفورس 2 وارد چین شده بود.

به "چین به اتهام زنی ترامپ درباره پسر بایدن واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین به اتهام زنی ترامپ درباره پسر بایدن واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021