نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

چین از عرضه قریب الوقوع ارز دیجیتالی خود اطلاع داد

بانک مرکزی چین در بیانیه ای اظهار داشت که بخش زیادی از کارهای مربوط به توسعه ارز دیجیتالی این کشور تکمیل شده است و تاکنون مراحل طراحی سطح بالای ارز، فرمول بندی استانداردهای ضروری، امور تحقیق و توسعه و تست ارز دیجیتالی در بستر آزمایشی صورت گرفته است.

چین از عرضه قریب الوقوع ارز دیجیتالی خود اطلاع داد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، بانک مرکزی چین در بیانیه ای گفت که بخش زیادی از کارهای مربوط به توسعه ارز دیجیتالی این کشور تکمیل شده است و تاکنون مراحل طراحی سطح بالای ارز، فرمول بندی استانداردهای ضروری، امور تحقیق و توسعه و تست ارز دیجیتالی در بستر آزمایشی اجرا شده است.

پیش تر نیز رسانه خبری سای جینگ چین اعلام نموده بود مراحل آزمایشی ارز دیجیتالی چین در مناطقی از این کشور نظیر شنژن و سوژو اجرا شده است.

بانک مرکزی چین هم چنین اعلام نموده است که می خواهد حجم وجه نقد موجود در جامعه را محدود کند. دولت در حال حاضر اقدامات آزمایشی برای محدود ساختن عرضه ارز فیزیکی را اغاز نموده است. به گفته خبرگزاری دولتی چین، زمانی که نگرانی های مربوط به حوزه پولشویی و تامین اقتصادی تروریسم با استفاده از ارزهای دیجیتالی برطرف گردد، این ارزها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

مو چانگ چون، مدیر بخش تحقیقات ارزهای دیجیتالی در بانک مرکزی چین در یک کنفرانس در شهر سنگاپور گفت: باید اول به نگرانی های موجود در مورد استفاده مجرمانه از ارزهای دیجتالی پاسخ دهیم. می دانیم که برای مردم استفاده از پول کاغذی محبوب تر است، چون فکر می نمایند تراکنش هایشان زیر نظر دولت نخواهد بود اما در تلاشیم به مردم این اطمینان را بدهیم که می توانند با خیالی آسوده به استفاده از ارزهای دیجیتالی بپردازند.

پیش تر دولت چین اعلام نموده بود که احتمالا شبکه گسترده مبتنی بر فناوری بلاک چین در این کشور تا ماه آوریل راه اندازی خواهد شد.

در حال حاضر شرکت های بزرگ فناوری و ارتباطی چین نظیر چاینا موبیل، چاینا یونیون پی و بانک بازرگانی چین در حال همکاری با بانک مرکزی برای توسعه و عرضه ارز دیجیتالی این کشور هستند.

چین احتمالا نخستین اقتصاد بزرگ دنیا خواهد بود که ارزی دیجتالی را عرضه می نماید. بانک مرکزی اروپا اعلام نموده است که کار راه اندازی ارز دیجیتالی منطقه یورو در مرحله مقدماتی قرار گرفته است و بانک مرکزی آمریکا نیز اعلام نموده است فعلا نیازی به راه اندازی ارز دیجیتالی نمی بیند.

به "چین از عرضه قریب الوقوع ارز دیجیتالی خود اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین از عرضه قریب الوقوع ارز دیجیتالی خود اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021