نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

چراغ سبز چین برای فراوری خودروهای برقی تسلا

شرکت تسلاموتورز آمریکا به تازگی اعلام نموده است که از وزارت صنعت چین مجوزهای لازم را برای شروع رسمی فراوری خودروهای برقی مدل تسلا3 را در این کشور اخذ نموده است.

چراغ سبز چین برای فراوری خودروهای برقی تسلا

به گزارش خبرنگاران، شرکت تسلاموتورز آمریکا به عنوان یکی از خودروسازان نوظهور و نوپا که در سال های اخیر با کوشش های مداوم خود به موفقیت های قابل توجهی در توسعه و فراوری خودروهای الکتریکی لوکس و قدرتمند دست یافته است، در بازارهای دنیای به جز ایالات متحده آمریکا نظیر چین و بعضی دیگر از کشورهای اروپایی نیز توانسته سهم بازار و فروش چشمگیری را به خود اختصاص دهد و در این حوزه از سایر رقبای خود سبقت بگیرد.

سال پیش بود که اخبار و گزارش های متعددی از سوی این خودروساز نوپا و جاه طلب آمریکایی منتشر شده بود که نشان می داد این شرکت می خواهد با احداث کارخانه اختصاصی خود، گیگافکتوری 3، و راه اندازی خط فراوری خودروهای تمام الکتریکی تسلا مدل 3 در چین، علاوه بر کاهش هزینه برای خریداری این خودروها توسط مشتریان و شهروندان چینی، سهم قابل توجهی از بازار این کشور را به خود اختصاص دهد.

بر اساس گزارش وب سایت اتو اکسپرس، باوجود افزایش قیمت خودروهای برقی تسلاموتورز آمریکا که تحت تاثیر قانون افزایش تعرفه واردات محصولاتی که در خاک کشور چین فراوری می شوند، بوجود آمده است همچنان مشتریان چینی ترجیح می دهند که در صورت تمایل به خریداری خودروهای برقی، مدلهای مختلفی از خودروهای تسلا را بخرند.

بنابراین به نظر می رسد که تسلا برنامه ریزی های بلند مدتی در مورد فراوری انبوه خودروهای تمام الکتریکی، لوکس و قدرتمند خود در خاک چین دارد و حالا با صدور تمامی مجوزهای لازم برای راه اندازی خط فراوری کارخانه های گیگافکتوری، قادر خواهد بود با سهولت بیشتر، هزینه های تمام شده کمتر و قیمت مصرف نماینده پایین تری محصولات خود را به یکی از بزرگترین بازارهای خود عرضه کند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر دنیا به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و فراوری خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی نمایند.

چین هم همانند بسیاری از کشورهای دیگر همچون انگلستان، فرانسه، اسپانیا، یونان، مکزیک و هند، تصمیم گرفته است که فروش، فراوری و استفاده از خودروهای بنزینی و دیزلی را که موجب آلودگی هوا و محیط زیست می شوند، نهایتا تا یک دهه آینده ممنوع اعلام کند.

طبق آمارهای منتشر شده در سال گذشته، 15 درصد از درآمد شرکت تسلا از چین بعنوان بزرگترین بازار خودروی دنیا، تامین می گردد که به گفته تحلیلگران، از زمان احداث کارخانه اختصاصی تسلاموتورز تحت عنوان گیگافکتوری 3 در این کشور پهناور، فروش این خودروهای لوکس، قدرتمند و پاک افزایش بسیار بیشتری پیدا نموده است.

به "چراغ سبز چین برای فراوری خودروهای برقی تسلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز چین برای فراوری خودروهای برقی تسلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021