پرسپولیس و سردرگمی برای سرمربی، ایتالیا، کرواسی، آرژانتین و یونان!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در 4 سال گذشته با حضور برانکو ایوانکوویچ یکی از با ثبات ترین تیم های ایرانی بود و با تفکر تاکتیکی خاص برانکو توانست سه عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را به دست آورد و سال جاری هم صاحب جام حذفی گردد.

پرسپولیس و سردرگمی برای سرمربی، ایتالیا، کرواسی، آرژانتین و یونان!

جدایی برانکو از این تیم کافی بود تا نظم ظاهری سرخپوشان که پشت نتایج و موفقیت های این مربی شکل گرفته بود، از هم بپاشد. بعد از فسخ قرارداد برانکو، پرسپولیس سراغ گزینه های مختلفی رفته است و هنوز هم نتوانسته مذاکره با مربیان مدنظرش را به نتیجه برساند.

پرسپولیس بلافاصله در اولین گام بعد از برانکو، سراغ یحیی گل محمدی سرمربی پدیده رفت. هرچند گل محمدی هم علاقه شدیدی داشت به تیم پرسپولیس بیاید و جانشین برانکو گردد اما مدیران باشگاه پدیده جلوی درخواست پرسپولیس ایستادند و سد راه بازگشت یحیی شدند.

بعد از آن پرسپولیس با انتشار بیانیه ای، رسماً از تصمیم خود برای انتخاب سرمربی خارجی اطلاع داد. در پی این بیانیه، علی رغبتی، مهدی محمد نبی و ایرج عرب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل سرخپوشان به ترکیه رفتند تا با مربی مدنظرشان به توافق برسند.

سفر مدیران پرسپولیس به ترکیه کافی بود تا از نمایش سردرگمی این باشگاه برای انتخاب جانشین برانکو پرده برداری گردد. طی دو روز اخیر نام مربیان مختلف و زیادی برای نیمکت پرسپولیس مطرح شده است.

این گزینه ها از والتر زنگای ایتالیایی آغاز شد. طولی نکشید نام آنته چاچیچ مربی کروات و هموطن برانکو بر سر زبان ها افتاد و حتی رسانه های کرواسی این خبر را تایید کردند. در شرایطی که به نظر می رسید چاچیچ گزینه اصلی پرسپولیس باشد، اسامی مربیان دیگری از جمله گابریل کالدرون آرژانتینی، الکساندر نوری ایرانی - آلمانی، ده بیاسی و کاررا ایتالیایی هم به میان آمد تا طرفداران و رسانه ها دچار سرگیجه شوند!

در میان عدم شفاف سازی مسئولان پرسپولیس، حالا نام گزینه دیگری برای نیمکت این تیم مطرح شده است. گفته می گردد تاکیس لمونیس یونانی که سابقه کار در تیم های یونانی از جمله المپیاکوس و پانیونیوس را بر عهده دارد، از جمله گزینه هایی است که در ترکیه با مدیران پرسپولیس و مذاکره نموده است.

مطرح شدن نام این مربیان و مذاکره پرسپولیس با آنها نشان دهنده سردرگمی مدیرانی است که احتمالاً بدون توجه به نیازهای تاکتیکی و فنی این تیم، صرفاً دنبال پر کردن نیمکت این تیم هستند. نیمکتی که گفته می گردد با دستور وزارت ورزش تا انتها همین هفته باید تکلیفش تعیین گردد!

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "پرسپولیس و سردرگمی برای سرمربی، ایتالیا، کرواسی، آرژانتین و یونان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و سردرگمی برای سرمربی، ایتالیا، کرواسی، آرژانتین و یونان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021