واکنش دانشگاه علوم پزشکی یزد به شناسایی دو گردشگر مشکوک به کرونا

در حالی که وزیر بهداشت می گوید دو توریست، یک نفر چینی و یک نفر آلمانی اکنون تحت الحفظ در قرنطینه در یزد به سر می برند؛ معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید دارد که تست بیماران خارجی مشکوک به کرونا در یزد، منفی بوده است.

واکنش دانشگاه علوم پزشکی یزد به شناسایی دو گردشگر مشکوک به کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، دکتر محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تست بیماران خارجی مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا در این استان، منفی بوده است.

وی اضافه نمود: روز دوشنبه یک بیمار چینی با علایم مشکوک تنفسی به متخصصی در یزد مراجعه می نماید که این متخصص هم برای آنالیز بیشتر، بیمار را به بیمارستان شهید صدوقی یزد معرفی میکند.

به گفته وی، در این بیمارستان هم تمام اقدامات لازم را به سرعت انجام و در آنالیز های اجرا شده تعیین می گردد که این توریست چینی در تماس با یک گردشگری آلمانی بوده که این تبعه آلمانی هم علایم تنفسی مشکوک داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تمام اقدامات لازم در این بیمارستان انجام و نمونه های گرفته شده بلافاصله به تهران ارسال می گردد که در گزارش شفاهی به ما اعلام می گردد که وجود ویروس کرونا در این دو بیمار، منفی است.

نوری شادکام توضیح داد: این اطمینان را به مردم می دهیم که بخش بهداشت و درمان استان یزد به دقت مراقبت می نماید و مردم نگران نباشند، به همه بیمارستان ها تذکر داده شده و به متخصصان هم گفته شده اگر با یک بیمار مشکوک بخصوص خارجی روبرو شدند بلافاصله تمام اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد یادآور شد: مردم هم خیال شان راحت که بهداشت و درمان استان یزد مراقب و هوشیار است و با دقت رصد می نماید و اگر مسئله ای باشد به سرعت وارد عمل می گردد.

آژانس مسافرتی آوای بورالان

به "واکنش دانشگاه علوم پزشکی یزد به شناسایی دو گردشگر مشکوک به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دانشگاه علوم پزشکی یزد به شناسایی دو گردشگر مشکوک به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021