همکاری دانشگاه تهران با دانشگاه های ایتالیا افزایش می یابد

سفیر ایتالیا و رئیس دانشگاه تهران در دیداری بر گسترش همکاری های علمی و آموزشی بین دانشگاه تهران و دانشگاه های ایتالیا تأکید کردند.

همکاری دانشگاه تهران با دانشگاه های ایتالیا افزایش می یابد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، سفیر ایتالیا و وینچسه روسو راپنا، دبیر اول امور فرهنگی سفارت ایتالیا در دیدار با رئیس و مسئولان دانشگاه تهران پیرامون مسائل مختلف گفت وگو کردند.

در این جلسه محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، با اشاره به حوزه های علمی مشترک بین ایران و ایتالیا چون تاریخ، فرهنگ و هنر به معرفی دانشگاه تهران و ظرفیت های آن پرداخت.

جوزته پرونه، سفیر ایتالیا، نیز از همکاری مشترک بین ایتالیا و پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران در برگزاری روز هنر معاصر، در ماه اکتبر امسال قدردانی و برای تداوم اینگونه برنامه ها ابراز امیدواری کرد.

هم چنین در این دیدار موضوعاتی نظیر همکاری در عرصه علم و فناوری و علوم نوین؛ ایجاد دوره های مدرک مشترک؛ همکاری اتحادیه دانشگاه های برتر ایران و ایتالیا؛ همکاری بیشتر در زمینه اراسموس پلاس؛ گفت وگو بین دانشگاه های دو کشور و ایجاد رویکرد و فرصت و پیشرفت در زمینه جهانی شدن؛ گفتگو درباره تسهیل در امر روادیدهای دانشجویی؛ برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی؛ تبادل استاد و دانشجو در رشته های مختلف به ویژه زبان و ادبیات ایتالیایی و زبان و ادبیات فارسی؛ توسعه بازدیدهای علمی مشترک مطرح و مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

به "همکاری دانشگاه تهران با دانشگاه های ایتالیا افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دانشگاه تهران با دانشگاه های ایتالیا افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021