نوزاد سلطنتی انگلیس، جاذبه گردشگری؟!!!

همزمان با نزدیک شدن زمان تولد کودک خاندان سلطنتی بریتانیا، که با برگزاری مراسم ویژه ای برای جذب توریست همراه است، گردشگران اروپایی را به لندن سرازیر نموده اما لندنی ها ازهم اکنون برای فرار از این کودک آماده می شوند.

نوزاد سلطنتی انگلیس، جاذبه گردشگری؟!!!

همزمان با نزدیک شدن به زمان تولد کودک سلطنتی بریتانیا آماده پذیرایی از سیل گردشگرانی می گردد که از کشورهای خارجی برای شرکت در مراسم تولد شاهزاده تازه به جهان آمده، به این کشور سفر می نمایند.

به گزارش سایت lastminute.com که سایت درجه یک اروپایی برای ثبت نام ورزو مسافران درسراسر اروپاست، تعداد گردشگران و مسافرانی که برای پرواز به لندن ثبت نام نموده اند،باحدود 17 درصد افزایش و در بخش رزو هتل ها طی هفته آخر ماه ژوئن با 13 درصد افزایش روند رو به رشد داشته است.

این سایت همچنین پیش بینی نموده است، همان طور که ازدواج عضو خاندان سلطنتی بریتانیا در سال 2011 به کسب و کار گردشگری لندن رونق داد، سال جاری نیزتولد نوزدادشان سبب رونق کسب و کار بازار هتلداری لندن گردد چرا که از هم اکنون میزان ررز اتاق درهتل های لندن دست کم 30 درصد در هفته های منتهی به تولد نوزاد این خاندان افزایش داشته است.

طبق همین گزارش بیشترمسافران مشتاق نوزاد سلطنتی از کشورهای ایتالیا و فرانسه هستند. این درحالی است که لندنی ها وسکنه اصلی بریتانیا ظاهرا هیچ نشانه ای از اشتیاق به تولد این کودک نشان نداده اند.

سایت lastminute.com اعلام نموده است که میزان ثبت نام برای رزو سفر به خارج از بریتانیا در زمان تولد این کودک با 41 درصد رشد روبرو بوده است.

این سایت یادآور شده است که ظاهرا لندنی ها تصمیم گرفته اند از هیاهوی خاندان سلطنتی و کودکشان بگریزند و برای همین منظور بیش از هر چیز، قصد فرار به بارسلونا و آمستردام دارند. درواقع این دو شهر مهم ترین مقصد فراریان لندنی است. چرا که طبق همین گزارش، میزان ثبت نام برای رزو سفر لندنی ها در هفته آینده بیش از 37 درصد رشد نسبی داشته است.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "نوزاد سلطنتی انگلیس، جاذبه گردشگری؟!!!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوزاد سلطنتی انگلیس، جاذبه گردشگری؟!!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021