نخستین اروپایی به زودی به ماه می رود

رئیس فضایی اتحادیه اروپا ادعا می نماید که برنامه های فرود آمدن نخستین اروپاییان روی ماه تا انتها سال میلادی اجرا خواهد شد.

نخستین اروپایی به زودی به ماه می رود

به گزارش، رئیس فضایی اتحادیه اروپا ادعا می نماید که برنامه های فرود آمدن نخستین اروپاییان روی ماه تا انتها سال میلادی اجرا خواهد شد تا آنها طی دهه آینده بتوانند این امکان را فراهم نمایند.

دیوید پارکر، مدیر آژانس فضایی اروپا تأکید کرد که برنامه هایی در دست اجرا است؛ او این اظهارات را در طول کنفرانس فضایی انگلستان 2019 که در ولز برگزار گردید، اعلام کرد.

آژانس فضایی اروپا اعلام نموده است که یک جدول زمانی برای قرار دادن نخستین اروپایی ها بر روی سطح ماه تا انتها سال شروع می گردد.

به گفته آژانس فضایی اتحادیه اروپا یکی از برنامه های مورد نظر، ساخت یک ایستگاه فضایی در مدار زمین است. ساخت ایستگاه فضایی در فضا نه تنها افراد به دسترسی به مریخ نزدیک می نماید بلکه شرایط یک آزمایش را برای کشف چگونگی تأثیر فضا بر انسان ها فراهم می نماید.

ایستگاه فضایی اتحادیه اروپا دقیقاً مانند ایستگاه فضایی بین المللی، یک پایگاه دائمی خواهد بود که فضانوردان برای مدت طولانی در آن زندگی می نمایند، تحقیقات و گشت و گذارهای منظم را تا سطح ماه انجام می دهند.

به "نخستین اروپایی به زودی به ماه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین اروپایی به زودی به ماه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021