ناظم الشریعه شاکی از داوری بازی با روسیه

.روسیه یکی از تیم های قدرتمند جهان است که 2 بازیکن برزیلی جدید هم به این تیم اضافه گردیده بود. یکی از این بازیکنان،در بارسلونای اسپانیا بازی می نماید و دیگری در لیگ برزیل شاغل است.

ناظم الشریعه شاکی از داوری بازی با روسیه

گلایه ناظم الشریعه از داوری بازی با روسیه

تیم فوتسال ایران در اولین بازی تورنمنت سه جانبه اسلواکی با نتیجه 5 بر 4 روسیه را شکست داد.بعد از این بازی محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال گفت:در همان ابتدای بازی و در همان دقایق اولیه توانستیم 2 گل به تیم خوب روسیه بزنیم و در همین دقایق اولیه تمرکز بازیکنان به خوبی بود.روسیه یکی از تیم های قدرتمند جهان است که 2 بازیکن برزیلی جدید هم به این تیم اضافه گردیده بود. یکی از این بازیکنان،در بارسلونای اسپانیا بازی می نماید و دیگری در لیگ برزیل شاغل است.

ناظم الشریعه گفت:هر 2 بازیکن برزیلی ملی پوش روسیه در بازی با ما حضور داشتند.در نیمه اول هم ایران و هم روسیه بازی خوبی از خود نشان دادند، اما متاسفانه در این نیمه به دلیل عدم هماهنگی بازیکنان 4 بر 3 از این تیم عقب افتادیم، اما خوشبختانه در نیمه دوم با توجه به روند بازی توانستیم بهتر و روان تر مقابل تیم پرقدرت روسیه حاضر شویم و در دقایق آخر بازی گل برتری را به ثمر رسانده و پیروز میدان شدیم.

سرمربی تیم فوتسال ساعاتی قبل از بازی با تیم میزبانگفت: تنها مسئله ای که در این مسابقات داریم، ضعف داوران است. در بازی با روسیه در صورتی که کارشناسان می توانند نظر بدهند، 2 گل از 4 گلی که از روسیه دریافت کردیم، داور مقصر بود. قبل از بازی با اسلواکی هم به بازیکنانمان اعلام کردیم سعی نمایند فقط روی بازی تمرکز داشته باشند.

به "ناظم الشریعه شاکی از داوری بازی با روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه شاکی از داوری بازی با روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021