می خواهیم هنر ایران و ایتالیا را پیوند بزنیم

سفیر ایتالیا در تهران بر این باور است که مردم کشورهای دنیا با وجود همه تفاوت ها و مسائل دنیای موجود، خواسته های مشترکی همچون صلح، دوستی، سفر و... دارند. او می گوید: مردم می خواهند راحت و آرام زندگی نمایند و به همین خاطر هم فکر می کنم همه ما همانند هم هستیم.

می خواهیم هنر ایران و ایتالیا را پیوند بزنیم

جوزپه پرونه که مدتی است در سفارت ایتالیا میزبان برنامه ها فرهنگی و هنری مشترک میان ایران و این کشور اروپایی است، در گفت وگویی با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که با توجه به تنش های سیاسی و مالی موجود در دنیا، چقدر هنر می تواند در برقراری ارتباط میان ملل گوناگون مؤثر باشد، گفت: به طور کلی مردم کشورهای دنیا با وجود همه تفاوت ها و مسائل که در سطح دنیای وجود دارد، خواسته های مشترکی همچون صلح، دوستی، سفر و... دارند و می خواهم راحت و آرام زندگی نمایند و به همین خاطر هم فکر می کنم ما از این نظر همانند هم هستیم.

او که در حاشیه مراسم معرفی یک برند دکوراسیون در تهران سخن می گفت، یادآور شد: در این میان هنر و فرهنگ نقش بسیار مهمی را ایفا می نماید؛ چراکه این دو در کنار هم یک زبان دنیای برای برقراری ارتباط هستند؛ زبانی که همه مردم دنیا متوجه آن می شوند و در مقابل مردم نیز از هر کشوری که باشند هنر را تحسین می نمایند. فرقی نمی نماید اهل کجا باشیم، به چه زبانی صحبت کنیم، چه نوع تفکری و شغلی و به چه مذهبی باور داشته باشیم، در نهایت همه ما زیبایی را دوست داریم.

پرونه با بیان اینکه ایرانی ها و ایتالیایی ها همیشه ارتباط عمیقی از نظر اجتماعی و فرهنگی داشته اند، گفت: ایران کشوری است که هنر خلاقی دارد و مردم آن دوست دارند خودشان را با فرهنگ و هنر نشان بدهند. ما نیز می خواهیم هنر ایتالیا و ایران را با هم پیوند بزنیم و مهمرین اهداف در این راستا ما برقراری ارتباط میان مردم این دو کشور است.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "می خواهیم هنر ایران و ایتالیا را پیوند بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم هنر ایران و ایتالیا را پیوند بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021